Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти |
|
<< Назад | Напред >> |
кръгово кръстовище на Трапезица |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
TOXICALERT |
|
||
Регистриран потребител #50
Регистриран: 22 ное 2008: 23:06съобщения: 436 |
Нещо такова трябва на Трапезица ....понеже с два последователни надлеза ( Владимир Павлов ), няма да е удачно . |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Коцето Марков: Има решение на Общински съвет - Бургас да бъдат отпуснати средства. До няколко дни трябва да излезе и становището на проектантите, които работят по плана за интегриран транспорт на Бургас, които ще ни помогнат с организацията на движението в кръговото. "Възможно е да предложат изграждане на кръг, който не е класически, но моята прогноза е, че ще бъде класически с три пълноценни платна. Другата възможно форма е тази на елипсата, за да има някакво време за изчакване в самото кръгово. Не мисля, че ще се стигне до изграждане на кръстовище на две нива. Това няма как да се случи, тъй като там имаме инфраструктура, която е направена по европроекти и не може да бъде реконструирана за определен период от време, а няма и достатъчен габарит.", обясни Марков. По време на заседанието на местния парламент през тази седмица се чуха критики относно изпълнението на тази идея. От НФСБ се обявиха против изготвянето и реализирането на такъв проект. Според, представители на групата, това би затруднило пешеходците в района, а и нямало да има кой знае какъв смисъл за облекчаването на трафика. "Това беше едно наистина наивно изказване от страна на групата на Национален фронт за спасение на България. Същите неща чухме и за Пътен възел "ЮГ". Тогава господата рисуваха едни амеби, от къде ще се качват колите, откъде ще слизат, но се видя, че това съоръжение функционира чудесно. Не искам да коментирам мнения на неспециоалисти, които търсят просто някакъв политически ефект и искат да са против всичко, което се случва. Изключително аматьорско изказване, тъй като в целия свят кръговите кръстовища се предпочитат, защото увеличават пропускливостта и намаляват скоростта.", обясни Костадин Марков. По думите му, при изпълнението на едно такова кръгово движение пред местната управа ще се изправи проблемът с пресичането на пешеходците. В момента обаче се обсъждат варианти за две пасарелки, които да покрият пешеходния трафик в района. цялата статия |
||
Най-отгоре |
|
||
tobli |
|
||
Регистриран потребител #82
Регистриран: 17 юни 2010: 10:15съобщения: 449 |
И аз съм "ЗА" предложения вариант от TOXICALERT, но май няма да има място или поне така ми се струва. И за пешеходците ще е много по-добре /и откачалките от нфсб ще са доволни :)/. В противен случай трябва да се мисли за изместване на пешеходния трафик, защото ще стане като кръговото на Мираж - трябва да си или бърз или достатъчно побъркан, за да пресичаш там...
az |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
трапезица днес в 8 |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Струга днес в 6 вечерта |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
от интервю с Марков Помните ли какво говориха за пътен възел „Юг“? Тогава аргументите им бяха, че проектът е остарял, нямало да поеме трафика. Рисуваха едни амеби, на няколко нива. Ето сега виждате, че това семпло и функционално решение работи прекрасно. Бургас няма проблем с трафика, сравнен с градовете от същия вид. Ние нямаме два цикъла на светофарна уредба, които да чакаме. Вижте София, Варна, Пловдив. Ако на „Трапезица“ направим кръгово, то целият транзит през Бургас ще бъде без светофарна уредба. Ще имаме кръгово движение на входа на града, до „Мираж“ и „Трапезица“. За организацията на движението ще изчакаме мнението на комуникаторите по Интегриран градски транспорт. Няма човек, който да ме убеди, че сега функциониращото кръстовище е по-добре, отколкото кръгово. До месец ще приключи консултацията как да е разчертано и да е организирано. целия текст |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Пасарелки със стълби и асансьори ще улесняват пешеходците при преминаването им по натоварените кръстовища на "Трапезица" и до хотел "Мираж" в Бургас. Според Руска Бояджиева, един от водещите членове на екипа, който следи за реализацията на проекта за "Интегриран градски транспорт", се обсъждат варианти за изграждане на двустепенно съоръжение на мястото на конфликтната точка между комплексите "Зорница", "Изгрев" и "Славейков" На "Трапезица" проектът предвижда проектиране и обособяване на кръгово движение, а пасарелката ще бъде четиристепенна, тоест ще има общо четири модула във всичките посоки на движение. <връзка> |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
ji написа ... от интервю с Марков Помните ли какво говориха за пътен възел „Юг“? Тогава аргументите им бяха, че проектът е остарял, нямало да поеме трафика. Рисуваха едни амеби, на няколко нива. Ето сега виждате, че това семпло и функционално решение работи прекрасно. Бургас няма проблем с трафика, сравнен с градовете от същия вид. Ние нямаме два цикъла на светофарна уредба, които да чакаме. Вижте София, Варна, Пловдив. Ако на „Трапезица“ направим кръгово, то целият транзит през Бургас ще бъде без светофарна уредба. Ще имаме кръгово движение на входа на града, до „Мираж“ и „Трапезица“. За организацията на движението ще изчакаме мнението на комуникаторите по Интегриран градски транспорт. Няма човек, който да ме убеди, че сега функциониращото кръстовище е по-добре, отколкото кръгово. До месец ще приключи консултацията как да е разчертано и да е организирано. целия текст По отношение на кръговите кръстовища: Магистралите трябва да обслужват големите градове. Кръговите са най-безопасните кръстовища
Темата на Шестата национална конференция по пътища е "Кръгови кръстовища" - Проф. Трифонов, за разлика от други години за Шестата пътна конференция сте избрали по-тесен сектор за основен акцент. Каква е причината? - Темата за кръговите кръстовища си има история. Първите европейски кръгови кръстовища са в Англия и на Континента не се възприемаха. Години по-късно Франция започна да ги прилага тук-там, но Германия продължи да ги отхвърля. И така до 2008 г., когато на германския пътен конгрес в Карлсруе беше отчетено, че за една година са изградени 1000 кръгови кръстовища. Така дойде бумът на кръговите кръстовища, които имат изключително значение за подобряване на безопасността на движението по пътищата, защото при тях няма опасни конфликтни точки. Затова и поканихме най-големите специалисти по темата – проф. д-р инж. Вернер Брилон от Техническия университет в Бохум и д-р инж. Мартин Шмотц от Техническия университет в Дрезден. Те са и автори на правилника за проектиране и строителство на кръгови кръстовища в Германия. Тъй като темата е наистина тясна, на нея отделихме само две сесии. Третата посветихме на безопасността на движението - тази тема ще остане актуална поне до 2020 г., докато се изпълнят целите на Хартата по безопасност на движението. Четвъртата и петата сесия запазихме за ремонта и поддържането на пътищата. - Кръговите кръстовища станаха популярни и в България. Защо? - Най-голямото им предимство е разделянето на конфликтните точки. Ако в едно четириклонно кръстовище те са събрани по място и по време и се получават опасни точки, т.е. пресичане на транспортните потоци, при кръговите такова нещо няма. Там нямаме опасни конфликтни точки, нямаме пресичане на транспортни потоци, имаме разделяне по място и по време, вливания и отливания, дава се определено предимство и затова при кръговите кръстовища рязко намаляват транспортните произшествия, особено броят на загиналите. Това че имат предимства, не означава, че трябва да се строят навсякъде. За да бъдат предпочетени, трябва да са спазени много изисквания. Има в нашата страна кръгови, които не са примери за приложение на този тип кръстовища. За да си извадим поука, сме поканили по темата да говорят най-добрите специалисти от Германия. Тъй като кръговите движения са подходящи и за градска среда, сме поканили като участници и общините. - Може ли на кръговото да има светофар? - Въпрос на проучване, на пропускателна способност. Има такъв вариант - когато кръговото кръстовище е много натоварено, то може да бъде регулирано и със светофар. ......................... цялата статия Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
при всички положения са проблем за движението на пешеходците на пешеходните надлези много трудно ще качим хората да не говорим за велосипедистите а в натоварено кръстовище като това на Трапезица .... мога да си представя ситуация при която платното се пресича от велосипедисти и колите се налага да изчакват вътре в кръговото и съответно да запушат напълно кръстовището и да се стигне до там всички да чакат независимо в каква посока са |
||
Най-отгоре |
|
||
sheikh77 |
|
||
Регистриран потребител #188
Регистриран: 16 май 2011: 06:42съобщения: 347 |
всичко ще е добре трафика ще минава няма се задържат автомобили и велосипедистите ще са по-спокойни вървим напред новите практики ще заработят трябва време предполагам до 12 -15 години нещата ще изглеждат различно |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |