Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти |
|
<< Назад | Напред >> |
Бургас Плаза & Карфур |
Отиди на страница >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Първият мол в Бургас е с нов собственик Burgas Plaza ще бъде открит в началото на декември 2008 г. Тенденцията да се строят молове и те да се препродават още на зелено не подмина и Бургас. Първият и засега единствен търговски център в морския град, чийто строеж е стартирал, вече е собственост на британския инвеститор Хенри Гуин-Джоунс и мениджърите и съсобствениците в "Лендмарк" - Ричард Макдоналд и Таня Косева-Бошова. "Купихме 100% от акциите на досегашния български инвеститор в мола - "М.Б. Изгрев". Сега собствеността е поделена 60% на Gort Holdings (бел. ред. - на Хенри Гуин-Джоунс) и 40% на "Бриджкорп", обясни Косева-Бошова. До момента молът се контролираше непряко от братята Валентин и Десислав Попови. Те участваха при стартирането на "София ленд" и са съинвеститори в офисната част на проекта за мол и бизнес сгради на "Цариградско шосе", където ще е най-големият хипермаркет на Carrefour. Новият собственик Хенри Гуин-Джоунс е сред големите инвеститори в български недвижимости - притежава столичния хотел "Радисън", участва във фонда "Сигма" (който инвестира в хотели по курортите) и доскоро беше съсобственик в "Лендмарк". Последното дружество инвестира в български бизнес имоти и в края на миналата година беше продадено срещу 210 млн. евро. Новите собственици са мениджърите му - Ричард Макдоналд и Таня Косева-Бошова. Пред приключване е нова сделка, при която двамата ще запазят 20% от дела си в "Лендмарк". Закупеното дружество "М.Б. Изгрев" от своя страна има само един актив - бургаския мол. Реално новите инвеститори купуват земя от 52 декара и проект с обща разгърната застроена площ 39 хил. кв.м (от тях 17 200 ще са отдадените под наем търговски площи). В придобивката не влиза хипермаркетът на Carrefour, който е част от търговския център. Цената на сделката не е обявена. Ориентир за размера й са последните продажби на молове в София, Пловдив и Варна, където купувачите плащаха по около 100 млн. евро. Тези обекти обаче са малко по-големи като площ от бургаския. Бъдещият мол ще се казва Burgas Plaza и ще заработи в началото на декември. "Това е първият и единствен мол в Бургас, който се реализира в момента. Има и други проекти в града, но те са все още на идейна фаза", разказва Таня Косева-Бошова. По думите й бургаският ритейл пазар е готов - големи търговски вериги навлизат с амбиции за разрастване и нови локации. Доказателство за интереса им е фактът, че към момента 68% от площите в Burgas Plaza вече са отдадени под наем. capital.bg [ Редактирано 15 апр 2009: 12:00 ] |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Първият мол в Бургас ще отвори до края на ноември автор/източник: Радостина Маркова - pari.bg публикувано на: 2008-05-16 16:08:19 ч. Най-късно в края на ноември ще отвори врати първият мащабен търговски център в Бургас - Бургас Плаза (Burgas Plaza). Комплексът включва хипермаркет на френската верига Карфур (Carrefour) и мол на два етажа с около 100 магазина, разположени в северната част на града. Burgas Plaza Снимка: pari.bg Наематели Сред ключовите наематели в бургаския мол ще са веригите за облекла Marks&Spencer и Sprider Stores, както и Интерспорт и Техномаркет Европа, съобщи Давид Давидов, директор Търговски и офис площи в Colliers International. Компанията консултира и отдава под наем проекта Бургас Плаза. Средните наемни нива в мола са между 20 и 40 EUR/кв. м в зависимост от размера и местоположението на обектите в него, а около 80% от площите вече са договорени. Параметри Бургас Плаза ще бъде изграден на терен от 52 дка и ще има разгъната застроена площ 39 000 кв. м. От тях отдаваемата част ще е около 29 000 кв. м, които включват мола и хипермаркета на Карфур. Предвидени са общо 1270 места за паркиране - около 600 пред водната част и още толкова - на покрива на хипермаркета, от който ще се влиза директно във второто ниво на мола. Решението да се използва покривът за паркиране бе взето с оглед по-голяма функционалност, но има и търговско значение. По този начин вторият етаж на мола става еднакво привлекателен за търговците с първия, тъй като много хора ще паркират и ще минават през него, слизайки надолу, обясни един от съсобствениците в проекта Таня Косева-Бошова. Чрез дружеството Бриджкорп тя и съдружникът й Ричард Макдоналд придобиха 40% от М.Б. Изгрев, което изгражда мол Бургас Плаза. Останалите 60% станаха собственост на Горт Холдинг на британския инвеститор Хенри Гуин-Джоунс. Промени Новите собственици предприемат промени в концепцията на търговския център. Сред тях е премахването на планираните в началото кинозали и засилен акцент върху търговската част. За да постигнем максимално добър микс от наематели, трябва да разполагаме с поне 100 магазина. Така че решихме да включим по-голям брой търговски обекти с малка част с ресторанти и кът за хранене, но без развлекателни площи, обясни Таня Косева-Бошова. Според нея двете ключови предимства на Бургас Плаза са уникалната локация и кратките срокове за отваряне. Търговският център е разположен на ул. Транспортна, в близост до изходите на Бургас за Слънчев бряг и за София. Районът вече се разви като търговска зона с присъствието на големи магазини като Метро, Технополис и австрийската верига от типа „направи си сам” bauMax, която също е купила парцел в близост. |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
"Карфур" се забързва в България Френската група ще навлиза не само с хипермаркети, но и със супермаркети и малки квартални магазини Автор: Боряна Бъчварова Първият български магазин на “Карфур”- този в Бургас, ще е в собствена сграда Отварянето на първия магазин "Карфур" (Carrefour) в България би трябвало да се случи след пет месеца (виж карето). Успоредно с наближаването на това събитие стана известно и че френската търговска верига, която е номер едно в Европа по обороти и номер две в света след WalMart, има далеч по-амбициозна програма за България от известната досега. В началото на септември изпълнителният директор на "Карфур България" Жан Антоан съобщи пред "Регал", че планират да отворят 16 магазина в страната през идните три години, като девет от тях са напълно уточнени. За сравнение – през април от офиса на "Карфур" говореха за шест магазина в същите срокове. По това време се знаеше и че "Карфур" ще отваря в България единствено хипермаркети. Сега Жан Антоан казва, че ще развиват също и супермаркети и дори малки квартални магазини. Групата се оглежда и за закупуване на съществуващи търговски вериги (виж интервюто). Вероятно вече има и преговори в напреднал етап, защото изненадващо в плановете й се появиха два допълнителни магазина в София през 2010 г. Изобщо целта на "Карфур", която преди беше да има 20-25 обекта в България в идните десет години, вече е завишена на 30-35 магазина за идващите пет-седем години. Половината от тях трябва да са в собствени помещения, а другата половина – в наети. "От шест месеца ние наистина ускоряваме експанзията в България", каза Жан Антоан, като не уточни причината за забързването. Вероятно това е свързано и със стратегическия план на корпоративно ниво на Carrefour за противодействие на поскъпването. Една от точките в него е ускоряването на навлизането в т.нар. нововъзникващи икономики. Успоредно с това "Карфур" се раздели за българския си проект с доскорошния си партньор гръцката група Marinopoulos* ("Маринопулос"). Партньорите продадоха и мола, чието изграждане бяха започнали съвместно, на гръцкия фонд Assos Capital срещу около 200 млн. евро. "В началото ние имахме този миноритарен партньор (Marinopoulos – бел. ред.). Гърция е съседна страна, ние сме лидер там, така че решихме да започнем от Гърция на първия етап на експанзията. От началото на годината "Карфур България" е на "Карфур". Аз съм шефът и рапортувам директно в Париж", каза Жан Антоан. Партньорите продадоха земята и строящия се върху нея мол, като сградата за хипермаркета (14 хил. кв.м обща площ и 8.5 хил. кв.м търговска) си остава собственост на "Карфур". "Истина е, че направихме пари с този обект. Когато е възможно, участваме и на пазара на недвижими имоти, но не в това е ключът към нашата експанзия. "Карфур" е силен и дори без този проект, сега бих ви представил съвсем същия план за експанзия. Щом веднъж сме решили да влезем в България, го правим възможно най-бързо", каза Жан Антоан. Също на зелено беше продаден и молът в Бургас, в който "Карфур" запази собствеността върху магазина си. Инвеститорите "М. Б. Изгрев" се разделиха с 52 дка земя и проекта с разгъната застроена площ 39 хил. кв.м за неизвестна цена в полза на "Горт холдингс" и "Бриджкорп". * Carrefour Marinopoulos има над 27 хипермаркета и 200 супермаркета в Гърция и Кипър. Отделно "Маринопулос" държат правата за България на Marks&Spencer и Starbucks и др. regal.bg |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Модерната търговия идва с нас Съвременният ритейл — това е магазин от 7-8 хил. кв.м с 40 хил. артикула, казва Жан Антоан, изпълнителен директор на "Карфур България" Автор: Боряна Бъчварова Жан Антоан работи за „Карфур” от 27 години. Бил е в Китай, преди това в Бразилия, работил е в Полша, бил е мърчандайзинг мениджър за Европа. Започнал е във Франция по различните нива на йерархията – шеф на отдел, на магазин, регионален мениджър. Сега е изпълнителен директор на „Карфур България” Фотограф: Асен Тонев Реклама: Новата аграрна революция - четете на Foreign Policy Bulgaria Защо "Карфур" (Carrefour) идва в България толкова късно (в сравнение с Румъния например)? Модерната търговия в България все още не съществува. Имате супермаркети, които по моето определение са малки – около 2-3 хил. кв.м. Имате "кеш енд кери", но това не попада в понятието модерна търговия. "Карфур" е първият международен модерен ритейлър, който идва в България. Което означава, че не сме толкова закъснели, защото сме първите. Може би сравнявате с Турция, Гърция, Румъния. Но ние идваме тук сега, защото смятаме, че пазарът е готов за модерния ритейл и може би не е бил готов преди. Какво точно наричате модерна търговия? Това е търговска площ от 7-8 хил. кв.м и минимум 40 хил. артикула в магазина. "Кеш енд кери" не е модерен ритейл, защото целевата група е друга – само търговци на едро могат да купуват в "кеш енд кери" магазини. Ситуацията в България не е точно такава в момента, но ще стане. Така че "Метро" не е директен конкурент на "Карфур". Що се отнася до останалите – имате "Хит", "Кауфланд", "Била", но техните магазини са малки, нямат пълния хранителен и нехранителен асортимент и не са модерен ритейл. Щастлив съм, че ще разберете какво е модерен ритейл – това ще е първият такъв магазин в България. Кои международни търговски вериги попадат в това понятие? Tesco, WalMart, Auchan. Може би ще има и такива местни търговци в бъдеще, защото предстои преформатиране на българската търговия на дребно. Минимумът е 40 000 единици в магазина, а сега дори в магазините на "Метро" случаят не е такъв. Смята се, че с идването на "Карфур" в България вече ще има истински хипермаркети. Каква е вашата дефиниция за хипермаркет? Дефиницията за хипермаркет е много, много различна според страната. Когато дойдох тук преди година, ми казаха, че "Кауфланд" и "Била" са хипермаркети. Но те не са хипермаркети по определението на "Карфур"- имат много малък асортимент и много малка търговска площ, а пак казвам "кеш енд кери" не е модерен ритейл. И целта на хипермаркетите е да предлагат най-голям асортимент от продукти. Да, да дават възможност за избор на потребителя. Днес е много тъжно да видиш само един тип домати в "Кауфланд" или в "Метро". И това е един пример, който важи не само за свежите продукти. Особено сме силни при нехранителните стоки. И това ще е голяма изненада за българските потребители. Бихте ли коментирали теорията, че хипермаркетният формат е в криза покрай глобалното повишаване на цените на храните? Предполага се, че с поскъпването хората първо ограничават покупките на нехранителни стоки и затова по-рядко посещават хипермаркетите (а по-често супермаркетите), от което и спадат продажбите като цяло в хипермаркетите (освен на нехранителни и на хранителни стоки) В някои от големите държави, в които съществува модерна търговия от 40 години, не бих казал, че има проблеми, по-скоро е в процес на трансформация. Но, ако говорим за пазари като България, Китай, Полша, Бразилия, мога да ви кажа, че в този тип държави модерната търговия ще има голям успех за дълго, поне за идните 30–40 години. После нещата ще се променят и ще трябва да се адаптираме към етапа на зрялост на пазара. Но в България просто сме в самото начало. Само хипермаркети ли ще развива "Карфур" в България? Не, разбира се. "Карфур" е лидер в много формати, в много страни. Ние таргетираме градове като София, Бургас, Варна, Пловдив, защото тези градове са готови за модерната търговия. И имаме други формати, когато говорим за Плевен, Добрич, Стара Загора. Те ще са между 4000-5000 кв.м и ще бъдем по-близко като формат до "Кауфланд". Но с по-различен асортимент, особено при нехранителните стоки. След това ще имаме и други, колкото е възможно по-скоро. Ще навлезем и във формата на малките квартални магазини. В речника на "Карфур" малки са магазините между 500 и 1500 кв.м. Интересувате ли се от придобиването на местни търговски вериги? Разбира се. В България сега има много вериги, но с преструктурирането на ритейла това ще се промени. Не бих могъл да ви кажа от какъв точно тип търговски вериги се интересуваме. В момента се ориентираме. Какво промени може да се очакват в търговията на дребно в България с идването на "Карфур"? Много хубави неща за потребителите. Цените ще започнат да намаляват. Асортиментът ще започне да се увеличава. Може би ще нарасне и удоволствието от пазаруването, защото магазините на "Карфур" са силни и с атмосферата си. Това е нашата цел. А какво ще се промени за доставчиците и за другите търговци? ние не можем да повлияем на общите обороти от търговията на дребно в страната. Но ще променим пазарните дялове. Магазини като "Кауфланд", "Фамилия", "Фантастико" и др. имат дял от оборота, но сега той е малък в сравнение с дела на този тип вериги в другите страни. Когато започнем да работим в България, този процент ще нарасне. Може би и ще стимулираме разширяването на асортимента в страната. Ние ще работим сериозно с местните доставчици през идните години, и останалите търговци на пазара просто ще са длъжни да разширяват асортимента си, за да са конкурентоспособни. В какво ще се изразява работата с доставчиците за разширяване на асортимента? Ще дам пример. Днес френската компания "Данон" (Danone) е представена в България всичко на всичко с 41 артикула – максималния възможен брой в асортимента на съществуващите търговци. Докато във Франция артикулите са около 400. Вече поисках от шефа на "Данон" във Франция да работи с по-голям асортимент в България, защото това е нужно за нас. Добре е и за неговата компания, защото не само "Карфур" ще се заинтересува от тези продукти. Известно е, че разширяването на работата с местни доставчици е част от глобалния план на Carrefour за противодействие на повишаването на цените? В какво ще се изрази това в българските условия? Работата с местни доставчици е много силно застъпена при "Карфур", особено в отдела за плодовете и зеленчуците. "Карфур" по принцип не обича да работи с търговци на едро, особено в този сектор. Нуждаем се от много пресни продукти, а когато минат през търговец на едро, стоките губят свежестта си. Така че целта ни е да намерим и вече сме намерили множество фермери, които биха могли да са доставчици на "Карфур", но директни доставчици. Това не е ли проблем, като се има предвид, че българското земеделие е много раздробено и се смята, че производителите трудно гарантират еднакво качество на доставките? Има много добро качество тук, в България. Вече идентифицирахме кръга на производители и сега преговаряме. Казахте, че собствените марки са част от политиката на "Карфур". Какъв очаквате да е делът им от продажбите в началото и на по-зрял етап? Много е трудно да се говори за дялове, защото оборотите са само прогноза. Но бих могъл да ви кажа, че от целия асортимент (включително и текстила) – между 3500 и 4000 единици ще са собствените марки. За сравнение – толкова голям днес е целият асортимент на "Кауфланд". Дискаунтърите попадат ли във вашето определение за модерна търговия? От една страна – да, но не можем да кажем, че те са само модерен ритейл, защото асортиментът им е беден. Така че по-скоро не. Вече ви казах какво е модерна търговия за мен. А какво е дискаунтър? Дали значи само малък магазин с ограничен асортимент или голям магазин с пълен асортимент, който освен това е с ниски цени. В този смисъл "Карфур" също е дискаунтър. Софт дискаунтър? Дискаунтър е този, който предлага ниски цени за целия си асортимент. Така че "Карфур" е дискаунтър, разбира се. Как точно ще постигнете тези ниски цени? В кръвта ми е. Шегувам се. Имам предвид, че "Карфур" е лидер в Европа и не е трудно за лидера да ги постигне. Ние сме лидер в Гърция, Румъния, Турция, в Полша. Доставчиците познават "Карфур". Всички те знаят, че "Карфур" ще е лидер и в България до няколко години, че ще им предложим най-добрите условия по-бързо от другите. Цените в "Карфур" по-ниски ли ще са, отколкото в магазините на Lidl, Penny, Plus? Имате предвид дали целият асортимент ще бъде на дискаунт? Да бъдеш дискаунтър е да бъдеш толкова евтин, колкото е възможно. Но това зависи и от качеството на нещата, не е задължително да продаваш стоки без никакъв вкус само за да са на ниска цена. Така че потвърждавам, че искаме да сме по-евтини във всичко, с което можем да се сравним. Типично ли е за "Карфур" да влиза на определени пазари чрез молове? Навсякъде в света сме в шопинг молове. Може и да сме със самостоятелни магазини, но това зависи от района, страната, от града, от възможностите. Специфичното за България е това, че планирахме много, много голям мол тук. Знаете – най-големия на Балканите. Само за сравнение – той ще има 220 търговски обекта при 80 в "Мол София" сега. Горди сме да бъдем в този мол, защото за него ще се говори не просто в България, а в тази част на Европа. Сърбия не е толкова далеч и хората вероятно ще идват тук заради мола. И това е още една разлика между нещата, което смятаме да правим тук, и съществуващото в България до момента. Когато "Кауфланд" открие магазин, те се съсредоточават само върху околността. Докато аз таргетирам не района на "Дружба", а цяла София, и може би и чуждестранни посетители. Какво се случва със супермаркетите в близост до новооткрит "Карфур"? Налага им се да станат по-добри и това е хубаво и за тях, и за потребителите. regal.bg [ Редактирано 02 окт 2008: 15:19 ] |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Грандиозно! Или грандоманско? Автор: Боряна Бъчварова Автор: Регал Реклама: Новата аграрна революция - четете на Foreign Policy Bulgaria "Карфур" (Carrefour) идва в България и плановете му за страната са... грандиозни. Или по-скоро ви се виждат грандомански? Точно както може да се очаква от най-голямата европейска верига по оборот, която освен това се надява да компенсира трудните времена на основните си пазари, като завзема нови търговски територии. Най-нормално е всичко това да не ви хареса, ако сте в ролята на конкурент и самите вие не живеете леко. А "Карфур" е от значение за широк кръг пазарни играчи – и за големия, и за малкия магазин, и за дистрибуторите. Ако сте доставчик, мнението ви най-вероятно зависи от позициите ви пред веригата. А като потребител се предполага, че нямате нищо против обещаните цени, асортимент и атмосфера. Освен ако не сте антиглобалист или пък минималист и др. Казано накратко, идването на "Карфур" в България предизвиква противоречиви чувства. Факт е обаче, че то е знаково събитие за българската търговия. И вероятно ще промени много неща – от структурата й до потребителските навици. Затова и му отделяме тема на броя, в която описваме фактите и плановете такива, каквито изглеждат в момента. За това как ще се развият нещата в бъдеще може само да се гадае. Дали грандиозните намерения, които са такива от шест месеца, ще се осъществят в целия си блясък? Дали това ще стане в очакваните срокове? Дали позицията на втори в света гарантира успех във всяка отделна държава? Дали заради "Карфур" българинът ще започне да изневерява на любимия си квартален супермаркет ? Или няма да му се наложи, защото френската страна прави реверанс пред съществуващите навици и се разперва от хипермаркетния, през супераркетния формат до този на малкия магазин? Дали на гигант като "Карфур" няма да е много тясно на пазар като българския? И дали стоварването на пълната търговска мощ с всичките 40 000 артикула и 8 хил. кв.м е икономически оправдано? И така "Карфур" идва. Извън това нищо не е сигурно. Ситуацията е почти като на война. Ще следим събитията изкъсо. ------------- Плановете на "Карфур България" Цел - лидерство на пазара Формати: Хипермаркети, супермаркети, малки квартални магазини 2009 г.: два магазина Първият хипермаркет Carrefour в България трябва да бъде открит през февруари в Бургас, в мола Burgas Plaza. Той ще има 8700 кв.м търговска площ. Първият хипермаркет Carrefour в София ще е в мола на "Цариградско шосе" (8500 кв.м). Очаква се оборотът от хранителни и нехранителни стоки на първия софийски магазин да достигне 50-60 млн. евро през първата година след откриването. 2010 г.: седем магазина Grand Mall - Варна (7000 кв.м), още два магазина в София, Стара Загора (7000 кв.м), магазини в Плевен и Добрич, втори в Бургас Очакваният оборот на трите по-малки магазина ще е около 25-36 млн. евро годишно. 2011 г.: седем магазина Bulgaria Mall - София (5500 кв.м). Другите са в процес на договаряне. До края на годината за веригата в България ще работят 7 хил. души. 2009-2013(15) г. – 30–35 магазина общо Половината от магазините трябва да са под наем, а другата половина - собствени. Много нови обекти в София. regal.bg |
||
Най-отгоре |
|
||
valjoooo |
|
||
Гост
|
доста внушително изглежда на думи и отвън като се гледа дажие и скелет още дано поне е по по джоба на българина а не като "магазинчетата" по центъра с от 150% надценка нагоре | ||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Янис Калфакакос: Цените в българския Starbucks ще са по-ниски Изпълнителният директор на Marinopoulos Coffee Company: Вече е известно, че имате нает обект в софийския мол на "Карфур", който ще заработи следващата есен. Ще влезете ли и в бургаския "Карфур"? Още разглеждаме ситуацията в Бургас и ще решим скоро, защото молът отваря в началото на следващата година. capital.bg |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Първият мол – факт след 2 месеца “Карфур”, “Манго”, “Старбъкс” и “Коста Кафе” са ключовите наематели, до 40 хиляди посетители очакват на ден factor-bs.com Първият мол в Бургас ще бъде открит официално на 26 март. Това съобщиха от представителството на френската компания за страната ни “Карфур”. Именно в “Бургас Плаза” веригата супермаркети прави своя дебют в България. Значителна част от магазина, който ще бъде на над 8000 квадратни метра, вече е подредена. Френската верига ще предлага както хранителни стоки, така и домашни потреби, мебели и конфекция. Стилистите на испанската Zara правят моделите на дрехите на „Карфур”. Над 200 бургазлии вече са наети на работа в хипермаркета. В момента голяма част от наемателите също оборудват търговските си помещения. Инвеститорите се надяват в края на март да отворят с максимален брой готови магазини. Според консултантската компания “Colliers International”, която отдаваше площите в търговския център, бургаският мол поставя рекорд за най-голям интерес и бърза реализация. Само от март до юли 2008 година “Бургас Плаза” беше нает на 95%. “Оказа се, че в Бургас има огромен глад за качествени магазини. Това може да се каже, че е и нашият най-бързо реализиран проект”, каза още Иглика Йорданова от Colliers International. В края на март в мола ще отворят врати за бургазлии, немската верига за парфюми "Дъглас" , спортната верига “Интерспорт” , британската Marks & Spencer , както и Kenvelo, Adidass и Pierre Cardin, Benetton, Esprit и Mango. Американската кафетерия "Старбъкс" и техните конкуренти “Costa Cafe” ще влязат в търговския център. Едни от атракциите за бургазлии са автокиното на покрива на търговския център, и голямата боулинг зала за над 200 души. Таня Косева-Бошова, която е един от инвеститорите в “Бургас Плаза”, изтъкна, че паркингът на покрива на мола е единствен по рода си за страната. Именно там през летните месеци бургазлии ще бъдат гости на редица забавни мероприятия. Очакванията на инвеститорите са от 20 до 40 хиляди да достигнат посещенията на ден. Според тях кризата не е оскъпила инвестицията, а финансирането е от Pireus Bank. Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
<връзка> | ||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
галерия | ||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница >> |