Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Вело Бургас
 
<< Назад | Напред >>

Обещаните велосипедни алеи

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, Elkisa
Автор Отговор
diko
10 юни 2011: 07:28
Регистриран потребител #198
Регистриран: 27 май 2011: 16:52

съобщения: 21
Предполагам, че името е сменено. Част от скорошна новина предадена от Дарик радио:

"Започна ремонт на подлеза на улица „Янко Андонов”, свързващ комплексите „Зорница” и „Изгрев”. Това е първата реконструкция, която му се прилага откакто е построен в началото на 80- те години на миналия век."



Най-отгоре
noemis
11 юни 2011: 00:17
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

Да, това е улицата - и от интервюто на кмета се разбира, че тази улица има в предвид.

[ Редактирано 12 ное 2011: 17:39 ]

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
11 юни 2011: 23:55
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
Велоалеята по Мицкевич вечер.




Велостоянка в Морската до Стената на приказките - 11,20 вечерта.




Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
ji
23 юни 2011: 14:20


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3849
Да ти дават пари, за да ходиш на работа с колело, може да звучи прекалено хубаво, за да е истина, но това е част от все по-популярна схема за пътуващите до работа в цяла Европа, пише Ройтерс. Работодателите в Белгия, Холандия и други европейски страни плащат допълнително на служителите, ако те идват на работа с велосипед. Фирмите и компаниите плащат за всеки изминат километър, като целта е да се насърчи грижата за околната среда и по-здравословен начин на живот.

На колездачите се плащат 20 евроцента на километър в Белгия, в Холандия получават 15 цента, а във Великобритания велопривържениците могат да получат до 32 цента на миля, като тези "приходи" не се облагат с данъци.

В Белгия, където колоездене е изключително популярен начин на придвижване, участие в схемата са взели повече от 270 000 души в сравнение с 140 000 през 2006 година, сочат данни на Министерството на финансите. Това означава, че белгийският данъкоплатец е заплатил 43 млн. евро на тези, които са карали велосипед до работа. "По-високите цени на петрола и загрижеността на хората за околната среда допринасят за това да има повече велосипедисти на пътя", казва Дитер Шноуверт, координатор на велосипедната схема в Белгия.

Един от най-успешните корпоративни привърженици на схемата е белгийската верига супермаркети Colruyt, която прилага схемата от четири години и вече има 2100 участници.
Colruyt осигурява на тези служители, които живеят до 7 км от работа, велосипеди и се грижи за тяхната поддръжка.

dnevnik.bg
Най-отгоре
noemis
23 юни 2011: 21:15
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

Ха, ха, ако това се въведе при нас, сигурно още на следващия ден половината град ше е с колелетата навън. За нашия стандарт тези пари никак не са за изхвърляне.

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
blago84
23 юни 2011: 23:19
Регистриран потребител #32
Регистриран: 19 окт 2008: 10:12

Местоположение: Chicago, IL, USA
съобщения: 179
Самозабравихте се с тия велосипеди.
И аз обичам да карам колело, но определено не бих го използвал за ходене на работа. Още повече при определени, не съвсем приятни атмосферни условия.
Най-отгоре
nasomatrix
26 юни 2011: 03:52

Регистриран потребител #207
Регистриран: 07 юни 2011: 17:01

съобщения: 189
blago84 написа ...

Самозабравихте се с тия велосипеди.
И аз обичам да карам колело, но определено не бих го използвал за ходене на работа. Още повече при определени, не съвсем приятни атмосферни условия.

Ти не си всички останали, които пишат тук. :) Какво значи "самозабравихте се"??? Според мен прекалено много шофьорчета вече има и се самозабравят, ходят и до магазина вече с на тати БМВ-то. :)
Най-отгоре
diksi
26 юни 2011: 09:51

Регистриран потребител #218
Регистриран: 22 юни 2011: 22:35

съобщения: 53
Забелязвам, че все повече хората губят навика да се движат пеш или с велосипед. Добра е инициативата да се направят велоалеи, но инфраструктората някакси не е пригодена за това. Има още много да се направи, за да стигнем западните страни.
Все пак това е едно добро начинание.

www.lodiko.com - Share, sell and buy photos online
Най-отгоре
vasi.mincheva
26 юни 2011: 13:10
Регистриран потребител #202
Регистриран: 28 май 2011: 23:48

съобщения: 493
Какъв е проблемът да ходиш на работа с колело, особено през лятото, когато през повечето дни времето е чудесно? А и малко сутрешни упражнения никому не са навредили! От 2 седмици почти всеки ден излизам и се прибирам с колело в М. рудник и се чувствам много добре! Мисля догодина като се върна на работа да продължа са го правя!
Най-отгоре
nasomatrix
26 юни 2011: 13:18

Регистриран потребител #207
Регистриран: 07 юни 2011: 17:01

съобщения: 189
Всичко е до човек, аз и пролетта и есента и зимата ходя с колело (само дъждът и ледът ме спират). Макар че като си спомня в Амстердам как нито дъжд, нито сняг ги спира холандците, слагат дъждобрана и пъплят по уличките. Толкова бяха готини. Млади, стари, до магазина с кошница, до работа с костюма, така и не видях тлъст холандец, или пък задръстване, всъщност задръствания имаше по велоалеите от колела, но не и коли... :)))
А и най-хубавото беше, че в най-натоварената част на града около Amsterdam Centraal въздухът беше толкова чист и свеж, какъвто тук и по крайбрежната няма да усетиш...

[ Редактирано 26 юни 2011: 13:22 ]
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>