Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти
 
<< Назад | Напред >>

Strand Бургас (открит мол)

Отиди на страница       >>  
Редактори: ji, Elkisa
Автор Отговор
ji
13 окт 2008: 23:51


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3793
Инвестират 30 млн. евро в първия открит мол в България

10.11.2008 16:25

През март следващата година в Бургас ще започне строителството на първия открит мол (open air mall) в България, съобщиха от компанията инвеститор Зет Би Ес ЕООД.

По план молът, наречен “The Strand“, трябва да бъде отворен през 2010 г., а инвестицията в него е 30 млн. евро, уточниха от компанията за Investor.bg.

При откритите молове магазините и заведенията са разположени по продължение на оформени като улици отворени пространства с широки пешеходни зони с навеси и места за отдих.

Проектът в Бургас ще бъде реализиран върху терен от 60 дка до магистралата за София, в близост до строящия се магазин на Baumax, уточниха още от компанията.

Молът ще разполага с 30 хил. кв. м търговски площи, над 8 хил. кв. м пешеходни зони и 26 хил. кв. м паркинг на едно ниво. Специални навеси ще предпазват откритите зони при лошо време.

Очакванията на инвеститора са в мола да бъдат представени над 50 известни международни търговски вериги. Вече има проявен интерес за наемане на търговски площи в мола от страна на няколко големи вериги, уточняват от компанията.

Концепцията за проекта е създадена от британското архитектурно бюро GMW, а консултантската компания King Sturge е поела отдаването под наем на търговските площи и се очаква скоро да открие свой офис в София.

Отворените молове имат по-ниски разходи за построяване и поддръжка от традиционните, затворени търговски обекти, което се отразява в по-ниски наемни нива, отбелязват от компанията.

„За България концепцията за отворени молове е особено подходяща както от икономическа гледна точка, така и поради благоприятните климатични условия”, казва Мариела Остенд, инвестиционен директор на Зет Би Ес.

Компанията има планове за изграждане на подобни проекти и в Хасково и Пазарджик.

investor.bg


Рендер:





Планове:







Подземен паркинг:





Идейни рисунки и снимки:









пуснах презентация за това в друга тема
явно ще бъде магазин Баумакс + търговски площи които в момента се договарят

ето повече подробности от тук:

www.strand.bg

http://zbs.bg/

http://zbs.bg/Bulgarian%20Retail%20centres.pdf

явно това са строежите които се виждат северно от метро
трябва да работи лятото на 2009-та

това представлява баумакс
http://www.baumax.bg

интересното е че на картинките се вижда че основното придвижване в района ще става по нов голям път който започва от мола Бургас плаза

[ Редактирано 24 юни 2011: 20:19 ]
Най-отгоре
noemis
13 ное 2008: 16:08
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

Бургас ще има своята “Шанз Елизе”
Инвестират 30 милиона евро върху 60 дка земя за открит мол в града





До две години Бургас ще има своята “Шанз Елизе”, която е една от най-шикозните търговски улици в света, а нейни наематели са най-големите в бранша. Този нов стил на пазаруване ще навлезе първо в нашия град с откриването на тъй наречения открит мол, който за жалост няма да е в централната част на града. Колоритната идея ще бъде реализирана върху 60 дка, в близост до магистралата за София, до селскостопанския надлез. Проектът е наречен "The Strand" (в превод „пешеходна пътека") , а парцелът ще се превърне в дом на над 50 известни международни търговски вериги. Молът ще разполага с 30 хиляди квадратни метра търговски площи, над 8 хиляди квадрата пешеходни зони и 26 хиляди квадратни метра паркинг. Инвеститор е “Зет Би Ес” ЕООД, вложенията в бъдещия проект, който се очаква да бъде готов до 2010 година е 30 милиона евро.
“В момента инвеститорите са в процедура по промяна на предназначението на земята. Намеренията им са заявени още в началото на годината. Засега представен проект в общината няма. Надяваме се това да стане скоро”, обясни главният архитект на Бургас Веселина Илиева.
Земите са окрупнени от самия инвеститор. Този тип молове, магазините и тротоарни кафенета са разположени по продължение на „улици", което позволява на купувачите да се разхождат в по-зелена, открита и приветлива околна среда. Отворените пространства, търговските площи и широките пешеходни зони с навеси и места за отдих пресъздават атмосферата на главна търговска улица като място за пазаруване, срещи и отдих, но на ново, модерно и удобно за достъп място.
Използвайки комбинацията от пространство, озеленяване, търговски площи, ресторанти и кафенета, The Strand цели да се превърне не само в търговски, но и „лайфстайл център", т.е. дестинация за социални контакти и отдих.
Концепцията е създадена от едно от най- големите архитектурни бюра във Великобритания - GMW, чиито предишни разработки са печелили много награди, включително „Европейски шопинг център на годината".
Специално направени навеси предпазват откритите зони при лошо време, като същевременно светлинни ефекти и графично оформление придават атмосфера и уют. Интериорното решение е в така наречения Арт Деко стил, който отразява добре търсеното от инвеститора съчетание на стил и настроение в конкретния случай. Една от най-уважаваните агенции за развитие в Европа, King Sturge, е поела отдаването под наем на търговските площи и се очаква скоро да открие свой офис в София. Силен интерес за наемане на търговски площи в The Strand вече са декларирали няколко големи международни вериги.
Отворените молове имат по-ниски разходи за построяване и поддръжка от традиционните, затворени търговски обекти, поради което са и много финансово изгодни.
Това от своя страна се отразява в по-ниски наемни нива, които пък дават възможност на търговците да предложат конкурентни цени. Западният опит показва, че такива центрове често променят радикално търговската карта на региона поради голямата си притегателна сила и конкурентоспособност.
Мариела Остенд, инвестиционен директор на Зет Би Ес ЕООД, инвеститор на проекта, сподели пред profit.bg, че „за България концепцията за отворени молове е особено подходяща както от икономическа гледна точка, така и поради благоприятните климатични условия".
През март следващата година в Бургас ще започне строителството на първия открит мол в България.

Автор: Женя АТАНАСОВА
factor-bs.com


Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
24 ное 2008: 14:14
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

Проектът за открит мол в Бургас е бил представен на изложение в Кан

Източник: в. "Дневник"
24.11.2008




Проектът за първия открит мол в България - "The Strand", е бил представен на изложбата за недвижими имоти MAPIC във френския град Кан, съобщават от компанията - собственик на проекта "Зет Би Ес" ЕООД. The Strand е бил сред десетте проекта, които са представени пред инвеститори на събитието Speed Маtching в рамките на изложението.

Критериите при избора на проекти е тяхната оригиналност, местоположение и екологичност.

Молът в Бургас по план трябва да отвори през 2010 г. Откритите търговски зони като него имат по-ниски разходи за построяване и поддръжка от затворените обекти, като според "Зет Би Ес" подобни центрове са подходящи за България както от икономическа гледна точка, така и заради благоприятните климатични условия.

Молът в Бургас ще бъде разположен върху 60 дка до магистралата за София. Търговската му площ ще заема 30 хил. кв. м и в него ще има над 8 хил. кв. м пешеходни зони.

news.burgas24.bg

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
DENIS
07 дек 2008: 18:58
Регистриран потребител #43
Регистриран: 18 ное 2008: 16:24

съобщения: 263
Инвеститорът в мол в Бургас ZBS може да вложи 200 млн. евро в проекти у нас05.12.2008 09:00От: Ангел Милевangel@investor.bg

Британско-българската инвестиционна компания ZBS ООД, която планира да изгради първия открит мол (open air mall) в България, смята да инвестира общо до 200 млн. евро в проекти в България, каза за Investor.bg нейният управляващ директор Дейвид Кауърд.

Проектите, които ще бъдат с подобна концепция на този в Бургас, ще бъдат реализирани в регионалните градски центрове, където пазарът все още не е наситен. От компанията са избрали Хасково и Пазарджик за своите следващи проекти, където вече са придобили терени.

Относно мола в Бургас, в който ще бъдат инвестирани около 30 млн. евро, Кауърд обясни, че вече е осигурено част от финансирането от страна на инвеститорите. Компанията ще разчита и на банково финансиране за около 60-65% от сумата за проекта, което обаче „няма да ни трябва поне до средата на 2009 г.”. В момента ZBS преговаря с българското подразделение на чуждестранна банка. Водят се преговори и с българска компания, която да поеме управлението на мола, който има около 300 хил. потенциални клиенти. Все още не е избрана компания строител.

По думите на Дейвид Кауърд едно от предимствата на трудната ситуация на пазара е, че строителните компании, които до преди няколко месеца са били много заети, сега са станали по-гъвкави и склонни да приемат различни условия. ZBS очаква и да успеят да договорят по-добра цена за строителството в сравнение с преди.

Той каза, че компанията би обмислила евентуална продажба на проекта в даден момент, когато потенциалните цени на такива имоти се увеличат.

Относно прогнозираните приходи за наемателите Кауърд заяви, че те могат да очакват около 3-4 хил. евро от кв. м търговска площ на година.

Според него на пазара на търговски площи в София и Варна вече има прекалено много обявени проекти за търговски центрове, а и цените на терените са прекалено високи. От друга страна, Бургас е ограничен географски от водата, която заобикаля града, и няма много възможност за териториално разрастване на пазара.

Той обаче вярва в потенциала за развитие на търговския сегмент в България. Кауърд цитира проучване на консултантската компания King Sturge, която е поела отдаването под наем на търговските площи и която наскоро отвори офис в София. Според него България е в топ 10 на страните от Европейския съюз по отношение очакван ръст на търговията на дребно. Той каза, че българите се очаква да харчат 10 млрд. евро повече през 2018 г. отколкото сега.


investor
Най-отгоре
noemis
27 яну 2009: 12:10
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

Мариела ОСТЕНД, инвеститор на открития мол СТРАНД:
Модните гиганти ще влязат първо в Бургас. За нас кризата имаше до момента положителен ефект, себестойността на проекта ще е по-ниска




-Вие анонсирахте официално вашия проект за открит мол в Бургас, в близост до този на “Карфур” в момент на финансова криза, когато десетки други инвестиции в региона са замразени. Не е ли поемане на голям риск предвид свитото кредитиране?

-Резонен въпрос. Истината е, че в момента кредитиранетo е намалено и дори спряно само за проекти, които са опортюнистични и чисто спекулативни. Това реално пренасочва финансови ресурси към проекти с по-нисък риск, какъвто е СТРАНД. Може да звучи парадоксално, но за нас кризата имаше до момента положителен ефект – себестойността на проекта ще е по-ниска от очакваната. Работим с водещи западни консултанти и подизпълнители, които нормално не биха били по джоба ни. Привличаме капитали, които преди година биха отишли в курортни селища или жилищни кооперации. Освен чисто финансовия аспект, кризата също отсява до голяма степен плявата от брашното – проектите, които нямат необходимите качества, така и ще си останат на трупчета или по-точно – на хартия.

-Кога за първи път се обърнахте към Бургас като точното място за вашата инвестиция? В колко парцела инвестирахте, докато окрупните земята, и за колко години?

-В Бургас работим вече от 3 години и първите 25 дка, на които сега се строи магазинът на Баумакс, закупихме 2006 година. Общо инвестирахме в 8 парцела и това ни отне много време и усилия да ги комасираме и вкараме в регулация, както и да осигурим необходимите транспортни връзки. Аз често използвам примера с айсберга – това беше като частта от него, която е под водата – огромна и до голяма степен неблагодарна работа. Сега започваме истинската част на проекта – нещо, което да можем да видим и пипнем.

-Как очаквате да се развие пазарът на наеми и ще има ли достатъчно наематели, които биха искали да влязат във вашия проект?

- СТРАНД ще е много различен от другите молове, които досега бяха построени не само като архитектурен формат (открит мол), но и като търговска формула. Предвидили сме 10 магазина с площ над 1 000 кв. м. За тях вече има добра яснота и в момента вървят преговори. Ще кажа, че очакваме да имаме две или три нови за българския пазар модни вериги, универсален магазин и голям спортен магазин. Ще има също голям магазин за домашни потреби и модулни мебели. Имаме около 40 по-малки магазина, които са предимно за мода, аксесоари и козметика. Предвидили сме няколко специализирани магазина, като например хранителен бутик и др.
Важно е да се отбележи, че амбицията ни е СТРАНД да даде на Бургас не само магазини, но и място за прекарване на свободното време. Градът има нужда от такъв център, особено от място, където цялото семейство може да отиде и да намери нещо интересно. Предвидили сме голям детски център, търсим оператор за боулинг и games аркада. Ще има също и нещо специално за татковците.... Кафенетата и ресторантните площи също ще бъдат доста различни от това, което се прави до момента. Ще спра дотук, нека да оставим и изненади.

-Как ще се справите с ограниченото кредитиране? Вие какво представихте на банките - купувач или доходност?

-СТРАНД представи повече от това. Това, което и банки, и инвеститори, и наематели търсят, е икономическа жизненост на проекта в дългосрочен план. Това е съчетание от много фактори и СТРАНД беше един от само десет проекта в Европа, селектирани за специално представяне на МAPIC, поради „качествата на техническото и архитектурното решение, инфраструктурата, екологичните параметри, пазарната и търговска значимост на отделните проекти”. Тук само ще поясня, че МAPIC е за търговските центрове, това, което е фестивалът в Кан за филмовата индустрия (и не само заради локацията!) - над десет хиляди представители на търговски вериги, инвеститори и консултанти прекарват 3 дни във фестивалния център в Кан, за да обменят опит и сверят часовниците си.

-Съчетавате елементи от търговски парк, търговска улица и мол? Как се роди идеята за този ансамбъл?

-Отне ни повече от година, като минахме през няколко итерации. Помогнаха ни много и самите търговски вериги – тествахме всяка една от концепциите с потенциални наематели, докато накрая намерихме формула, която да удовлетворява и трите им основни критерия – да предлага функционални, модерни търговски площи; наемите да отговарят на потенциала на пазара и да има сравнително ниски разходи за поддръжка. Последното условие обаче беше най-трудно - да има и т.нар. Wow! фактор - атмосфера и притегателна сила на място не само за пазар, но и за отдих и социални контакти. Т.е. да бъде истински център, а не само шопинг локация.

-Какви ще са наемите?

-Наемът трябва да бъде икономически рентабилен за наемателите, ако искаме търговския център да е успешен в дългосрочен план. Ако поискаме нереално висок наем, дори и за момента да успеем да привлечем наематели, те рано или късно ще си отидат. Често това е лавинообразен процес. За да можем да си позволим по-ниски наеми обаче, беше важно да намерим формат, който да е икономически рентабилен и за нас като инвеститори. Мисля, че като цяло предлагаме поне с 25% по-ниски наеми от другите подобни центрове.

-Има ли наематели, които вече са заявили интерес за вашия проект и ако можете, съобщете някои от тях на нашите читатели.

-Да. Както вече казах, имаме голям интерес от няколко водещи търговски вериги, с които преговаряме и които ще представим по време на официалното откриване на проекта тази пролет. Това, което мога да кажа отсега, е, че сред тях има няколко много големи имена, които все още не са в България и сме поласкани от техния интерес. Нещо повече, дизайнът на проекта беше до голяма степен повлиян от техните изисквания и благодарение на техните препоръки първоначалната концепция еволюира значително.

-Кога започвате да строите и кога планирате да отворите врати?

-Изкопните работи за търговския център ще започнат в началото на пролетта на тази година, като дотогава транспортните връзки с магистралата и една от връзките с ул. „Транспортна” ще бъдат изградени.
Строителството ще отнеме около 15 месеца и предвиждаме молът да бъде предаден на наемателите за оборудване през лятото на 2010 година.

factor-bs.com
Автор: Интервю на Женя АТАНАСОВА


Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
10 юни 2009: 23:08
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

17 фирми ще участват в търга за проекта "The Strand", 3 от тях са бургаски

factor-bs.com

Три бургаски строителни фирми влизат в надпреварата в конкурса за изпълнител на атрактивния проект за открития мол "The Strand", за който “Черноморски фар” писа в края на миналата година. Една от тях е “Сан Сити”, която реализира собствен проект за търговски център до училище “Васил Априлов”. Местните фирми ще се конкурират с още 14 компании от страната. До 18 юни те ще предадат изготвената от тях тръжна документация. Критериите от инвеститора “Зет Би Ес” ЕООД за избор на изпълнител са много.
“Цената няма да бъде водеща”, увери Димитър Калоянов от компанията.
Ще се обърне внимание най-вече на опита на фирмите в изпълнението на подобни проекти, както и оборотите им и банковите гаранции. Интересен е моментът с изграждането на подземен паркинг за над 600 автомобила, а бургаската “Сан Сити” доказа своите умения.
“През изминалата седмица е изготвено и строителното разрешение за мола "The Strand"”, съобщи главният архитект на общината Веселина Илиева.
Изграждането на търговския център обаче ще започне в края на юли, след като бъдат разгледани обстойно предложенията на фирмите кандидати за строителството. Капиталовложенията в бъдещия проект, който се очаква да бъде готов до 2010 година, са около 30 милиона евро.
Молът ще разполага с 30 хиляди квадратни метра търговски площи, над 8 хиляди квадрата пешеходни зони и между 18-19 хиляди квадратни метра паркинг. Както вестникът ни писа, колоритната идея ще бъде реализирана върху 60 дка, в близост до магистралата за София, след магазин “бауМакс”
Този тип търговски центрове имат по-ниски разходи за построяване и поддръжка от традиционните, затворени търговски обекти, поради което са и много финансово изгодни.
В момента инвестиционният директор на „Зет Би Ес” ЕООД Мариела Остенд договаря условията с фирмите наематели. В интервю за вестника през януари тя коментира, че са предвидили 10 магазина с площ над 1,000 кв. м. За тях вече има яснота и в момента вървят преговори с две или три нови за българския пазар модни вериги. Ще има също голям шоурум за домашни потреби и модулни мебели. В проекта са предвидени и около 40 по-малки магазина, които са предимно за мода, аксесоари и козметика.
Инвеститорът е предвидил голям детски център, търси оператор за боулинг и games аркада. Кафетата и ресторантните площи също ще бъдат доста различни от това, което се прави до момента.
През последните няколко години фирмата инвестира в 8 парцела , а това й отне много време и усилия да ги комасира и вкара в регулация, както и да осигури необходимите транспортни връзки.

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
23 юни 2009: 22:08
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

Първият открит мол получи разрешително за строеж

Източник: News.Burgas24.bg



Проектиран от GMW Architects, проекта е първият ‘открит' мол в страната, както и първият български лайфстайл център. Мекият крайморски климат на Бургас стои зад идеята на проектантите да разположат търговските площи около три пешеходни зони, пресъздаващи атмосферата на централна търговска улица. Този тип търговски центрове са екологично по-ефективни, тъй като консумират по-малко електроенергия от традиционните ‘затворени' молове. Друго съществено предимство е техния лайфстайл фокус - голяма част от площите са заделени за развлечения и услуги. Пешеходните алеи са място където бургазлии могат да се насладят на топлото черноморското слънце и бриз. Предвидени са навеси които да предпазват от дъжд и да дават убежище от летните горещини. Тази нова за България концепция вече привлече вниманието на голям брой международни търговски вериги и получи признание на международното изложение MAPIK в Кан, Франция.
При проектирането, GMW работи в тясно сътрудничество със своя клиент ЗЕТ БИ ЕС ЕООД и с местния консултантски екип с ръководител арх. Нягулов. Работата по строежа ще започне през лятото на 2009. Целта е центъра да отвори врати през ноември 2010.Проектиран от GMW Architects, проекта е първият ‘открит' мол в страната, както и първият български лайфстайл център. Мекият крайморски климат на Бургас стои зад идеята на проектантите да разположат търговските площи около три пешеходни зони, пресъздаващи атмосферата на централна търговска улица. Този тип търговски центрове са екологично по-ефективни, тъй като консумират по-малко електроенергия от традиционните ‘затворени' молове. Друго съществено предимство е техния лайфстайл фокус - голяма част от площите са заделени за развлечения и услуги. Пешеходните алеи са място където бургазлии могат да се насладят на топлото черноморското слънце и бриз. Предвидени са навеси които да предпазват от дъжд и да дават убежище от летните горещини. Тази нова за България концепция вече привлече вниманието на голям брой международни търговски вериги и получи признание на международното изложение MAPIK в Кан, Франция.

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
07 юли 2009: 23:18
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

Първият български лайфстайл център ще отвори врати в Бургас

Източник: News.Burgas24.bg
07.07.2009




Нов търговски център в Бургас, България, „СТРАНД" получи разрешение за строеж от община Бургас. Проектиран от GMW Architects, проекта е първият "открит" мол в страната, както и първият български лайфстайл център. Мекият крайморски климат на Бургас стои зад идеята на проектантите да разположат търговските площи около три пешеходни зони, пресъздаващи атмосферата на централна търговска улица. Този тип търговски центрове са екологично по-ефективни, тъй като консумират по-малко електроенергия от традиционните ‘затворени' молове. Друго съществено предимство е техния лайфстайл фокус - голяма част от площите са заделени за развлечения и услуги. Пешеходните алеи са място където бургазлии могат да се насладят на топлото черноморското слънце и бриз. Предвидени са навеси които да предпазват от дъжд и да дават убежище от летните горещини. Тази нова за България концепция вече привлече вниманието на голям брой международни търговски вериги и получи признание на международното изложение MAPIK в Кан, Франция.
При проектирането, GMW работи в тясно сътрудничество със своя клиент ЗЕТ БИ ЕС ЕООД и с местния консултантски екип с ръководител арх. Нягулов. Работата по строежа ще започне през лятото на 2009. Целта е центъра да отвори врати през ноември 2010.

Пол Шеден, главен архитект на проекта каза: "Проекта е много различен от наскоро построените молове в България. Уникален и първи по рода си в страната, Странд отразява философията на GMW Architects за хармонично съчетание на практичност, себестойност, стил и максимално оползотворяване на природните дадености".

ЗАЩО ЛАЙФСТАЙЛ ЦЕНТЪР?

Отмина времето когато моловете диктуваха, а търговците приемаха каквото им предлагаха, на каквато и да е цена. Днес търговските вериги изискват безкромпромисна функционалност и качество на достъпни цени. Странд е единствения търговски център в страната който успешно съчетава тези почти взаимно изключващи се условия.
Клиентите от друга страна имат много повече изисквания и ценят възможноста да съчетаят полезното с приятното. Тенденцията в световен мащаб е търговският център да предлага разнообразие от развлечения и услуги.

Защо Бургас?

Бургас е приоритетен град за всички големи търговски вериги поради силната местна икономика и голям прилив на туристи. Същевременно, модерните търговски площи в града са сравнително по-малко от други градове в страната.
Бургас има нужда от модерен лайфстайл център. Града няма достатъчно зони за социални срещи и отдих.


ЗАЩО Открит Мол?

‘Horses for courses'
Откритите Молове са много по-подходящи за морски градове като Бургас, където климата е мек и жителите и гостите на града предпочитат да прекарват свободното си време на ‘открито'. В същото време комбинацията между мекия бургаски климат, сенчестите пространства, откритите кафенета и оживените магазини позволяват на СТРАНД да остане привлекателен център за срещи и пазаруване дори и през зимния сезон.

Себестойност

Откритият дизайн на СТРАНД е по-евтин за построяване от този на закритите молове. Тези по-ниски разходи позволяват на СТРАНД да поддържа и конкурентно ниски цени на наемите, а те са изключително важни за международните вериги, работещи в България, тъй като покупателната способност на потребителя тук е по-ниска от тази в останалите европейски страни. Следователно, общите оперативни разходи (от които частта за наема е най- значителна) трябва да бъдат ниски, за да се достигнат конкурентни цени.

Оперативни разходи

Откритите молове употребяват значително по-малко енергия, отколкото традиционните молове. Това, комбинирано с използването на ефективни енергийни системи, намалява значително консумираната енергия и следователно разходите за обслужване.

Защо там?

Търговска зона Изгрев
Квартал Изгрев е вече утвърдена нова търговска зона на Бургас. СТРАНД ще допълни търговския микс и ще даде на зоната липстващия и до момента лайфстайл фокус.

Видимост

Повсигнат на платформа и разположен на като на сцена поради естествено съществуващата денивилация на терена, СТРАНД се радва на отлична видимост от Магистралата за София и ще забележителността на града която ще посреща и изпраща гостите на Бургас.

Достъп

- Достъп от и изоход от магистралата чрез локалното платно - Метро-Баумакс
- Двупосочен достъп до ул. Транспортна

Инфраструктура

Закрит паркинг от 19,000 м2 7 на едно ниво и директен достъп от кота 0, възможност за допулнителни паркоместа на открито.
Има ли наематели?

Търговски площи

Над 60% от търговските площи са запазени за няколко големи вериги които търсят площи над 1,000 кв.м. Сред тях са две големи модни вериги, магазин за спортни стоки, както и магазин за домашни потреби.
До 40 по-малки магазина, включително маркови модни бутици, книжарница, магазин за козметика, няколко магазина за обувки, магазин за мобилни телефони и няколко специализирани магазина.
Малък брой щандове, предлагащи стоки от висок клас, които да създават сезонен интерес и разнообразие.

Свободно време и забавления

Половината от площите са запазени за развлечения и услуги. СТРАНД е център, където цялото семейство може да пазарува, да се храни и да се забавлява. Той предлага възможност за срещи на всички хора, без значение от възраст и пол.
Съоръженията за забавление включват мултиплекс кино, боулинг, компютърни игри и голям детски център.
Планираните места за храна и напитки включват кафене с открита тераса, Спортен бар тип пъб, виенска сладкарница, зона за бързо хранене, ресторант и др.
Зелените площи отвън предоставят допълнително място за срещи и почивка.

[ Редактирано 07 юли 2009: 23:21 ]

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
09 яну 2011: 20:59
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431

След повече от година затишие, от известно време започнаха да заграждат терена. Дали това означава някакво раздвижване на проекта, все още не е ясно.
























Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
08 мар 2011: 22:47
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
8 март 2011

Парцелът вече е заграден целия.









Появиха се и две нови рекламни пана:







[ Редактирано 08 мар 2011: 22:48 ]

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
Отиди на страница       >>