Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Вело Бургас |
|
<< Назад | Напред >> |
Велоалея Приморски парк - кв.Сарафово |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
noemis |
|
||
noemis![]() ![]() Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
7 ноември 2015 Почти никаква промяна - поставили са кабели за осветлението и с два камиона прехвърлят пръст от тази купчина... ![]() ... до другата страна на канала тук: ![]() [ Редактирано 08 ное 2015: 23:18 ] Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis![]() ![]() Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
3 декември 2015 Работи се, но с това темпо крайният срок (31.12.2015) е мираж. Прокарва се канализация и водопровод: ![]() ![]() ![]() От портала на солниците до канала трасето вече е поразчистено. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
TtW |
|
||
![]() Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23съобщения: 309 |
Община Бургас стартира процедури за възлагане на строително-монтажни работи по укрепване на подпорната стена по улица "Крайбрежна". Причина за е, че при изпълнението на новата велосипедна алея по ул. “Крайбрежна“ - „Черноморски солници“ се установява, че теренът, върху който е предвидено да се изгради подпорна стена е нестабилен. Резултатите от изкопните работи установили сериозна нестабилност на земните слоеве. Установеното състояние налагало прилагането на ново конструктивно решение, което включва допълнителни мероприятия по изграждане на подпорна стена. Извършено е и инженерно–геоложко проучване, което е установило наличие на глинести почви с голяма мощност. Резултатите показват наличието на пясъчен слой в горните 2,4 м. с последващи меки до плътни глини до 5.0 м. Следва плътна глина с добри физико–механични характеристики до над 8 метра. Заключението от доклада, направен въз основа на извършено инженерно–геоложко проучване, който е от месец Октомври 2015 г. е, че не е възможно директно изграждане на фундамент без изпълнение на допълнителни мерки. Поради сравнително голямата дълбочина на глинестия пласт и силното абразивно действие на морската вода върху подпочвените слоеве се налага изпълнение на фундирането на стената посредством пилоти ф 600 през 4 м с дължина 8,00 м, както и допълнителни дейности за профилиране на пътната конструкция на изгражданата алея. Цената за допълните мерки е 1 081 758 лева. тцтц скрита работа, ама ко ши му е, някакво милионче още |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis![]() ![]() Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Ако проучването е коректно, това наистина е сериозен проблем. По странното е, че не е направено педи да се възложи поръчката, а не постфактум. Също така не се казва откъде ще дойде това допълнително финансиране. По -притеснително е как смятат да брегоукрепват високият насип и велоалеята върху него между канала на Солниците и портала. ![]() Ако се направи само с нахвърляни камъни без тетраподи, пътя и велоалеята няма да изкарат много (за справка алеята под Кюшето/Ъгъла). Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
TtW |
|
||
![]() Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23съобщения: 309 |
Защо защо ... ами труднодостъпен терен, никога не се е строяло там, както може да се види в километри радиус е пълна постош и няма как да се знае. Пък и кой да ти очаква, че в това сухо поле ще има влага и глина. За какви тетраподи говориш, никой няма да струпа тетраподи върху пясъчната ивица. Още в началото казах, че тая алея след първата буря ще е обърната като палачинка а в частта преди портала за солниците ще бъде постоянно зарината с пясък. А точно пък този участък виждаме как го строят с чакъл нахвърлян върху пясък. |
||
Най-отгоре |
|
||
sa_radev |
|
||
![]() ![]() Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09Местоположение: Burgas съобщения: 628 |
Проучване най-вероятно не е направено преди поръчката, тъй кат влиза в самата поръчка, т.е. обществената поръчка е била за "инженеринг" - проектиране, проучване, строителство, всичко накуп. Така уж излиза по-евтино - една фирма върши всичко. Атанасовска Коса, по която ще минава алеята, пък е в отточната област на Атанасовското Езеро, така че е нормално да има подобни проблеми - меки глинести и песъчливи почви, високи нива на подземни води и др. |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis![]() ![]() Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
28 февруари 2016 От паркинга до края на Солниците (канала). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis![]() ![]() Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
28 февруари 2016 От края на Солниците към кв.Сарафово. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
vench |
|
||
![]() ![]() Регистриран потребител #779
Регистриран: 24 ное 2012: 18:45съобщения: 1071 |
Добре ще изглежда и ще бъде много практична. Само обаче да не пропадне, защото имам такива опасения, особено като им гледам изпълнението. Онази покрай парк "Езеро" също е на свлачище и пукнатините са по няколко сантиметра широки. А тази алея щеше ли да има място за пешеходци, че забравих? Няма да бъде пресилено, ако днес заявим, че Бургас е най-великият град на света за всички времена! |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis![]() ![]() Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Да, трябва да има място за пешеходци, но не виждам как на толкова тясно място:![]() ще се съберат велоалея, място за пешеходци и две ленти за автомобили! Освен това велоалеята трябва да е напълно отделена от пътното платно, в противен случай ще има нещо начертано там, но то няма да е велоалея, нито ще се ползва като такава. Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |