Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти |
|
<< Назад | Напред >> |
Проект за интегриран градски транспорт |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Проект: "ИНТЕГРИРАН ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ ЗА БУРГАС", разработен с финансовата и техническа подкрепа на програма JASPERS и финансирана по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013г., Приоритетна ос 1: "Устойчиво и интегрирано градско развитие", Операция 1.5: "Системи за устойчив градски транспорт", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-01/2010 "Подкрепа за интегриран градски транспорт в Община Бургас", Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-01/2010/001. Обща стойност на проекта - 131 181 116, 83 лв. • безвъзмездна финансова помощ - 109 523 114, 02 лв. • собствен принос на община Бургас - 21 658 002, 81 лв., осигурени чрез заем от Европейската банка за възстановяване и развитие Срок на изпълнение на проекта - 26. 11. 2010 - 26. 11. 2013 г. Основни цели на проекта: • Повишаване на привлекателността и подобряване на достъпа до транспортната услуга; • Стимулиране метрополисните функции на града като значим административен, икономически и социален център в рамките на Югоизточен район за планиране; • Създаване на условия за по-голяма мобилност на членовете на местната общност, включително за работещите и останалата част от населението на града, като се дава приоритет на природосъобразни начини на придвижване: обществен транспорт, велосипеди и ходене пеша. • Превенция и намаляване на задръстванията и повишаване на капацитета и скоростта на системата за обществен транспорт; • Подобряване качеството на околната среда чрез намаляване на емисиите, развиване на тролейбусни системи и/или автобуси с ниско ниво на замърсяване. • Подобряване на безопасността на транспорта и придвижването в градската среда. Компоненти: Проектът "Интегриран градски транспорт за Бургас" обхваща поредица от компоненти без да се ограничава до конкретен аспект на градския транспорт: • Доставка на нови автобуси (нискоемисионни) - 28 съчленени дизелови автобуси и 39 единични метанови автобуси - 38 480 172 лв. • Въвеждане на система за бърз автобусен транспорт (BRT) - 26 096 639, 69 лв. • Въвеждане на приоритетна за автобусите светофарна система - 2 346 996 лв. • Въвеждане на нова оптимизирана и атрактивна автобусна маршрутна мрежа • Централна автобусна спирка с атрактивен дизайн - 782 332 лв. • Електронна билетна система - 3 911 660 лв. • Информация за пътниците в реално време по спирките и в автобусите - 2 444 787 лв. • Система за мониторинг и контрол на обществения транспорт - 1 955 830 лв. • Автобусна работилница и депо - 4 400 617 лв. • Дизел и метан станция за обслужване на автобуси - 2 933 745 лв. • Реконструкция на автобусни терминали - автогара до ж.п. гара и автобусен терминал в ж.к. Меден Рудник. - 7 040 988 лв. • Изграждане на мрежа от велосипедни маршрути - 3 774 751 лв. • Пешеходни надлези - 2 835 953 лв. • Предпроектни проучвания и концепция за надграждане на BRT системата след успешното й въвеждане; • Предпроектни проучвания и концепция за изграждане на буферни паркинги в ключови зони на града; • Предпроектни проучвания и концепция за автобусен терминал за междуселищен транспорт; • Предпроектни проучвания и концепция за интегрирана система за управление на трафика. burgas.bg |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
ji написа ... • Пешеходни надлези - 2 835 953 лв. ако надлезите са такива като тези от картинките в сайта на общината те никога няма да се ползват от пешеходци никой няма да тръгне да качва 30 стъпала и после да слиза ако може да си мине директно през пътното платно ако направят някакъв плавен подход ок но по този начин ще бъде хвърляне на пари на вятъра |
||
Най-отгоре |
|
||
Seaborn |
|
||
Регистриран потребител #29
Регистриран: 15 окт 2008: 12:32съобщения: 160 |
Каква е разликата дали ще качваш надлез или ще слизаш подлез? | ||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
разликата е че подлеза е нужно да е дълбок колкото да мине човек - доколкото помня от 2,5 до 3 метра е стандарта за жилищен етаж на сграда за надлеза височината трябва да е колкото да минат превозни средства доста по-визоки от човек и съответно доста повече стълби за изкачване и слизане това на картинката е високо колкото двуетажна сграда ако има асансьор има шансове да се ползва иначе през градинката и между колите на улицата те така или иначе подлезите в момента не се ползват какво да говорим за съоръжение с двойно повече стълби другото безумие е че само на 100 метра от това кръстовище така или иначе си има подлез - на автобусната спирка на зала младост малко странно звучи да дадем едни 2 милиона лева за надлез който се намира на 1 минута пеша от подлеза [ Редактирано 16 май 2011: 16:23 ] |
||
Най-отгоре |
|
||
WarKiller |
|
||
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38съобщения: 840 |
разликата е, че надлезът изглежда много "по-маняшко" :) ха-хо-хе-хи
Изработка на сайт Бургас |
||
Най-отгоре |
|
||
maniask |
|
||
Регистриран потребител #152
Регистриран: 22 фев 2011: 20:27съобщения: 92 |
Абе направо да завъртят едно кръгово чрез надлези и да ги съединят - качваш се на МакДрайва и докато не стигнеш Мираж тротоар не виждаш! :) Е, шегувам се, но предполагам, че в зависимост от посоката ще има поток от хора, които да предпочетат този надлез. | ||
Най-отгоре |
|
||
renesanz87 |
|
||
Регистриран потребител #179
Регистриран: 04 май 2011: 23:58съобщения: 63 |
А възможността да бъдеш прегазен от някои купил си книжка е почти минимална!!!
renesanz87 |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
явно повечето бургазлии са фенове на рискованите преживявания аз ползвам през ден подлеза на военна болница горе долу около времето когато свършват часове учениците от поне няколко месеца не ми се е случвало да се размина с човек в подлеза винаги съм сам а подлеза е чист нов и поддържан |
||
Най-отгоре |
|
||
green88 |
|
||
Регистриран потребител #164
Регистриран: 29 мар 2011: 20:09съобщения: 327 |
Ji, за да се прибере човек от "Изгрев" до 1А и 1Б трябва да премине през това кръгово кръстовище, като в пиковите часове това е с риск за здравето....Не всеки има сили и време да обиколи през подлеза на Младост. Съвсем друг е въпроса,че така разположен надлеза няма да е удобен, тъй като ако идваш от МБАЛ пак се налага да пресечеш един от лъчите на кръговото! Най-правилно ще е надлеза да минава над кръга. Иначе за културата на движение в града си много прав..... P.S. Сега забелязах, че специално при надлеза на картинката стълби не се виждат..... [ Редактирано 16 май 2011: 20:33 ] |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
В Заседателната зала на Община Бургас се разглеждат офертите на участниците в конкурса за доставка на нови автобуси - част от изпълнението на проекта "Интегриран градски транспорт на Бургас". Предметът на поръчката е доставка на автобуси за масов градски транспорт: Обособена позиция I - Дизелови съчленени (18 м.) автобуси за масов градски транспорт; Обособена позиция II - Метанови (CNG) солови (12 м.) автобуси за масов градски транспорт. Девет са фирмите, подали документи за участие: - Соларис - BMC - Балканстар Аутомотив /Мерцедес/ - Ивеко - Кинг Лонг /Китай/ - Сор Либхави /Чехия/ - Тедом - Тата Хиспано - ТФК Лаз /Украйна/ Офертите им бяха приети от комисия с председател Руска Бояджиева - директор на дирекция «Евроинтеграция» в Община Бургас. Сред членовете й има представители на общинска администрация, Общински съвет - Бургас и външни независими експерти. Днес се гледа дали фирмите са подали необходимата документация в пълен обем и в зависимост от това се решава кои ще продължат в следващия етап на конкурса. burgas24.bg |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |