Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти |
|
<< Назад | Напред >> |
Проект за интегриран градски транспорт |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
i.vlado |
|
||
![]() Регистриран потребител #2625
Регистриран: 19 дек 2016: 13:55съобщения: 7 |
Целта на процедурата е да се избере ИЗПЪЛНИТЕЛ за сключване на договор за доставка на лизинг на 5 /пет/ броя употребявани автобуси франко Гаража на дружеството. Източниците на финансиране на поръчката са собствени средства на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Срок на доставката - крайният срок за изпълнение на доставката е по предложение на участника, определен в календарни дни, считано от датата на сключване на договорa. Лизинговата схема за плащане е за 4 / четири / години. Встъпителна вноска – 10 /десет/ % от доставната цена на автобусите. Ориентировъчна доставна стойност на автобусите - до 485 000 /четиристотин осемдесет и пед хиляди/ лева без ДДС. Ориентировъчна обща стойност на автобусите - до 555 000 /петстотин петдесет и пед хиляди/ лева без ДДС. IV. ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА, МИНИМАЛНИ ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ, СПЕЦИФИКАЦИИ 5 /пет/ броя употребявани автобуси за масов градски транспорт: Тип на превозното средство: употребяван, нископодов, градски автобус с две оси, категория М3 клас А. Габарити: Дължина: 7 400 mm (± 250 mm); Ширина: 2 000 mm (± 250 mm); Височина: с климатика 3 100 mm (± 200 mm); без климатика 3 000 mm (± 200 mm); Брой оси 2 бр. Височина на пода: нископодов, височина на входните стъпала при вратата - не повече от 340 mm, измерена при спрял автобус без пътници; Седящи места (без шофьора): min. 15 бр.; Общ брой места (седящи и правостоящи): min. 33 бр.; ![]() ![]() |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
![]() ![]() ![]() Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
5 употребявани микробуса не им достига подвижния състав за градските линии не им достигат и парите за нови |
||
Най-отгоре |
|
||
i.vlado |
|
||
![]() Регистриран потребител #2625
Регистриран: 19 дек 2016: 13:55съобщения: 7 |
Да.. като цяло изпитват недостиг на подвижен състав от много безсмислени линии. А най-интересно ще стане след 10+ години когато абсолютно целият автопарк започне да се амортизира по едно и също време. | ||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
![]() ![]() ![]() Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
сподели с нас виждането си за смислени и безсмислени линии | ||
Най-отгоре |
|
||
TtW |
|
||
![]() Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23съобщения: 309 |
Всяка една линия може да е смислена за няколкото пътника, които я използват. Въпроса е кои линии са рентабилни и кои трупат само загуби Не е необходимо да разполагаме с данни за пътникопотока и да се прави анализ. Дни след пускането на новата транспортна схема подготвяна с години от "специалисти", с лекота бяха направени промени в движение и пуснати нови линии (част от тях дори безплатни) с цел да се намали напрежението сред недоволните пътници. Всички тези линии могат да бъдат наречени нерентабилни. Отделно може да гадаем колко рентабилна е цялата транспортна схема с бърза линия и много довеждащи. Проста сметка показва, че тези 5 нови автобуса или микробуса освен цената за превозните средства ще коства на общинския превозвач за заплати на персонала допълнителни към 200 000лв годишно. Без да смятаме и парите за поддръжката им. Ето ти е една обща сума от 1 млн.лв. извънредни разходи само първата година. В годините, през които общинския превозвач трябваше да е на голяма печалба тъй като новите превозни средства са получени безплатно и поддръжката им е все още гаранционна, те трупат разходи и теглят кредити. Дори си позволиха да изнаглеят и да отворят уста за вдигане на цените. Съвсем резонен е въпроса какво ще правим след няколко години и той трябва да се задава от всички. Общината е в тежко положение, започнахме с вдигането на имотните данъци, задължително ще преминем и през вдигане на цените на билетите. Следващия кмет ще има и много тежко наследство. [ Редактирано 24 дек 2016: 15:28 ] |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
![]() ![]() ![]() Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
системата за самотаксуване и проверка от шофьора при влизане от първа врата би трябвало да оптимизира разходите за персонал би било в сила, ако не бяха простотиите, които надробиха |
||
Най-отгоре |
|
||
TtW |
|
||
![]() Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23съобщения: 309 |
На теория е така но контрольорите не могат да изчезнат напълно. Също така разходите по един шофьор са приблизително колкото 3 контрольорки а за всеки автобус са необходими двама такива. |
||
Най-отгоре |
|
||
i.vlado |
|
||
![]() Регистриран потребител #2625
Регистриран: 19 дек 2016: 13:55съобщения: 7 |
Линии 4, 13.... | ||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
![]() ![]() ![]() Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
проблемът и на двете е маршрутът кръгчетата, които правят бъркат хората възможността да хванеш транспорт само в едната посока също намалява ефективността им иначе според мен връзка Славейков-Изгрев има потенциал да бъде ползвана както и линия обслужваща Възраждане, каквато е 4ката |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
![]() ![]() ![]() Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
мега новина от преди малко Бургасбус връща старата схема на линиите |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |