Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Абсурдите
 
<< Назад | Напред >>

списък на упорити систематични последователни посредственици

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, Elkisa
Автор Отговор
ji
27 окт 2012: 00:17


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3849
поредната софийска мега наглост на правителство което сякаш действа ръководено повече от кмет на София отколкото от министърпредседател на всички българи
разпределение на средствата за околна среда - 80% за София 20% за селяните по провинцията
до голяма степен причината цяла България да се изнесе в София
държавата третира хората така сякаш ако не си софиянец си половин човек

Опит да се политизира един експертен въпрос – така Ивелина Василева - зам.-министър по околна среда и водите, определи обвиненията на опозицията, че неправомерно средства от екопрограма на ЕС се използват за нуждите на МВР и градския транспорт по места, където кметовете са от ГЕРБ.

...................

По думите на заместник екоминистъра общият актив на ОП „Околна среда” е 3,5 млрд. лева, който може да се използва в три направления – води, отпадъци и биоразнообразие.

....................

Част от средствата, отпуснати от ЕС на екоминистерството у нас, ще се използват и за столичния градски транспорт, допълни заместничката на Нона Караджова. Причината обаче е съвсем резонна – усилия за намаляване на замърсяването на въздуха, което се причинява преди всичко от старите превозни средства все още в употреба.

„Предстои да се закупят 10 броя метровлакове – за новата линия от летището към центъра на София. Ще се вземат още 20 трамвая и 120 автобуса за столицата и около 130 тролейбуса за други 4 града. Това се екологично чисти превозни средства по най-новите изисквания”, добави още Василева.

източник

Най-отгоре
FanettiMazakura
27 окт 2012: 14:29
Регистриран потребител #277
Регистриран: 14 окт 2011: 14:04

съобщения: 28
Ами прочетох цялата статия 2 пъти, ама не видях някъде да пише, това което ти твърдиш,че парите се разделяли 80:20 за София. И между другото не знам тези извадки от статията имат за цел да покажеш неправомерното изразходване на средствата ли са? Щото едно е да "цитираш избирателно" че "неправомерно средства се използват за нуждите на МВР", а всъщност парите да са за противопожарна техника на "Гражданска защита",като дори идеята била съгласувана с Брюксел и едва ли не дошла от еврокомисар Георгиева.И какво лошо има според теб да се купува релсов и ел. транспорт не разбрах? Метро и трамвай има само в София,
за останалите пари се взимат 120 автобуса за София и 130 тролейбуса за други 4 града.Е, и?
Най-отгоре
ji
27 окт 2012: 17:32


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3849
по оперативната програма има неизразходвани средства
правителството решава да ги насочи в друга посока
питат Брюксел дали могат парите да отидат за обновяване на обществения транспорт защото в България той е много остарял и е сериозен замърсител
отговора е положителен

решението на Бат Бойко и неговите приятели е спестените пари да отидат в огромната си част за подновяване на транспорта на София и в много по-малка част за още 4 големи града (включително и Бургас)

в България има 264 общини и във всяка от тях има действащ обществен транспорт
независимо дали градски или междуградски
на много места транспортните фирми са общински (което е едно от условията за получаване на пари по тази програма)
259 от общините ще си карат със старите 100 годишни автобуси
каквато и справка да направиш за цени на влакове трамваи автобуси и тролеи ще излезе че огромната част от заделената сума отива в София
в община София според преброяването живеят 1,2 милиона човека
останалите 4 града които ще получат трамваи са Варна, Бургас, Стара Загора и Плевен (в Пловдив тролейния превозвач е частен)са още около .....
абе общо 2 милиона българи ще се възползват от по-екологичен транспорт
останалите 4 милиона да го духат ......

и всичко това след като по друга европрограма най-големите български градове вече получиха стотици милиони по проектите си за интегриран градски транспорт

парите не са разпределени неправомерно
разпределени са нечестно и нагло
влагането на държавни средства основно в столицата не помага за огромното обезлюдяване на цели региони в страната

съвсем спокойно в разпределението на спестените средства можеха да участват всички български общини
екологията не е само в София Варна и Бургас
Най-отгоре
stojanster
28 окт 2012: 01:17

Регистриран потребител #147
Регистриран: 17 фев 2011: 22:30

съобщения: 18
Добре де аз има друг въпрос. Какво ще се случи със старите автобуси от общините "късметлии"? Предполагам че тези превозни средтсва все ще са по-добра алтернатива за някои други общини. Всички знаем че от зле има по-зле. Старите автобуси от Бургас например ще са като нови някъде другаде из България. И пак моя въпрос е: Някой знае ли какво е бъдещето им? Предполагам че има много хора които потъркват ръце и чакат момента да ги присвоят и върнат за скрап.
Най-отгоре
FanettiMazakura
28 окт 2012: 04:11
Регистриран потребител #277
Регистриран: 14 окт 2011: 14:04

съобщения: 28
Виж сега, ако ще политизираме проблема, ще изопачаваме информацията и ще представяме невярна информация като неоспорим факт, то по-добре да спрем да спорим.А иначе: 1.Според статията питането към Брюксел не е за обществения транспорт, а за хеликоптерите и техниката на Гражданска защита използвана при пожари. 2.Не е вярно ,че всички 264 общини имат обществен транспорт.Огромна част от малките общини имат само между селищен транспорт, и то много често обслужван от частни фирми, в източните родопи и делиормана основно фирми на ДПС. 3.За самото разпределение на средствата вече казах, метро и трамвай има само в София,така че ако ще се развиват тези екологични видове транспорт ти ми кажи къде другаде да отидат, ако не в София. После се купуват 120 автобуса за София и 130 тролея за други 4 града,които ти твърдиш , че са Варна, Ст. Загора, Бургас и Плевен.Сега ти ми кажи колко още града в България имат тролейбусна мрежа/без Пловдив, както ти каза там били частна фирма/, за да видим кои са прецаканите.? Май няма да докараш цифрата на "духащите" до 4 млн. 4.Дали парите се разпределят правомерно решава Брюксел, ако не са ги дават на ОЛАФ. 5.Разпределянето по-равно и по братски бяха в други времена, сега получава/евросредства/ този,който пише програми качествено и в срок.ОК?
Най-отгоре
ji
28 окт 2012: 09:40


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3849
не знам защо си решил да изкараш междуградския транспорт от обществения

от уикипедия:

Видове обществен транспорт

За превози на пътници на големи разстояния (в това число трансконтинентални) се използват предимно самолети, а за междуградски – предимно влакове, включително високоскоростни (като TGV) и автобуси, както и самолетите по вътрешни (в рамките на една страна) линии или вертолети (последните са незаменими в планински условия).


Понастоящем в България тролейбуси се използват в 14 града (по азбучен ред): Бургас, Варна, Враца, Габрово, Добрич, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Русе, Сливен, София, Стара Загора, и Хасково.


всъщност това не е важно понеже целта не е да бъдат закупени само електрически превозни средства
в София си купуват автобуси така че и новите автобуси също са достатъчно екологични за да ги разреши Брюксел .....

не знам колко са общинските фирми за обществен транспорт в страната
трудно се намира информация
реших да погледна няколко общински града и там се оказа че си имат такива
в Пловдив също има общински превозвач който просто няма тролейбусен транспорт

"ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ" ЕАД
Седалище и адрес на управление: гр. Сливен, бул. "Стефан Караджа" № 3
Размер на участието на Общината като % от капитала: 100


колко карти за градски транспорт е издала общинската превозваческа фирма в Смолян за деца под 7-годишна възраст.



„Общински пътнически транспорт“ ЕООД
Собственик Община Габрово


На територията на Община град Добрич осъществяват своята дейност 8 /осем/ общински фирми. За периода 01.01.2011 г. - 31.12.2011 г. с положителен финансов резултат /печалба/ приключват общинските фирми: "Жилфонд - инвест" ЕООД; "Комуналефект" ЕООД; "Столове" ЕООД "Център за психично здраве д-р П. Станчев - Добрич" ЕООД; “Автобусен транспорт” ЕООД; "Тролейбусен транспорт" ЕООД.


това което не е наред е точно последната част от мнението ти
за тези пари никой не пише проекти и никой нищо не защитава
просто някой си е решил предварително къде ще отидат като достъп до тях няма наистина по-голямата част от населението на България

ето какви бяха първоначалните намерения на правителството

Има възможност във всички областни центрове у нас да бъдат пуснати тролеи, съобщи вчера министърът на транспорта Ивайло Московски.
В 14 български града в момента е изградена контактна мрежа и се използва успешно този екологичен транспорт. Общо в страната се движат 480 тролейбуса, които изпълняват маршрутите по над 100 линии, уточни Московски. През миналата година 95 млн. пътници са използвали возилата на ток. Министърът представи на кабинета доклад за възможностите на тролейбусния транспорт у нас. Всичките машини са тежко амортизирани и целият ни тролейбусен парк има необходимост от обновяване, става ясно от документа, който министрите одобриха. Проучването на тролейбусния транспорт е направено по поръчка на премиера Бойко Борисов. Постоянното нарастване на цените на конвенционалните горива и оскъпяването на автобусния транспорт прави тролеите естествена алтернатива на градските рейсове. Министър Дончев вече преговаря с комисарите от Европейската комисия проектите за екологичен градски транспорт да бъдат финансирани по оперативна програма „Околна среда”, уточни Московски.


цитата е от вестник монитор от преди 4 месеца
в последствие явно решиха че България няма нужда от екология и пренасочиха по-голямата част от парите към София

това което трябваше да се случи е да пуснат програма по която да могат да кандидатстват всички общини
нека София да напише проект и за да ги спечели същите тези трамваи и автобуси но да се даде възможност на всички
това че транспортните фирми не са общински на места също не е проблем защото могат да се създадат общински такива
примерно сега тук при нас за проекта за интегриран градски транспорт се създава общинска фирма за контрол и управление на трафика

[ Редактирано 28 окт 2012: 10:03 ]
Най-отгоре
ji
09 ное 2012: 13:21


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3849
баси майката
копи-пейст журналистиката в най-добрата си форма
новина в абсолютно всички бургаски медии

Реномобил за спешни случаи получава като дарение Бургас от Израел
Най-отгоре
WarKiller
09 ное 2012: 17:13
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38

съобщения: 827
Хахаха. Ееее... Аз мислих, че ще е Пежомобил, пък то Рено...

Изработка на сайт Бургас
Най-отгоре
bateto_toshko
11 ное 2012: 18:49

Регистриран потребител #11
Регистриран: 05 окт 2008: 12:08

съобщения: 98
WarKiller написа ...

Хахаха. Ееее... Аз мислих, че ще е Пежомобил, пък то Рено...

Ситроенмобил , защо го пропусна? Точно от теб не съм го очаквал {nah}


Всичко далеч от морето е провинция
Най-отгоре
ji
14 дек 2012: 16:12


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3849
медийно отразяване по бургаски
леко ми се повдига
честно .........

Мол Galleria Burgas получи престижната награда „Сграда на годината 2102”. На официална церемония в столичния „Кемпински хотел Зографски” призът бе връчен на Дани Беркович, изпълнителен директор на фирмата – инвеститор в мола GTC Bulgaria.


Над 60 сгради, разпределени в 12 категории, участваха в единадесетото издание на Националния конкурс „Сграда на годината”, организиран от Градът Медиа Груп под патронажа на министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова. 26 –членно жури отличи новопостроените и възстановени през тази година сгради. Основните критерии при избора на победител са цялостното представяне на сградата, вътрешната и външната архитектура, строителството, конструкцията, разположението, ползата за обществото, влиянието върху околната среда, интериорът и дизайнът.


Модерната сграда на бургаския мол, с впечатляваща визия, е проектирана от Студио 17, 5-С ООД, построена е от Планекс ООД. Мол Galleria Burgas отвори за посетители през месец май 2012 г. и станa любимото място за отдих, развлечение и пазаруване на гражданите и гостите на региона.


няма да цитирам източник защото е масово навсякъде по бургаските сайтове
явно платена статия
включително и в Дневник където поне е ясно показано че новината е платена реклама
не знам колко долнопробна медия трябва да си за да си готов за пари да публикуваш явно умишлено подвеждаща информация

ето и съобщението от официалния сайт на събитието

26-членното жури с председател заместник министъра на регионалното развитие и благоустройството Добромир Симидчиев отличи новопостроени и възстановени през текущата година сгради в десет различни категории на престижния конкурс.

.................

Победител в категорията „Търговски сгради” е Галерия Бургас - мултифункционален търговско-развлекателен комплекс.

източник
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>