Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти |
|
<< Назад | Напред >> |
Пътен възел "Запад" |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
До две години след започване на строителството трябва да бъде изграден надлез "Запад" над Товарна гара. Това каза Костадин Марков, зам.-кмет по строителство в община Бургас. На това място преди повече година започнаха подготвителните действия за това строителство. .................... Преместват се всички жп линии, предвиждат се съответните развръзки и от двете страни. Той повече ще прилича на детелина и няма да е като пътен възел Юг" само с преминаване над кръгово движение. ..................... На по-следващ етап ще се работи за ремонта и разширението на улица "Крайезерна". В момента се провежда проектиране и при осигуряване на средства ще започне нейното разширение. Това обаче, не може да стане тази година, защото само проектирането ще продължи година обясни Марков. цялата статия Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
inverno |
|
||
Регистриран потребител #120
Регистриран: 27 ное 2010: 11:03Местоположение: Манхайм/Бургас съобщения: 137 |
Извинявам се за глупавият въпрос на съгражданите. Та, да попитам: <връзка> Нали именно от тук започва обсъжданият в тази тема проект? |
||
Най-отгоре |
|
||
WarKiller |
|
||
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38съобщения: 840 |
Да. Но самият надлез по проект започва още от жп линията на Кроношпан, за да няма прелез там... или поне аз така разбрах.
Изработка на сайт Бургас |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
по-скоро е ... издигането на надлеза ще започне някъде веднага след прелеза на кроношпан и точно началото на надлеза вероятно с насип е част от втория етап на проекта който ще стартира сега заедно с връзките към Одрин третит етап е самия надлез над релсите |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
обществена поръчка за актуализиране на проекта според влезли в сила нови законови разпоредби в замия текст на поръчката има интересни неща Във връзка с промяна на нормативната уредба – влизане в сила на наредба № РД-02-20-2 от 27.01.2012 г. за проектиране на сгради и съоръжения в земетръсни райони (обн., ДВ, бр. 13 от 14.02.2012 г. в сила от 15.03.2012 г.) и възникналата поради това необходимост от възлагане на актуализиране на проекта по част „Конструктивна“ по отношение на съизмичността на обект: „Надлез над товарна ж.п.гара – гр.Бургас – Участък: Бул. Проф. Якимов в частта от индустриален ж.п. коловоз (пресичане на едно ниво) до ул. Крайезерна с пътен възел при пресичането на ул. Одрин, естакада над ул. Одрин и ж.п. коловози и временна пътна връзка (непълен възел) с ул. Крайезерна”, след анализ на наличните документи по повод обекта и действащото законодателство на Република България, се установи следното: По силата на Договор за проучвателни и проектни работи от 20.04.1986 г. ИПП „ПЪТПРОЕКТ“, чийто универсален правоприемник е „ПЪТПРОЕКТ“ ЕООД, е изготвил технически и работен проект на горепосочения обект. В последствие, с Договор № ТСУ 910051/25.04.2006 г., сключен на основание чл. 90, ал. 1, т. 3 от Закона за възлагане на обществени поръчки, е възложено от Община Бургас на „ПЪТПРОЕКТ“ ЕООД да изработи проект за актуализация – привеждане в съответствие с действащата към този момент нормативна уредба за проектиране на изготвения от ИПП „ПЪТПРОЕКТ“ проект. При сключване на въпросния договор е взет предвид именно фактът, че възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторските права на дружеството – проектант. Проектите – предмет на сключените и изпълнени от ИПП „ПЪТПРОЕКТ“ (респективно „ПЪТПРОЕКТ“ ЕООД) договор, са обекти на авторско право по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 8 от Закона за авторското право и сродните му права, като това право възниква за автора му със създаването на съответния проект, план схема или карта. С договора за поръчка авторът се задължава да създаде определено произведение (респ. проект) за сметка на поръчващата страна, срещу определено възнаграждение. Авторското право върху произведение, създадено по поръчка принадлежи на неговия автор, освен ако в договора за възлагане е предвидено друго (чл. 42, ал. 1 от ЗАПСП). Предвид изложеното, налице са предпоставките, визирани в чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, поради което обществената поръчка с предмет актуализиране на проекта по част „Конструктивна“ по отношение на сеизмичността на обект: „Надлез над товарна ж.п.гара – гр.Бургас – Участък: Бул. Проф. Якимов в частта от индустриален ж.п. коловоз (пресичане на едно ниво) до ул. Крайезерна с пътен възел при пресичането на ул. Одрин, естакада над ул. Одрин и ж.п. коловози и временна пътна връзка (непълен възел) с ул. Крайезерна”, следва да бъде възложена на „ПЪТПРОЕКТ“ ЕООД, чрез процедура на договаряне без обявление. Посочените по-горе обстоятелства водят неминуемо до ограничаване на оперативната самостоятелност на Възложителя да подходи към друг вид процедура, защото безспорно в конкретния случай възлагането на друго лице на обществената поръчка за актуализация на проекта би довело до нарушаване на правата на изпълнителя на инвестиционния проект, закриляни от ЗАПСП.
|
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
29 април 2013 Натрупали са много пръст тук - от бъдещия пътен възел почти до завод Спартак. И тук има доста натрупана пръст. Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
16 май 2013 Заградили са част от терена - още няма информационна табела. Тук събарят и заравняват. Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
seagull |
|
||
Регистриран потребител #1138
Регистриран: 19 мар 2013: 22:00съобщения: 219 |
На 2-ри януари обявиха, че всеки момент ще започне строителството! Това е добре-за 5 месеца вдигнаха оградата! Ако я карат с това темпо, до 2019-та ще имаме готов надлез над жп релсите, две години по-късно (отбелязано на по-късен етап), може да разширят "Крайезерна" на 2 платна по 2 ленти и тогава (2021-ва) може да имаме действащ малък обход! В такъв случай, ако всичко е наред може някъде към 2035-та да имаме голям обход с мост над езерото "Вая"! Но това при положение, че ЕС все още съществува и има финансиране по някоя си оперативна програма. | ||
Най-отгоре |
|
||
sheikh77 |
|
||
Регистриран потребител #188
Регистриран: 16 май 2011: 06:42съобщения: 347 |
Брех, Гларусе, много си оптимистично настроен. Всъщност в момента дислоцират техниката и започват. Няма драма. |
||
Най-отгоре |
|
||
nasomatrix |
|
||
Регистриран потребител #207
Регистриран: 07 юни 2011: 17:01съобщения: 189 |
sheikh77 написа ... Брех, Гларусе, много си оптимистично настроен. Всъщност в момента дислоцират техниката и започват. Няма драма. Всъщност драмата е, че на никой не му пука колко бавна и мързелива държава сме. Някой от вас забелязва ли изобщо как се "работи" по проекти у нас и как в чужбина? Само не казвайте, че няма пари, защото финансиране има, няма кой да работи обаче. Вижте моста и острова, повече от половин година след старта на ремонта те са на етап "чоплене" по моста и на етап "въздишки и мечти" по острова. Как може в 21 век в държава от ЕС в която се наливат пари, да има хора които да мислят, че един проект като моста или този пътен възел могат да се точат с години и това да е нормално, докато други държави строят и пращат техника на други планети... [ Редактирано 18 май 2013: 10:03 ] |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |