Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Вело Бургас
 
<< Назад | Напред >>

Велоалея Приморски парк - кв.Сарафово

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
Автор Отговор
noemis
08 ное 2015: 23:17
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
7 ноември 2015

Почти никаква промяна - поставили са кабели за осветлението и с два камиона прехвърлят пръст от тази купчина...




... до другата страна на канала тук:




[ Редактирано 08 ное 2015: 23:18 ]

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
03 дек 2015: 23:32
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
3 декември 2015

Работи се, но с това темпо крайният срок (31.12.2015) е мираж.

Прокарва се канализация и водопровод:









От портала на солниците до канала трасето вече е поразчистено.














Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
TtW
13 дек 2015: 22:47
Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23

съобщения: 309
Община Бургас стартира процедури за възлагане на строително-монтажни работи по укрепване на подпорната стена по улица "Крайбрежна". Причина за е, че при изпълнението на новата велосипедна алея по ул. “Крайбрежна“ - „Черноморски солници“ се установява, че теренът, върху който е предвидено да се изгради подпорна стена е нестабилен. Резултатите от изкопните работи установили сериозна нестабилност на земните слоеве.

Установеното състояние налагало прилагането на ново конструктивно решение, което включва допълнителни мероприятия по изграждане на подпорна стена. Извършено е и инженерно–геоложко проучване, което е установило наличие на глинести почви с голяма мощност. Резултатите показват наличието на пясъчен слой в горните 2,4 м. с последващи меки до плътни глини до 5.0 м. Следва плътна глина с добри физико–механични характеристики до над 8 метра. Заключението от доклада, направен въз основа на извършено инженерно–геоложко проучване, който е от месец Октомври 2015 г. е, че не е възможно директно изграждане на фундамент без изпълнение на допълнителни мерки.

Поради сравнително голямата дълбочина на глинестия пласт и силното абразивно действие на морската вода върху подпочвените слоеве се налага изпълнение на фундирането на стената посредством пилоти ф 600 през 4 м с дължина 8,00 м, както и допълнителни дейности за профилиране на пътната конструкция на изгражданата алея. Цената за допълните мерки е 1 081 758 лева.


тцтц скрита работа, ама ко ши му е, някакво милионче още
Най-отгоре
noemis
14 дек 2015: 15:09
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
Ако проучването е коректно, това наистина е сериозен проблем. По странното е, че не е направено педи да се възложи поръчката, а не постфактум. Също така не се казва откъде ще дойде това допълнително финансиране.

По -притеснително е как смятат да брегоукрепват високият насип и велоалеята върху него между канала на Солниците и портала.




Ако се направи само с нахвърляни камъни без тетраподи, пътя и велоалеята няма да изкарат много (за справка алеята под Кюшето/Ъгъла).

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
TtW
14 дек 2015: 21:32
Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23

съобщения: 309
Защо защо ... ами труднодостъпен терен, никога не се е строяло там, както може да се види в километри радиус е пълна постош и няма как да се знае. Пък и кой да ти очаква, че в това сухо поле ще има влага и глина.
За какви тетраподи говориш, никой няма да струпа тетраподи върху пясъчната ивица. Още в началото казах, че тая алея след първата буря ще е обърната като палачинка а в частта преди портала за солниците ще бъде постоянно зарината с пясък. А точно пък този участък виждаме как го строят с чакъл нахвърлян върху пясък.
Най-отгоре
sa_radev
15 дек 2015: 11:58

Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09

Местоположение: Burgas
съобщения: 628
Проучване най-вероятно не е направено преди поръчката, тъй кат влиза в самата поръчка, т.е. обществената поръчка е била за "инженеринг" - проектиране, проучване, строителство, всичко накуп.
Така уж излиза по-евтино - една фирма върши всичко.
Атанасовска Коса, по която ще минава алеята, пък е в отточната област на Атанасовското Езеро, така че е нормално да има подобни проблеми - меки глинести и песъчливи почви, високи нива на подземни води и др.
Най-отгоре
Уебсайт
noemis
29 фев 2016: 23:07
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
28 февруари 2016

От паркинга до края на Солниците (канала).
































Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
29 фев 2016: 23:10
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
28 февруари 2016

От края на Солниците към кв.Сарафово.
























Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
vench
01 мар 2016: 14:56

Регистриран потребител #779
Регистриран: 24 ное 2012: 18:45

съобщения: 1071
Добре ще изглежда и ще бъде много практична. Само обаче да не пропадне, защото имам такива опасения, особено като им гледам изпълнението. Онази покрай парк "Езеро" също е на свлачище и пукнатините са по няколко сантиметра широки.

А тази алея щеше ли да има място за пешеходци, че забравих?

Няма да бъде пресилено, ако днес заявим, че Бургас е най-великият град на света за всички времена!
Най-отгоре
noemis
01 мар 2016: 17:08
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
Да, трябва да има място за пешеходци, но не виждам как на толкова тясно място:



ще се съберат велоалея, място за пешеходци и две ленти за автомобили! Освен това велоалеята трябва да е напълно отделена от пътното платно, в противен случай ще има нещо начертано там, но то няма да е велоалея, нито ще се ползва като такава.

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>