Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Всичко за Бургас
 
<< Назад | Напред >>

Летище Бургас

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, Elkisa
Автор Отговор
ji
17 ное 2010: 21:47


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3792
предполагам е някаква журналистическа грешка
нормално варненска медия ....
Най-отгоре
WarKiller
17 ное 2010: 22:19
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38

съобщения: 817
И аз го гледах това по-рано днес... Наистина трябва да е правописна грешка, защото си пише, че за Летище Бургас инвестицията е по-голяма.

Изработка на сайт Бургас
Най-отгоре
noemis
21 ное 2010: 21:37
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

"Фрапорт" обяви търг за инженеринг за летищните терминали във Варна и Бургас
Прогнозната обща сума за двата терминала възлиза на 75 млн. евро


sg.stroitelstvo.info

"Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт"АД обяви обществена поръчка за "Възлагане на договор за инженеринг, реализация и строителство до ключ на новите пътнически терминали и прилежащи площи на Международно летище Варна и Международно летище Бургас". Възложителят е избрал този тип процедура с обща глобална сума за изпълнение на двата терминала на морските летища и прилежащите им площи.Съгласно документацията за участие и приложенията към нея прогнозните разноски без ДДС възлизат на 75 млн. евро.
Избраният кандидат ще трябва да се справи със задачата за 22 месеца.

Гаранцията за участие в процедурата е 750 хил. евро. Гаранция за изпълнение е 3% от стойността на договора. От кандидата се изисква удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа категория, копие на заверените годишни финансови отчети за 2007, 2008 и 2009 г. с минимален оборот от 50 млн. евро за всяка една от годините. Избира се икономически най-изгодната оферта при тежест 30 на оценката на техническото предложение и 70 на ценовото предложение.
Офертите ще бъдат отворени в 14 часа на летище Варна, терминал 3, ет.1, заседателна зала на отдел "Поръчки".
В момента завършва работата по техническите проекти на двата терминала.
Планира се проектите да бъдат официално обявени през декември. Разработените идейни проекти отговарят на най-съвременните изисквания за този тип обекти. Те са съобразени със спецификата на двете летища - с пиково натоварване през летните месеци. Предвижда се строителството на двата терминала да стартира през 2011 г. Първо ще започне строителството на международния пътнически терминал на летище Варна, тъй като площадката, върху която ще се изгражда, е свободна. Строителството на терминала на летище Бургас ще стартира, след като бъдат завършени новата административна сграда на летище Бургас и новите сгради за противопожарната служба и карго обслужването, които вече се изграждат. Причината за този график е, че теренът, на който се намират съществуващите сега сгради, попада в петното, определено за строителството на новия пътнически терминал на летището.
Срокове
Дейност Срок

Закупуване на документи до 16 часа на 4 януари 2011 г.
Приемане на оферти до 14 часа на 14 януари 2011 г.
Отваряне на оферти в 14 часа на 14 януари 2011 г.

Новите терминали на летища Варна и Бургас
Проектите на новите терминали на летища Варна и Бургас се разработват от едни от най-известните проектанти и архитекти в световен мащаб.
През 2009г "Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт" АД сключи договор с известната английска компания "Халкроу груп лимитед" за изработване на инвестиционни проекти във фази идеен и технически проект за двата международни пътнически терминала. Английската компания, която е специализирана в проектиране на летища в инженерната част, е ангажирана и за упражняване на авторски надзор. Архитектурното проектиране се изпълнява от "Паскал и Уотсън", също международно известна и утвърдена компания, носител на много международни награди.
"Халкроу груп лимитед" е участвала в забележителни проекти в световен мащаб като модерната сграда на летището в Торонто (Канада), с която се внасят нови стандарти за върхови постижения в дизайна на терминали, първия летищен терминал във Великобритания, опериращ като хъб (Бирмингам), London City Airport; разширение и преконфигуриране на съществуващата сграда на летище Глазгоу; планиране, проектиране и надзор на втора писта на международно летище Абу Даби и др.
"Паскал и Уотсън" се занимават с архитектурното проектиране на новите морски летища. Сред впечатляващите проекти на известното архитектурно бюро са терминал 2 на летището в Дъблин, което се завършва в момента, и построеното наскоро летище Ларнака. "Паскал и Уотсън" е компанията, която доразвива и завършва проекта на новия терминал 5 на лондонското летище "Хийтроу". Български партньор на двете британски фирми е "СавантЕлбул България".


Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
ji
10 дек 2010: 16:27


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3792
връзка

летището пак със сериозен ръст спрямо миналата година
и това с редовните зимни полети
каргото също върви непрекъснато нагоре
страхотни данни сравнено примерно с варна която е само на 120 километра и почти е без ръст

зимата от Бургас има полети до:
Лондон (2 пъти седмично)
Москва (2 пъти седмично)
София (всеки ден)



от Варна до:
Будапеща (всеки ден)
Виена (всеки ден)
Лондон (4 пъти седмично)
Москва (2 пъти седмично)
София (всеки ден)

[ Редактирано 10 дек 2010: 16:47 ]
Най-отгоре
noemis
10 дек 2010: 16:50
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

Разширението на бургаското летище върви по план

factor-bs.com





Областният управител на Бургас Константин Гребенаров инспектира хода на строителните дейности по изграждането и рехабилитацията на летище Бургас. Месец по-рано Гребенаров одобри ПУП – а (подробен устройствен план) на летището, с което бе сложен и старт на цялостното реновиране на бургаската аерогара.

В присъствието на изпълнителния директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” – Дирк Шусдзиара, на техническия директор – Глейзер, както и на директора на летище Бургас, Георги Чипилски, областният управител установи, че строителството на новите обекти се извършва съгласно предварително обявените срокове и графици.

Обект на проверката бе новата сграда склад – товари (Карго), разширението на перона на летището, както и новата административна сграда.

[ Редактирано 10 дек 2010: 16:52 ]

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
ji
06 яну 2011: 12:13


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3792
Авиокомпанията "България ер" удвоява полетите си от София до Бургас от следващата седмица, съобщиха от националния превозвач. При ранна резервация цената на еднопосочния билет е 15 евро.

От 10 януари на ден от София ще излитат по два самолета, като към разписанието се добавя и сутрешно-обеден полет. Така "България ер" ще лети по 12 пъти на седмица между София и Бургас.

Миналата година българската авиокомпания намали и цените за полетите между София и Варна. В момента могат да се купят билети за началото на февруари за 17 евро в едната посока. Преди това между София и Варна с националния превозвач се пътуваше за около 150 лв. Цените бяха намалени, след като нискотарифната "Уиз еър" прекрати полетите между двата града през зимата. Все още не е ясно дали през лятото те ще бъдат възстановени.

dnevnik.bg
Най-отгоре
ji
06 яну 2011: 12:20


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3792
аммммммм ........
измиза на цената на автобуса?



Най-отгоре
WarKiller
06 яну 2011: 13:33
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38

съобщения: 817
Първа класа във влака редовен билет без намаления е 25 лева. 50 лева в двете посоки.
Явно вече ще се лети до София и обратно.

Изработка на сайт Бургас
Най-отгоре
noemis
06 яну 2011: 15:01
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

А втора класа билет отиване и връщане с ускорен бърз: 27,60 лв. И това ако кажеш на касата, че ще се върнеш пак с ускорен бърз. Ако си замълчиш, може и направо да те "сурвакат" с обявената тарифа от 33,45 лв.

А на самолет на "България ер" не се качвам, дори и пари да ми дават.

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
WarKiller
06 яну 2011: 15:09
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38

съобщения: 817
Е аз след последното ми пътуване с БДЖ - си казах същото за тях. Чувствах се малко като Бай ти Ганя с мускалите и то уж в "първа класа". Мерси.
Хаха. И най-забавното е, че въобще се осмелих да попитам дали ще мога да ползвам контакт за лаптопа там... луд ли си.

Изработка на сайт Бургас
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>