Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Всичко за Бургас
 
<< Назад | Напред >>

Летище Бургас

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, Elkisa
Автор Отговор
WarKiller
30 окт 2018: 14:42
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38

съобщения: 825
В Пловдив в момента въобще няма полети. И там Райън спряха целогодишните.
Не помня, дали нямаха също един Уиз до Лондон като при нас, но и него вече го няма.

[ Редактирано 30 окт 2018: 14:43 ]

Изработка на сайт Бургас
Най-отгоре
ji
30 окт 2018: 14:51


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3843
в Пловдив остана Станстед три пъти седмично целогодишно с Райън
предполагам защото имат договор за финансиране на линията и няма как да се откажат от него

сайтчето с информацията за полетите с броя пътници замръзна онзи ден
с последните полети на Райън
варненското също е замръзнало
няма да можем да следим руските полети зимата, които тази година ще са доста и се чудя дали ще се пълнят изобщо

[ Редактирано 30 окт 2018: 14:54 ]
Най-отгоре
WarKiller
30 окт 2018: 15:01
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38

съобщения: 825
Хм. Вярно, пропуснал съм тази линия и запазването й. Моя грешка.

Изработка на сайт Бургас
Най-отгоре
D.V.V.
30 окт 2018: 18:30

Регистриран потребител #2725
Регистриран: 31 авг 2017: 14:34

Местоположение: Бургас
съобщения: 90
Полетите до Москва през октомври, особено в края, са били доста празни. Лондон на Уиз си е добре. С полетите на Аерофлот вече всеки ден има полети до Москва. Сигурно няма да са толкова за следващата зима.

[ Редактирано 30 окт 2018: 18:30 ]

Най-отгоре
ji
30 окт 2018: 21:42


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3843
ами Аерофлот явно ще пускат Сухой Суперджет 100 за бургаската си линия зимата, според мен е супер готин знак
с тази гъвкава политика показват отговорност към дестинацията Бургас
нещо което ги прави много симпатични за мен
ще ми се и другите авиокомпании да следват подобна политика
ясно че лятото на всички им е яко да летят до Бургас, но ако са наистина готини, могат да откликнат на усилията на община и летище, като оставят някакви, дори минимални зимни разписания

иначе според мен вече конкуренцията влияе върху цените
до Москва може да отидеш и да се върнеш за 350 лева
нещо което ... поне доколкото аз съм проверявал миналата година беше мечта

[ Редактирано 30 окт 2018: 21:50 ]
Най-отгоре
D.V.V.
31 окт 2018: 14:35

Регистриран потребител #2725
Регистриран: 31 авг 2017: 14:34

Местоположение: Бургас
съобщения: 90
Дано да провървят полетите! Ще е хубаво ако пуснат и до Санкт Петербург целогодишни.

Най-отгоре
WarKiller
31 окт 2018: 14:57
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38

съобщения: 825
Отговорност към дестинацията Бургас? Откликват на усилията за целогодишност? Тц.

Ако имаше примерно хиляди австрийци, които живеят целогодишно в и около Бургас, както е с руснаците, тогава и Austrian Airlines щяха да измислят как да пуснат целогодишна линия с по-малък самолет зимата.

Какво значи отговорност през 2018-та? Има търсене и предлагане.
Истината е, че към момента няма кой знае каква икономическа логика за пускане и поддържане на такива линии, колкото и да ни се иска.

Изработка на сайт Бургас
Най-отгоре
ji
31 окт 2018: 15:39


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3843
принципно си прав
живеем в капиталистическо общество
пазарът е най-важен

но непазарните методи са съвсем на мода
субсидирането от общината на целогодишните полети е такава тактика
нищо общо с пазара

реалността е, че в развитите страни регулациите се увеличават ...
в каквато сфера се сетиш ...
екология - по-високи изисквания, по-строги регулации
социална сфера - повече данъци, които отиват за социално подпомагане
трудови отношения - повече превилегии за работещите и изисквания за работодателите

в цялата мания с целогодишните полети има много поле за "убеждаване" на авиокомпаниите чрез някакъв вид непазарни методи ... регулации някакви
на мен ми се ще да се получи нещо на държавно ниво, което да дава предимство на целогодишно опериращи авиокомпании ......
но едва ли

примерно с оставането на Аерофлот през зимата аз не виждам какви пазарни мотиви имат
предлагането така или иначе е високо
освен S7 конкуренция са и летищата във Варна и София (където самите те оперират от години, а от там летят и България еър)
ако искат да се хвърлят в някакви битки, за да притиснат S7 ... и двете ще загубят
пак трябва да го правят с непазарни методи - някакъв вид дъмпинг
по-скоро опитват да разработват дестинацията с идея да печелят лятото, а зимата да са на минумума разходи, но да се знае, че Аерофлот лети до Бургас, а не да се чудиш от коя дата почваха

това си представям аз и му викам "отговорност" към дестинацията

[ Редактирано 31 окт 2018: 15:50 ]
Най-отгоре
ji
31 окт 2018: 15:48


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3843
ssj 100 на Летище Бургас
снимката е на Валентин Панайотов от Фейсбук


Най-отгоре
WarKiller
31 окт 2018: 17:48
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38

съобщения: 825
Да де. И аз разбирам логиката ти, но сам казваш "да печелят лятото, а зимата дори да си позволят някаква минимална загуба"...

Пак стъпваме на чисто пазарна логика. Просто има много руснаци, на които дори без планиране им се налага да летят през останалата част от годината.
Дори само те да са им таргет, а не българите в района - имат си някакъв минимален обем, с който да покриват някаква част от разходите.

В същото време, ако си Луфтханза и проучването ти за възможно откриване на някаква целогодишна линия от Бургас до Берлин удря на много сериозен камък и дори със субсидиране пак не ти излиза сметката, просто скачаш на следващата потенциална дестинация.

Т.е. нека има някаква дори минимална пазарна обосновка, пък тогава покривай разликата със субсидиране и т.н.

Изработка на сайт Бургас
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>