Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти |
|
<< Назад | Напред >> |
кръгово кръстовище на Трапезица |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
sheikh77 написа ... всичко ще е добре трафика ще минава няма се задържат автомобили и велосипедистите ще са по-спокойни вървим напред новите практики ще заработят трябва време предполагам до 12 -15 години нещата ще изглеждат различно За другите не знам, но аз нямам време и търпение да чакам 12-15 год!!! [ Редактирано 17 сеп 2013: 16:02 ] Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
sheikh77 |
|
||
Регистриран потребител #188
Регистриран: 16 май 2011: 06:42съобщения: 347 |
24 години чакаме да се оправим, така че нашето поколение ще е чакащо децата ни ще усетят подобренията и промяната на манталитета та затова казвам 12-15 години |
||
Най-отгоре |
|
||
kdkrastev |
|
||
Регистриран потребител #909
Регистриран: 27 яну 2013: 13:45съобщения: 132 |
24 години чакаме да се оправим, така че нашето поколение ще е чакащо децата ни ще усетят подобренията и промяната на манталитета та затова казвам 12-15 години Съмнява ме, младите се изнасят по-бързо отколкото феновете на стария строй мрат. А по темата "Трапезица". До около 1975г. там имаше кръгово. Може би трябва да се обсъдят и тогавашните мотиви да бъде махнато. |
||
Най-отгоре |
|
||
renesanz87 |
|
||
Регистриран потребител #179
Регистриран: 04 май 2011: 23:58съобщения: 63 |
Според мен няма да е по-натоварено от....А там функционира перфектно.....изпълнение и манталитет са важни според мен! [ Редактирано 17 сеп 2013: 19:16 ] renesanz87 |
||
Най-отгоре |
|
||
mipopov |
|
||
Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52Местоположение: Бургас съобщения: 336 |
Кръговите кръстовища са хубаво нещо, обаче... Бургас е сигурно единствения град в света, в който на кръговите кръстовища няма пешеходни пътеки, защото ги е страх да сложат. А си има начини да бъдат направени така, че да бъдат безопасни. И понеже ги е страх, ще дадат толкова много пари за пасарелки, с които пак ще улесняваме шофьорите и ще ограничаваме пешеходците... И то в най-добрия град за живеене в България... Май сме най-добрия град за шофьорите в България, а не за пешеходците, велосипедистите и за хората с двигателни проблеми :( Много ми е интересно след като се направи пасарелка дали ще е по-безопасно за велосипедистите или и те ще трябва да минават по нея, вместо по платното? Каквото и да се прави, докато нямаме свестен околовръстен път, не се пусне интегрирания градски транспорт и не се направят велоалеите, на кръговите винаги ще има ужасен трафик и задръствания и дори ще се увеличават. "Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!" |
||
Най-отгоре |
|
||
TtW |
|
||
Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23съобщения: 309 |
О моле те, пешеходците били ощетени. Да осакатим казваш и без това свръхнатоварените кръгови защото пешеходците ги мързи да отидат до подлез а сега нямало да използват дори направените за тях пасарелки? Защото ГИ МЪРЗИ! В Бургас пешеходците не само не са ощетени но са и доста облагодетелствани. За разлика от други български градове си имат хубави тротоари, на които много рядко може да видиш паркиран автомобил. Имат достатъчно и добре маркирани пешеходни пътеки, на които ВЕЧЕ и автомобилите спират. Ако преди диваците бяха шофьорите, сега диваци са пешеходците. Слизат, не направо скачат на пешеходната пътека без дори да се огледат дали идва кола. Спре ли автомобил демонстративно забавят крачката. Не им пука дали заради тях ще спре колона автомобили, автобус или линейка, те просто са решили, че искат да преминат на секундата, в която се доближи пешеходната пътека. Виждам го всеки ден защото съм пешеходец и не ми обяснявай, че не е така. Днес една добре облечена но очевидно безмозъчна пресече скоростно и с наведена глава докато аз си изчаквах преминаването на няколко автомобила. Заради такива пешеходци всеки ден става катастрофи. [ Редактирано 17 сеп 2013: 21:15 ] |
||
Най-отгоре |
|
||
sa_radev |
|
||
Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09Местоположение: Burgas съобщения: 628 |
В нормалните държави, ако пешеходец само доближи до бордюра, всичко спира! Случвало ми се е в Германия да се дръпна към улицата, за да се разминем с човек - всички коли спряха! Не знам кои са луди - ние тук, че ни отне 50 години да разберем какво означава "пешеходна пътека" или онези, дето живеят 3хил. километра на запад? Не съм съгласен и за тротоарите - Община Бургас провежда една изключително двойнствена политика! Разкриват се нови паркоместа като се редуцира силно широчината на троторите, което е недопустимо! Примери много, но най-фрапантните са новите паркоместа около Морската, троторът на "Цар Симеон" до ПМГ и този зад "Княз Борис I" пред пожарната! Тротоарите са с широчина метър до метър и двадесет - двама едвам се разминават, да не говорим да мине инвалид/майка с количка! А познайте дали се вижда пешеходец от паркираните коли, особено около Морската - караш с крак на спирачката! Съгласен съм обаче, че масово не се използват подлезите и хората си пресичат както им скимне, особено пенсионерите! Тъпо е, като видиш майка с две лапета да прескача загражденията на Операта - като направиш забележка и отнасяш поздрави за цялата рода! Троторите, обаче, са свободни само в синя зона - всичко друго си е фраш! Конкретно за кръговото... Ето няколко начина за пресичане без пасарелки: 1. Светофар с бутон - всички занем какво е. Притесняваме, че с нашия манталитет ще има доста ПТП-та докато се свикне! А и децата обичат да проверяват "Какво ще стане кат' го натисна?" 2. По-лесния вариант (и евтин) - изкуствени неравности преди пешеходната пътека. Така или иначе, в Бургас навлизащите в кръгово са без предимство, не е лощо да намалят по-отрано! Пасарелките са скъпички за нашите ширини и определено хората ги мързи! Трябва изцяло да се отреже достъпа на пешеходеца до пътното платно, че да го накараш да се качи на пасарелка! За велосипедистите не мисля, че ще представлява проблем! Така или иначе, според изискванията за достъпна среда (Наредба №6 за Изграждане на Достъпна Среда в Урбанизираните Територии 26.11.2003) към пасарелките трябва да бъдат изградени асансьори/платформи - не е трудно да си вкараш колелото в асансьор, нали? |
||
Най-отгоре |
|
||
inverno |
|
||
Регистриран потребител #120
Регистриран: 27 ное 2010: 11:03Местоположение: Манхайм/Бургас съобщения: 137 |
С удоволствие бих снимал малко как са направени натоварените преходи за пешеходци (а и за автомобили) във Франкуфт (на Майн). Отскоро се преместих в града и след 23.09.13 ще имам някакво свободно време. Наистина има уникално яки хрумки. Понякога имам усещането, че българските архитекти не са излизали от страната (да не се обиди само някой сега). Не виждам нищо лошо да се копират добрите и оригинални архитектурни решения. Ще се помъча да я свърша тази работа + рецензия за образованието в Немско, обещана на Живко преди 3 месеца. Тежи ми на сърцето, а времето все е кът. Поздрави |
||
Най-отгоре |
|
||
TtW |
|
||
Регистриран потребител #1220
Регистриран: 10 май 2013: 21:23съобщения: 309 |
sa_radev написа ... В нормалните държави, ако пешеходец само доближи до бордюра, всичко спира! Случвало ми се е в Германия да се дръпна към улицата, за да се разминем с човек - всички коли спряха! Не знам кои са луди - ние тук, че ни отне 50 години да разберем какво означава "пешеходна пътека" или онези, дето живеят 3хил. километра на запад? И тук автомобилите спират на пешеходна пътека, може да не е първата но втората или третата кола ще спре. В нормалните държави пешеходците имат културата да се огледат и да пресекат, когато колата спре или намали. Виждам как пресичат чужденците тук. Нашия селчо независимо от пол и възраст скача на платното и става цар. Повечето инциденти на пешеходни пътеки стават заради такива пешеходци. Дори в правилника на пешеходеца не му се дават такива права. КАТ имат много голяма вина. |
||
Най-отгоре |
|
||
mipopov |
|
||
Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52Местоположение: Бургас съобщения: 336 |
Нагледно показвате какво е мисленето на Българския "специалист"(в коментара на TtW) и този от западна Европа(в коментара на sa_radev). Разликата е 3 пъти повече убити на милион жители в България... Нека направим града(инфраструктурата) така, че да се промени мисленето на шофьорите, че населените места са за хората, а не за колите и всичко ще си дойде на мястото. И най-важното всички ще са доволни. Дори и тези, които си вършат работата с кола. Има и други начини освен легналите полицаи. Преди време направихме предложение до Общината на такива места да се правят "островчета" по осевите линии. Всъщност, от много време ги подканям да се направят островчета на местата, където изтриха пешеходните пътеки, но така и не са се съгласили още. Поне на едно място да бяха сложили, че да се види ефекта! [ Редактирано 18 сеп 2013: 08:25 ] "Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!" |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |