Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Всичко за Бургас
 
<< Назад | Напред >>

бургаски бизнес

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
Автор Отговор
MG
19 ное 2012: 18:54
Регистриран потребител #244
Регистриран: 06 авг 2011: 16:20

съобщения: 329
А дали ако им се напише мейл от името на бургас1.орг няма начин как да се направи репортаж за тази фирма?

Тъй като от сайта им почти нищо не се вижда - личи си, че е правен отдавна.
Освен това малко безплатна реклама няма да им е излишна.
10 000 евро за един автомобил си е супер цена. Особено общинските коли могат идеално да са перфектната реклама за такива автомобили.
Най-отгоре
sheikh77
20 ное 2012: 10:29
Регистриран потребител #188
Регистриран: 16 май 2011: 06:42

съобщения: 347
DENIS написа ...

ХА-ХА, ПРАТЕТЕ Я НА ШЕЙХА. А ОТЗАД НА КОЛАТА ПИШЕ, ЧЕ Е НА ТОК.


Шшш, не ме издавай:)
Най-отгоре
vasi.mincheva
20 ное 2012: 20:22
Регистриран потребител #202
Регистриран: 28 май 2011: 23:48

съобщения: 493
Днес вече, го нямаше това сладко автомобилче!
Най-отгоре
noemis
20 ное 2012: 20:24
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
В първата статия:
Местната фирма производител смайва с пестеливост – километър пробег струва 1 стотинка

т.е. за 100км - 1 лв

Във втората:
Той обясни, че изминаването на 100 км с возилото Vromos Kiwi ще струва само 4 лева.


Дори да вземем най-ниската цена (1 ст на км) като имаме впредвид:
Автономност: до 150 км.
Живот на акумулаторите: 800 цикли


(800 цикъла) Х (150 км) Х (1 ст) = 120 000 км живот за акумулатора с общ разход за ток за това разстояние 1200 лв.
В случая при разход от 4 лв за 100 км общият разход за ток ще е 4800 лв.

Към тази цена трябва да се добави и цената на акумулаторите (няма информация за нея в сайта на призводителя или поне аз не можах да открия такава):
Акумулатори: 8 x 12V / 140Ah Gel 320 kg.


За да има смисъл покупката на такава кола, не искаме разходите за ток+акумулатор да са равни или да надхвърлят разходите за гориво на подобни коли с ДВД.

Изтървал съм някои подробности като това, че към края на живота на акумулатора, той вече не се зарежда напълно, както и факта че в студено време пробегът за едно зареждане може да спадне същесвено.

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
ji
20 ное 2012: 22:49


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
според информация от интернет форум цената на акумулаторите е около 3000 лева
даже колата ти да гори 4 литра на 100 километра (колкото един Smart) това са над 10 лева
или 12 000 лева за 120 000 километра
за същите километри електромобила ще изхарчи 7800 лева при по-скъпия вариант - разход 4 лева на 100 километра
плюс спестяване от синя зона и данъци
при всички положения си на далавера
Най-отгоре
bateto_toshko
21 ное 2012: 15:42

Регистриран потребител #11
Регистриран: 05 окт 2008: 12:08

съобщения: 99
Интересно ще е и сравнението на амортизациите на един ДВГ спрямо един ел.мотор.Вероятно ел.мотора няма да има водно охлаждане и система за смазване т.е няма масла и филтри , но пък ще има управляваща силова електроника , която пак е спорно колко ще издържи като км/цена , както и самите части на ел.мотора

[ Редактирано 21 ное 2012: 15:44 ]

Всичко далеч от морето е провинция
Най-отгоре
noemis
29 ное 2012: 16:56
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
След китайците и украинци решиха да правят рейсове у нас

За по-малко от месец втори инвеститор от чужбина обмисля сериозно възможността да сглобява автобуси в България. След китайците от "Ютонг", заинтригувани от завода на "Грейт уол" край Баховица, днес и украинците от ЛАЗ обявиха, че може да започнат производство у нас.

От информация на БТА става ясно, че цехът за асемблиране ще е в Габрово. Освен рейсове в него ще се сглобяват и тролейбуси, стана ясно след среща между кмета на Габрово Таня Христова и президента на Лвовските автобусни заводи Игор Чуркин.
цялата статия

Пак спим!
Нови индустриални зони, бизнес центрове, географско положение, транспортни връзки ... ала бала!
Да се хваща кмета с делегация и поне да се пробва, инфраструктурата е хубаво нещо, но трябва и да се яде!


[ Редактирано 29 ное 2012: 16:57 ]

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
ji
17 фев 2013: 13:03


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
През тази година предстои изграждане на шоу румове в страната, където клиентите ще може отблизо да се запознаят с предимствата на VROMOS KIWI 201.

цялата статия
Най-отгоре
ji
28 фев 2013: 10:23


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
Най-дълго присъствие на българския пазар има австрийската семейна компания Kronospan, която отвори първия си завод в Бургас през 1997 г., а няколко години по-късно - през 2006 г., откри втори във Велико Търново. От 2009 г. корпорацията има логистичен център в София. В Бургас се произвеждат плочи от дървесни частици (ПДЧ), ламинирани плоскости и такива от ориентирани дървесни частици (ODS), а във Велико Търново - ПДЧ.

В "Кроношпан България" работят над 400 човека, а косвено компанията създава заетост на близо 10 пъти повече лица чрез сключени договори за добив и доставка на дървесина, ремонтни дейности, поддръжка, транспорт, спедиторски и други услуги, обяснява изпълнителният директор Николай Банков. По думите му от 1997 г. до 2012 г. общият размер на инвестициите на компанията надхвърля 130 млн. евро, като само през последните пет години са вложени над 50 млн. евро в модернизиране на производствените линии и инсталиране на електрофилрти, отговарящи на европейските стандарти за екологично производство. Продажбите също растат, като през 2011 г. достигат 186 млн. лв. (оперативната печалба е 5% от оборота). Годишният капацитет на "Кроношпан България" е над 140 хил. куб.м материали от дървесина, като повече от половината е капацитетът за ламинирани плоскости.

.........

Съотношението в продажбите на "Кроношпан" на вътрешния и външния пазар е 40:60. Извън страната дружеството реализира продукцията си главно в Турция, Гърция, Близкия изток и бившите съветски републики.

цялата статия
Най-отгоре
ji
07 мар 2013: 13:34


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
ееее
супер
най-сетне се започна
можем да отваряме шампанското
бургаската икономика потръгна
честито на всички бургазлии

Китайски инвеститори имат интерес да прехвърлят свое производство в областта на преработвателната промишленост в Индустриална зона Бургас. Това стана ясно по време на среща на зам.-кмета по финанси Красимир Стойчев с гостуваща бизнес делегация. Китайците пристигнаха в Бургас, за да се запознаят лично с възможностите

да реализират проекта си за изнесено производство в морския град.Компанията заяви намерение да стъпи тук и с голяма търговска верига, а продукцията от преработвателните предприятия да бъде както за вътрешния пазар, така и за експорт.

"Община Бургас може да осигури условията, които са необходими за реализирането на проекта", заяви зам.-кметът Красимир Стойчев. Той запозна потенциалните инвеститори с политиката на Общината за поощряване на бизнес инициативите.

"При реализирането на проекта ще имате възможност да се възползвате от т.нар. "бърза пътека" за административни услуги и от преференциите за ползване и закупуване на терени", обясни Красимир Стойчев по време на срещата. Той запозна китайската бизнес делегация и с преференциите, които държавата предвижда за инвеститори Клас А.

По-късно чуждестранната бизнес делегация посети и Пристанище Бургас, за да разгледа терминала за контейнерни товари.

"Инвеститорите останаха изключително удовлетворени от условията, които им предлага Община Бургас, както и от възможностите, които им предоставя порта. Представителите на китайския холдинг дори проявиха желание да се включат в модернизацията на пристанището", коментира след срещата зам. кмета Стойчев.

<връзка>
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>