Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Вело Бургас |
|
<< Назад | Напред >> |
Обещаните велосипедни алеи |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
sa_radev написа ... Пускам pdf-ите на алеите по "Чаталджа" и "Индустриална". Интересното е, че по "Индустриялна" алеята е разделена на две платна от зелените площи с дърветата. Алеята е отбелязана с оранжево. _.pdf _.pdf Така нещата се връзват, но остава въпросът как според проектантите и общината ще се опазят велоалеята от автомобилите и сервизите на тротоара. Ами те (сервизите) само като отворят клетките/вратите и извадят гумите и половината тротоар заедно с велоалеята стават неизползваеми! Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
sa_radev |
|
||
Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09Местоположение: Burgas съобщения: 628 |
Въпросът, според мен, е дали изобщо проектантите и възложителя са мислили за велоалеи или за евросредства и биене в гърдите кой колко е направил. Голяма част от велоалеите още на проект са неизползваеми... Както и преди съм казвал, докато хората, от които зависят да се случат велоалеите не се качат на колела - няма да има нормални условия за развитие на този транспорт. Аз лично ще продъжавам да си карам по платното, както ми е разрешено от ЗДП. |
||
Най-отгоре |
|
||
mipopov |
|
||
Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52Местоположение: Бургас съобщения: 336 |
sa_radev написа ... Голяма част от велоалеите още на проект са неизползваеми... Както и преди съм казвал, докато хората, от които зависят да се случат велоалеите не се качат на колела - няма да има нормални условия за развитие на този транспорт. Аз лично ще продъжавам да си карам по платното, както ми е разрешено от ЗДП. Точно това е проблемът, че те самите не го възприемат като алтернативен транспорт и затова и сътворените от тях алеи са такива. "Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!" |
||
Най-отгоре |
|
||
seagull |
|
||
Регистриран потребител #1138
Регистриран: 19 мар 2013: 22:00съобщения: 219 |
Native acacian is better than native pobedian, altogether native kumlukian. | ||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Някой знае ли защо има застъпване по два различни проекта на едно и също трасе (около стотина метра) на две отделни велоалеи с различни обществени поръчки и финансиране? В момента тази отсечка (от края на Чаталджа до края на надлеза над кръговото) се изпълнява по проекта за велоалея по ул.Чаталджа: _.pdf А в същото време за същата тази отсечка има обявена обществена поръчка по друг проект: Велоалея "Пътен възел „Юг“ - пътен възел Бургас – М.Търново-Созопол" Снимки от изграждането на въпросната отсечка може да видите от горния линк. [ Редактирано 22 апр 2015: 12:17 ] Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
sa_radev |
|
||
Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09Местоположение: Burgas съобщения: 628 |
Днес изпробвах отсечката по "Индустриална".... Никак не съм очарован - колелото ми е без амортисьори, нито отзад, нито на вилката и всяка неравност се усеща. Сега някой ще каже да си взема свястно колело.... Друсането не е проблем, а това че след дъжда има локви, някои до 3см дълбоки. На доста места, отдводнителните шахти са над асфалта и не вършат никаква работа.... Също толкова неравни са и новоасфалтираните тротори-велоалеи из Меден Рудник. Честно казано, по платното човк се придвижва по-бързо.... |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
25 април 2015 Отново ул.Индустриална. По маршрута са разположени няколко центъра за гуми и автосервизи, които обслужват клиентите си върху тротоара и велоалеята. На практика няма място за безопасно преминаване, а единствения начин да се заобиколи е като се слезе на пътното платно. Това от своя страна създава условия за множество инциденти - от гледна точна на шофьорите има внезапно изскачане на колоездач/и на пътя, което е много по-неприятно в сравнение с това колоездачите да се движат през цялото време вдясно на пътното платно. Още няколко снимки със същата ситуация и друг автосервиз. Вижда се как велосипедистът заобикаля като слиза на платното за движение. Велоалеята още не е завършена, а на места вече поддава. Тук са започнали да я оправят, но има участъци където е въпрос на време да се случи нещо подобно. Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
TOXICALERT |
|
||
Регистриран потребител #50
Регистриран: 22 ное 2008: 23:06съобщения: 436 |
Идкам да попитам.... тия велоалеи от някоя частна ортопедия ли ги проектират...?!? | ||
Най-отгоре |
|
||
sa_radev |
|
||
Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09Местоположение: Burgas съобщения: 628 |
За ортопедия не знам дали ги проектира, но съм сигурен, че ги строят по най-новите БИО и ЕКО стандарти - в рамките на 3 до 5 години, са се разградили на 100% в околната среда! :) |
||
Най-отгоре |
|
||
mipopov |
|
||
Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52Местоположение: Бургас съобщения: 336 |
Един интересен анализ за шумовото и въздушно замърсяване на град Бургас, изложен от обществения посредник на града. Това е поредното доказателство, че засега транспортната политика на града не дава никакъв резултат: <връзка>
"Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!" |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |