Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Абсурдите
 
<< Назад | Напред >>

Абсурди всякакви

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, Elkisa
Автор Отговор
Vesta
13 май 2015: 11:01
Регистриран потребител #419
Регистриран: 15 май 2012: 16:31

съобщения: 41
Малко инфо за пътуващите от София за спирита

Ако отправната ти точка е София, трябва да потеглиш на изток по главен път Е80 до края на магистралата. Следва кръгово, от което завиваш на север по път Е85 до Стара Загора. След това трябва да продължиш източно по Е773 и за финал А4 (оглеждай се за знаци, оказващи А1/ Е773 Бургас) Пътят от 390 км трябва да ти отнеме по-малко от 5 часа.
Най-отгоре
ji
19 май 2015: 13:49


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3849
Бойко Борисов написа ...

Със собствени усилия съм събрал 1.4 млрд. лева бюджетни приходи повече от началото на годината.


<връзка>





[ Редактирано 19 май 2015: 13:53 ]
Най-отгоре
sa_radev
20 май 2015: 22:18

Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09

Местоположение: Burgas
съобщения: 628
Не знам дали да се смея или....
„Прекрасен град, прекрасни хора, кметът е добър! Магистрала ви направихме, Аерогара ви направихме (вероятно премиерът има предвид Морската гара, но допуска лапсус, б. а.), правим Обхода на Бургас. Пречиствателната станция и депото за отпадъци са готови. Митко ме изненада с 37 млн. лв. за спортната зала, 5 сме дали вече… ще я има и нея!", зарече се Бойко Борисов в Борисовата градина и на финала добави: „Само метро нямате! Но ще му дойде времето и на него!”

Тази реплика много се доближава до стария виц от Бай-Тошово време:
Бившият Първи посетил едно село и казал: "Ще ви построим мост!". Селяните отвърнали, че няма река в селото и няма нужда от мост. Живков обаче казал: "И река ще ви направим, другари, и детска градина." "Ама как детска градина, като нямаме и деца" - отвърнали селяните, а бай Тошо рекъл: "И деца ще ви направим!"....

<връзка>
Най-отгоре
Уебсайт
mipopov
15 сеп 2015: 16:01

Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52

Местоположение: Бургас
съобщения: 336
100 % сигурно!!!
Пешеходната пътека пред ТОХ-а ще бъде премахната!
Честит първи учебен ден!
Някои общински служители и общински съветници мислят за безопасността на учениците по много странен начин...

"Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!"
Най-отгоре
Уебсайт
TtW
15 сеп 2015: 16:45
Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23

съобщения: 309
Точно на ТОХ-а не му е необходима пешеходна пътека там и нейното премахване е от полза за безопасността на учениците. Пешеходен светофар има на по-малко от 100метра от нея, смешно е дори да се коментира.
Ако се прави нова пешеходна пътека то тя трябва да бъде по-централно и изнесена в посока БСУ, където неправилно пресичащите винаги си били най-много и това ясно показва къде е необходима.
В момента не само няма смисъл от пешеходна пътека на това място но и излишно се затормозява движението. Не е нормално автомобилите да тръгнат от едно натоварено кръстовище и на метри след това да спират заради всеки хлапак решил да си купи дюнер и суркащ си краката по улицата все едно е цар на пътя. Задължително трябва да се поставят огради по цялата улица, включително и на услужливо оставената дупка при касата на една телевизия.

[ Редактирано 15 сеп 2015: 16:47 ]
Най-отгоре
ji
15 сеп 2015: 16:47


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3849
ВСИЧКИ пешеходни пътеки по маршрута на БРТ трябва да бъдат или премахнати или да се превърнат в светофари
иначе бързият автобус ще бъде всичко друго но не и бърз
Най-отгоре
mipopov
16 сеп 2015: 00:28

Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52

Местоположение: Бургас
съобщения: 336
Кажете, кое от написаното по-долу не е така!
Това, което се прави в момента между кръстовищата на Новата поща и Механото е в противовес на цялата политика, по която от Община Бургас са обявили че работят, защото с премахването на пешеходната пътека и разделянето по този начин на двете платна ще се доведе до повишаване на средната скорост на автомобилите придвижващи се от едното до другото кръстовище(практически доказано във всички наши градове), а от там и:
• Увеличаване на инцидентите между автомобили. Според статистиката най-много инциденти между автомобили в населените места има там, където има най-малко създадени ограничения и препятствия за тях.
• Повече нарушения от страна на пешеходците, защото тази пътека вече се е обособила като основен пешеходен маршрут, а да премахнеш пешеходна пътека по основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш хората да спрат да пресичат там е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш шофьорите да намалят!!! Там пешеходците са предимно ученици, които няма как да бъдат глобени за неправилно пресичане, заради това, че нямат навършени 18 години, а и никъде по света не са успели да накарат пешеходците да не пресичат на точно такива места.
• Повече инциденти с пешеходци… Да се надяваме, че няма да са следствие на излетели от пътя коли, защото и тези инциденти се увеличават в българските градове, а част от тях са следствие точно на такива решения!
• Увеличаване на времето за придвижване на пешеходците, т.е. поредното затруднение за пешеходците в града. Тази пешеходна пътека се използва не само от учениците, а и от идващите по "Места" и придвижващите се по по-долната пресечка, тази с улица "Струма". Между другото между тази пешеходна пътека и кръстовището на Новата поща има две пресечки!!! wink emoticonЗащо се спира преминаването на хората от край време там? За колите постоянно се отварят улици, а за пешеходците все се затварят...
• При постоянен трафик (а там трафика е такъв) и по-висока средна скорост на колите в даден участък, на светофарите се събират много повече автомобили, което ще доведе до повече задръствания на такива кръстовища, защото повечето автомобили им трябва и повече време за изтегляне от кръстовището. Това се учи в средното училище доколкото си спомням wink emoticon А събирането на повече автомобили на тези кръстовища ще доведе до:
1. Забавяне на Бързата автобусна линия! (освен ако няма бус-лента по цялото трасе, а ако има, то задръстването ще е двойно по-голямо при така създадените условия) Та кое ще забави повече колите, Живко? ;)
2. Повече изгорели газове, следствие по-високата скорост и съответно задръстването
3. Повече изнервени шофьори
4. Повече нарушения от страна на шофьорите
https://www.google.com/maps/place/ul.+"Dimitar+Blagoev"+11,+8000+Burgas,+Bulgaria/@42.5055363,27.4691637,41m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x40a69496515873c7:0xe195de122380e832!6m1!1e1


[ Редактирано 16 сеп 2015: 00:34 ]

"Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!"
Най-отгоре
Уебсайт
ji
16 сеп 2015: 19:03


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3849
кое отдолу не е вярно:

- БРТ и пешеходни пътеки са несъвместими понятия
БРТ-то всички медии го наричат "метро на колела" щото идеята му е да бъде някакъв опит за по-бърз и безконфликтен транспорт
аз не съм виждал пешеходни пътеки в метрото

---------------
хубаво е че искаш повече пешеходни пътеки
и аз ги искам, но искам и да пътувам бързо из града
дай някаква по-глобална идея как виждаш нещата така че всички да са доволни
ако държиш на пешеходните пътеки давай идеи откъде да прекараме БРТ-то, така че да не се налага да спира през 200 метра
Най-отгоре
j_s_georgiev
16 сеп 2015: 20:43
Регистриран потребител #1533
Регистриран: 18 сеп 2013: 12:23

съобщения: 27
Това което се прави в Бургас не е БРТ и няма нищо общо с него. Преди години като се рекламираше проекта се обясняваше как автобусите ще се движат в обособена лента, без да се влияят от околния трафик. Но се вижда че нищо подобно няма да има. Единствено по така нареченото Околовръстно и от кръговото на Мираж до Бул Тракия ще има Бус лента, нищо повече. Няма как да забраним на пешеходците да пресичат улицата а в същото бреме автобусите да са в задръстване с останалите автомобили. Незнам кое ще забави повече автобуса: това че ще спре на 2 3 пешеходни пътеки или това че ще чака по светофарите заедно с другите автомобили.
Най-отгоре
mipopov
16 сеп 2015: 22:05

Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52

Местоположение: Бургас
съобщения: 336
ji, ами j_s_georgiev е написал горе-долу това, което и аз щях да напиша. :)
Само да добавя и, че в момента в много от градовете в западна Европа разработват "Визия 0". Това е една програма за достигане на 0 пострадали от пътни инциденти и основно правило в тази програма е че човешкият живот и здравето са най-важни, те имат приоритет пред мобилността и другите цели на пътнотранспортната система.
Освен това няма как да вдига над 50 км/ч, така че пак ще е бърза тази линия, но не колкото метрото. Просто няма как.

[ Редактирано 17 сеп 2015: 07:39 ]

"Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!"
Най-отгоре
Уебсайт
Отиди на страница   <<        >>