Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Абсурдите |
|
<< Назад | Напред >> |
Абсурди всякакви |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
ji |
|
||
![]() ![]() ![]() Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3860 |
вярно е, че най-проблемната част от трасето на БРТ според настоящия проект няма да е с буслента, но това може да се промени в бъдеще не е вярно, че автобусите ще чакат с колите по светофарите управлението на светофарите ще бъде част от цялата система и автобусите ще бъдат пропускани приоритетно дори и заедно с останалите (в момента Стамболов и Ботева са сравнително спокойни улици и по тях задръствания липсват) не е вярно че 5-6 пешеходни пътеки не са от значение (в момента от болницата до гарата има поне 5 пешеходни пътеки за които се сещам) по 20 секунди на всяка от тях за спиране, изчакване и ускоряване са си 2 минути по предварителна информация бързите автобуси ще минават на 3 минути ....... не е вярно и това, че преустройството на Стефан Стамболов ще увеличи скоростта напротив на теория може и да изглежда така, но ситуацията в момента е такава, че по тази улица паркоместата са изградени по такъв начин и неправилното паркиране е такова, че това стесняване само ще притисне още повече автомобилите и ще им се наложи да заобикалят спрелите по-бавно и внимателно това ще затрудни автомобилния трафик по улицата пак казвам аз съм много ЗА приоритет на пешеходците и за мен най-добрият вариант е всички пешеходни пътеки по маршрута на БРТ да станат светофари така автобусите ще минават на зелена вълна пешеходците ще пресичат по заявка автомобилите ще имат спиране на всеки 200 метра и ще се забавят другият вариант ..... както явно неизказано мислят и предните двама писали тук ... е да се откажем от БРТ и да не харчим повече излишно пари за глупости [ Редактирано 17 сеп 2015: 09:23 ] |
||
Най-отгоре |
|
||
vench |
|
||
![]() ![]() Регистриран потребител #779
Регистриран: 24 ное 2012: 18:45съобщения: 1071 |
Доста дълго става трасето между Механото и Новата поща, където няма да може да се пресича пеша. Мен специално доста ме прецакват да заобикалям... Иначе тази ограда, дето ще я слагат я подкрепям, защото там наистина всеки пресича, както си иска. И в Бургас като цяло всеки прави каквото си иска. И от тая гледна точка не знам колко имат тежест нещата, които се правят, но това са си мои разсъждения и терзания вътрешни. Няма да бъде пресилено, ако днес заявим, че Бургас е най-великият град на света за всички времена! |
||
Най-отгоре |
|
||
mipopov |
|
||
![]() ![]() Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52Местоположение: Бургас съобщения: 336 |
Пешеходното движение трябва да е с приоритет в едно населено място пред другите алтернативи на автомобила, защото пешеходците са най-многобройните участници в движението, а в същото време са най-безащитните! Недопустимо е другите алтернативи да пречат на хората, а с тези проекти за велоалеите и бързата линия виждаме точно това. Пешеходците трябва да имат възможност да пресичат на ниво терен на всяко кръстовище и това трябва да им бъде осигурено! Ако искат да не се пречи на Бързата линия, можеше в проекта да вкарат и светофари (защо не с бутони), които да могат да се управляват от шофьорите на автобусите, на всяка пресечка, а не да ограничават хората! Иначе ще имаме достъпна среда, ама друг път... Имам чувството, че от Общината просто са заложили прекалено много на този проект, защото велоалеите им са провал и не искат сега и този да се провали, ама няма как една бърза линия, която се движи на ниво терен из целия град да е бърза като метро. [ Редактирано 18 сеп 2015: 12:43 ] "Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!" |
||
Най-отгоре |
|
||
sa_radev |
|
||
![]() ![]() Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09Местоположение: Burgas съобщения: 628 |
Хахах, хич не им е проблем пешеходната пътека (имам предвид че е по-малък), колкото паркирането пред ТОХ-а!!! Пак казвам - автомобилното движение в Бургас не се ограничава (независимо какво си говори администрацията), защото това предизвиква отлив на гласоподаватели!!! |
||
Най-отгоре |
|
||
kdkrastev |
|
||
![]() Регистриран потребител #909
Регистриран: 27 яну 2013: 13:45съобщения: 132 |
Е как да се ограничи трафика, като в целия свят расте? В Сингапур има такси за движение в града и пак е голям. Да не говорим какво е във Франция например, където и на платените магистрали може да чакаш с часове Хайде да не искаме хем да се развива икономиката, хем да забравим за колите. | ||
Най-отгоре |
|
||
mipopov |
|
||
![]() ![]() Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52Местоположение: Бургас съобщения: 336 |
Напротив. В Европа вече намалява, а нашите градове са с най-много автомобили вече на глава от населението. Всъщност справката, която ни изложиха на един семинар беше за София, но щом за София е така, не вярвам в другите наши градове да е много по-различно.
"Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!" |
||
Най-отгоре |
|
||
sa_radev |
|
||
![]() ![]() Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09Местоположение: Burgas съобщения: 628 |
Съвсем друго имах предвид. Не мисля, че трябва да се сравняваме със Сингапур, достатъчно е да се погледне как са решени тези проблеми в градове с население между 80 и 500 хиляди. Трафикът по магистралите расте, включително и по градските, НО! - в жилищните райони, централните и историческите градски части, автомобилният тарфик е ограничен за сметка на градски и алтернативен транспорт. Бургас е съпоставим по площ и население с Майнц - хубав град, от който могат да се вземат добри примери! И при положение, че площата на ЦГЧ заедно с Славейков, Изгрев и Зорница е около 20-25 кв.км, разстоянията в града не се толкова оогромни, че да се тъпчем с коли навсякъде! Въпрос на манталитет и контрол - 40% палят кола за по-малко от 500м! |
||
Най-отгоре |
|
||
kdkrastev |
|
||
![]() Регистриран потребител #909
Регистриран: 27 яну 2013: 13:45съобщения: 132 |
За липсата на контрол съм напълно съгласен. Всъщност големия брой коли на глава от населението е следствие и от неадекватната данъчна политика. Данъците трябва да зависят от това колко МПС-то замърсява и руши инфраструктурата. Не е нормално старата барака да плаща 10-20 пъти по малък данък от новата. Би трябвало да е обратното. Отделно част от колите не се декларират, декларират се с намалена мощност или просто не се плащат данъци за тях. А данъчните и полицаите, които би трябвало да следят за това, са първите нарушители. А контролът при паркирането, дори и в синята зона, е тотално занемарен. Всеки е виждал системни нарушители, които никой не пипа. Срещу 2 лв. на ръка пък си осигурявяш безпроблемно паркиране за целия ден. От там идва проблемът с трафика и големия брой коли. |
||
Най-отгоре |
|
||
MG |
|
||
![]() Регистриран потребител #244
Регистриран: 06 авг 2011: 16:20съобщения: 329 |
sa_radev написа ... Съвсем друго имах предвид. Не мисля, че трябва да се сравняваме със Сингапур, достатъчно е да се погледне как са решени тези проблеми в градове с население между 80 и 500 хиляди. Трафикът по магистралите расте, включително и по градските, НО! - в жилищните райони, централните и историческите градски части, автомобилният тарфик е ограничен за сметка на градски и алтернативен транспорт. Бургас е съпоставим по площ и население с Майнц - хубав град, от който могат да се вземат добри примери! И при положение, че площата на ЦГЧ заедно с Славейков, Изгрев и Зорница е около 20-25 кв.км, разстоянията в града не се толкова оогромни, че да се тъпчем с коли навсякъде! Въпрос на манталитет и контрол - 40% палят кола за по-малко от 500м! Точно Майнц не е май най-удачния пример. И като цяло градовете в Германия. В Майнц преди 2 месеца бях и впечатленията ми са следните - страхотни задръствания на места и никакви места за паркиране в центъра на града (фрашкано беше с коли). Подобна е картинката и с повечето немски градове. |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
![]() ![]() ![]() Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3860 |
следващите: Българска агенция за инвестиции ![]() |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |