Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти
 
<< Назад | Напред >>

Проект за интегриран градски транспорт

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
Автор Отговор
i.vlado
23 дек 2016: 13:59
Регистриран потребител #2625
Регистриран: 19 дек 2016: 13:55

съобщения: 7
Целта на процедурата е да се избере ИЗПЪЛНИТЕЛ за сключване на
договор за доставка на лизинг на 5 /пет/ броя употребявани автобуси
франко Гаража на дружеството.
Източниците на финансиране на поръчката са собствени средства на
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Срок на доставката - крайният срок за изпълнение на доставката е по
предложение на участника, определен в календарни дни, считано от датата
на сключване на договорa.
Лизинговата схема за плащане е за 4 / четири / години.
Встъпителна вноска – 10 /десет/ % от доставната цена на автобусите.
Ориентировъчна доставна стойност на автобусите - до 485 000
/четиристотин осемдесет и пед хиляди/ лева без ДДС.
Ориентировъчна обща стойност на автобусите - до 555 000
/петстотин петдесет и пед хиляди/ лева без ДДС.

IV. ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА, МИНИМАЛНИ ТЕХНИЧЕСКИ
ИЗИСКВАНИЯ, СПЕЦИФИКАЦИИ
5 /пет/ броя употребявани автобуси за масов градски транспорт:
Тип на превозното средство: употребяван, нископодов, градски
автобус с две оси, категория М3 клас А.
Габарити:
Дължина: 7 400 mm (± 250 mm);
Ширина: 2 000 mm (± 250 mm);
Височина:
с климатика 3 100 mm (± 200 mm);
без климатика 3 000 mm (± 200 mm);
Брой оси 2 бр.
Височина на пода: нископодов, височина на входните стъпала при
вратата - не повече от 340 mm, измерена при спрял автобус без пътници;
Седящи места (без шофьора): min. 15 бр.;
Общ брой места (седящи и правостоящи): min. 33 бр.;
.pdf
___-__.pdf
Най-отгоре
ji
23 дек 2016: 17:33


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
5 употребявани микробуса
не им достига подвижния състав за градските линии
не им достигат и парите за нови
Най-отгоре
i.vlado
23 дек 2016: 18:44
Регистриран потребител #2625
Регистриран: 19 дек 2016: 13:55

съобщения: 7
Да.. като цяло изпитват недостиг на подвижен състав от много безсмислени линии. А най-интересно ще стане след 10+ години когато абсолютно целият автопарк започне да се амортизира по едно и също време.
Най-отгоре
ji
24 дек 2016: 04:21


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
сподели с нас виждането си за смислени и безсмислени линии
Най-отгоре
TtW
24 дек 2016: 15:28
Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23

съобщения: 309
Всяка една линия може да е смислена за няколкото пътника, които я използват. Въпроса е кои линии са рентабилни и кои трупат само загуби
Не е необходимо да разполагаме с данни за пътникопотока и да се прави анализ. Дни след пускането на новата транспортна схема подготвяна с години от "специалисти", с лекота бяха направени промени в движение и пуснати нови линии (част от тях дори безплатни) с цел да се намали напрежението сред недоволните пътници. Всички тези линии могат да бъдат наречени нерентабилни. Отделно може да гадаем колко рентабилна е цялата транспортна схема с бърза линия и много довеждащи.
Проста сметка показва, че тези 5 нови автобуса или микробуса освен цената за превозните средства ще коства на общинския превозвач за заплати на персонала допълнителни към 200 000лв годишно. Без да смятаме и парите за поддръжката им. Ето ти е една обща сума от 1 млн.лв. извънредни разходи само първата година.
В годините, през които общинския превозвач трябваше да е на голяма печалба тъй като новите превозни средства са получени безплатно и поддръжката им е все още гаранционна, те трупат разходи и теглят кредити. Дори си позволиха да изнаглеят и да отворят уста за вдигане на цените.
Съвсем резонен е въпроса какво ще правим след няколко години и той трябва да се задава от всички.
Общината е в тежко положение, започнахме с вдигането на имотните данъци, задължително ще преминем и през вдигане на цените на билетите. Следващия кмет ще има и много тежко наследство.


[ Редактирано 24 дек 2016: 15:28 ]
Най-отгоре
ji
24 дек 2016: 21:38


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
системата за самотаксуване и проверка от шофьора при влизане от първа врата би трябвало да оптимизира разходите за персонал
би било в сила, ако не бяха простотиите, които надробиха
Най-отгоре
TtW
24 дек 2016: 23:56
Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23

съобщения: 309
На теория е така но контрольорите не могат да изчезнат напълно. Също така разходите по един шофьор са приблизително колкото 3 контрольорки а за всеки автобус са необходими двама такива.
Най-отгоре
i.vlado
27 дек 2016: 15:46
Регистриран потребител #2625
Регистриран: 19 дек 2016: 13:55

съобщения: 7
Линии 4, 13....
Най-отгоре
ji
28 дек 2016: 10:56


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
проблемът и на двете е маршрутът
кръгчетата, които правят бъркат хората
възможността да хванеш транспорт само в едната посока също намалява ефективността им
иначе според мен връзка Славейков-Изгрев има потенциал да бъде ползвана
както и линия обслужваща Възраждане, каквато е 4ката
Най-отгоре
ji
28 дек 2016: 20:45


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
мега новина от преди малко
Бургасбус връща старата схема на линиите
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>