Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти
 
<< Назад | Напред >>

Други проекти и новини (2014)

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
Темата е затворена
Автор Отговор
mipopov
17 яну 2014: 22:47

Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52

Местоположение: Бургас
съобщения: 336
Хахха, трима човека предлагаме въжена кабинкова линия /лифт/ ;)

[ Редактирано 17 яну 2014: 22:57 ]

"Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!"
Най-отгоре
Уебсайт
noemis
21 яну 2014: 10:49
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
Бургаската „Евробилдинг инженеринг“ на Мартин Дяков е обявена за победител в обществената поръчка за изграждане на физкултурния салон на ОУ „Княз Борис I”, показа проверка на Флагман.бг. Компанията печели процедурата с оферта от 1,07 млн.лв., без ДДС. В обществената поръчка са участвали общо 4 фирми, сочи отчета в Агенцията за обществени поръчки (АОП)

Според параметрите на договора за 540 дни „Евробилдинг инженеринг“ ще трябва да издигне в източната част на училището модерен спортен център. Пристройката ще е на три надземни нива, които ще имат топла връзка със сградата. Ще има съблекални, физкултурни салони на различните нива, санитарни възли, складови помещения и малки трибуни.

връзка

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
seagull
21 яну 2014: 11:08

Регистриран потребител #1138
Регистриран: 19 мар 2013: 22:00

съобщения: 219
"Въжена кабинкова линия /лифт/" може да се осъществи само от връхчето на нос Атия до о-в "Св. Анастасия" по подобие на шугарлоаф в Рио де Жанейро.

[ Редактирано 21 яну 2014: 11:22 ]
Най-отгоре
noemis
21 яну 2014: 16:33
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

В потвърждение на горната новина - започнаха да изсичат дърветат и да събарят старите бараки в задния двор. Все още не мога да открия каквито и да са визуализации или чертежи на "модерния спортен център".

Снимките са от днес.








Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
ji
21 яну 2014: 17:08


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
<връзка>
Най-отгоре
noemis
21 яну 2014: 20:12
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

ПУБ-а предложен от кмета и приет от общинския съвет бил "най-грижливо пазената тайна"!!!
Да, да!

Валя Ахчиева още в началото започва да ме губи и определено ме кара да се съмнявам доколко ще е обективно разследването и.
Все пак да видим до какви изводи е стигнала.

Мисля, че няма с какво да изненада - общо взето всички възможни сценарии вече се извъртяха в бургаските медии.

ПП. “Открито” – 21 януари 2014, 22,00 часа - БНТ: Кой всъщност иска да затвори Бургаски корабостроителници и работниците да останат на улицата?

[ Редактирано 21 яну 2014: 20:17 ]

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
sa_radev
21 яну 2014: 22:47

Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09

Местоположение: Burgas
съобщения: 628
Хахах, за пръв път виждам арх.Илиева да мънка така!
Доста има още, за да достигне нивото (на безцеремонност и наглост) на колегата й главен архитект на София Петър Диков!
Колкото и да не я понасям Ахчиева, тоя път е права - реално има две нови УПИ-та в този ПУП, които "заместват" стария ПИ и те са в регулация!
Тогава Общината е нарушила закона, не изисквайки съгласуване със съответните министерства. Арх.Илиева го изкара общо-взето като недоглеждане...
Пък и екипа, разработил ПУП явно си разбира от работата - знае как да "мине номера"!
Най-отгоре
Уебсайт
noemis
21 яну 2014: 23:09
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

Аз се заплеснах да качвам снимки в другата секция и изтървах половината предаване.

sa_radev, можеш ли да резюмираш накратко и до какви изводи се стигна в репортажа?

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
TtW
22 яну 2014: 00:29
Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23

съобщения: 309
Тая жена е опасна. Как ги беше строила тримката, като провинили се ученици след час. Дори Марков, не посмя да отвори голямата уста и реши да си сдържи нервите.


[ Редактирано 22 яну 2014: 01:41 ]
Най-отгоре
sa_radev
22 яну 2014: 00:29

Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09

Местоположение: Burgas
съобщения: 628
Накратко:
1.На територията на Корабостроителницата се намират 2 пристанища, обслужващи Корабостроителницата.
2.През 2012г. бившето ръководство разделя територията на два Поземлени Имота (ПИ), като в единия попада и едното пристанище.
3.Въпросния ПИ с пристанището (около 70дка) е продаден от частен съдия-изпълнител на фирма, собственост на Николай Филипов за 1,2млн.лв.
4.Пристанището и ПИ са дадени за стопанисване на друга фирма на Филипов.
5.Края на 2012г, началото на 2013г старото ръководство и фирмата, управляваща въпросното пристанище, входират предложение за изменение на ОУП и разработване на ПУП-ПРЗ. Целта е новия собственик да има пряк достъп до своето ПИ.
6.Разработва се ПУП от фирмата, първоначално закупила въпросния ПИ. В ПУП са отредени парцели (УПИ-та) за детска градина, жилищни и търговски сгради, улици (общинска собственост). Въпросния ПИ е разделен на две УПИ, вече с нови номера.
7.ПУП-а е входиран в Община Бургас, гласуван и одобрен на Експертен Съвет (ЕСУТ, в състава влиза и арх.Илиева), кметът входира записка за гласуване на Общински Съвет; ПУП-а е одобрен от ОС.
8.Община Бургас не съгласува ПУП с МРРБ и Министерство на Транспорта, каквато е процедурата при територии, в чийто граници има пристанища.
9.Според арх.Илиева и инж.Марков това не се налага, тъй като в ПУП-а не присъства съответния ПИ (раздробения на две). Арх.Илиева спомен, че имало просто техническа грешка в изписването на номерата на ПИ!!!
10.Според бивш директор на Корабостроителницата, така изработения ПУП нарушава технологичния процес на предприятието и то не може да функционира - секциите за корабите не могат да се пренесат до мястото за сглобяване, защото трябва да минат през чужди имоти и да пресекат общински улици.
11.Цялата зона е с Ниво на Сигурност 1 (май най-високото, не разбрах), защото е гранична зона и има и пристанища...
Утре ще пусна и схеми! Лека!
P.S. Ето и цялото предаване:
<връзка>

[ Редактирано 22 яну 2014: 00:32 ]
Най-отгоре
Уебсайт
Отиди на страница   <<        >>