Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Всичко за Бургас |
|
<< Назад | Напред >> |
Пътища и пътна инфраструктура |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
в момента тече дискусия за предвижданите промени в Закона за движение по пътищата вчера случайно слушах по радиото някакъв полицейски шеф да обяснява промените направо ме размаза с изказването за наказанията при шофиране в бус-лентите намерих в интернет разказ на радиоинтервюто му "По предложение на Столичната община бе гласувано при шофиране в буслента да се отнема книжката. Това според Стратиев не се налага обаче. Заради камерите буслентата на бул. "Цариградско шосе" била почти празна." !amazed законите се пишат за конкретни софийски улици? връзка |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Стартира изграждането на източната артерия в "Меден рудник" Източник: Радио "Фокус" Ще стартира изграждането на източната артерия в к-с "Меден рудник" през тази година, стана ясно по време на представянето на проектобюджета за 2011. "Това е артерията, която започва от строежа на новата църква и стига до ул "Захари Стоянов" на юг. Там се предвидени средства за отчуждаване, защото минава през доста частни имоти. Средствата за отчуждаване са 0,5 млн. лв."каза кметът Димитър Николов. По думите му при изготвянето на проектобюджета и през тази година усилията на администрацията ще са насочени за развитието на града, за да се осигурят обходни комуникации. Има заложени средства за приключване на процедурата по отчуждаване и стартирането на етапите във смр-тата за първи обход на Бургас - Пътен възел запад. Той включва както изграждане на "детелина', така и мост, който да изведе тежкия трафик извън града в посока ул "Крайезерна". "Това е важен проект, който ще бъде доста скъп и за това сме предвидили етапност в него. Ще търсим и съдействие от републиканския бюджет, но според нас един град, който има самочувствието да бъде модерен, перспективен и динамичен е длъжен да даде перспективите в своите комуникации. По същия начин сме ускорили процедурата по проектиране на първата дъга на втория голям обход на Бургас", допълни Николов. Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
Seaborn |
|
||
Регистриран потребител #29
Регистриран: 15 окт 2008: 12:32съобщения: 160 |
Ще стартира изграждането на източната артерия в к-с "Меден рудник" през тази година, стана ясно по време на представянето на проектобюджета за 2011. "Това е артерията, която започва от строежа на новата църква и стига до ул "Захари Стоянов" на юг. Опитвам се да си я представя тази източна артерия и не мога! Как така започва от църквата и стига до Захари Стоянов на юг, като Захари Стоянов е на север от църквата? Help! |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
оплели са се нещо с артериите | ||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
почистена улица и почистена велоалея |
||
Най-отгоре |
|
||
inverno |
|
||
Регистриран потребител #120
Регистриран: 27 ное 2010: 11:03Местоположение: Манхайм/Бургас съобщения: 137 |
ууу,бензина 2.41 ли е? Густу ;d | ||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Северният байпас на Бургас свързва магистрала "Тракия" със Слънчев бряг sg.stroitelstvo.info Изработването на проекта за обходен път на Бургас е на фаза идеен проект и е част от цялостния инвестиционен проект за околовръстното шосе на Бургас. За този участък на обхода – І етап, от км 230+700 на път I-9 Сарафово – Бургас до км 439+550 на път I-6 Ветрен – Бургас, има приети прединвестиционни проучвания и подписано споразумение между агенция "Пътна инфраструктура" и община Бургас за съвместно финансиране. По думите наинж. Илия Бурда – проектант на обхода в тази част, вече са разработени двата варианта на трасето. В момента се довършва идейният проект с вариантите, които се сравняват по технико-икономически показатели. На следващ етап ще бъде предложен на експертен съвет вариант, който да бъде окончателно разработен в техническата фаза. Инж. Илия Бурда отбелязва, че вариантите се сравняват – разглежда се всеки поотделно и се определя кой от двата е по-ефективен и рационален. "Нямаме за задача да докажем дали е необходимо и ефективно изграждането на околовръстния път на Бургас. Това вече е решено в разработените през 2007 - 2008 г. прединвестиционни проучвания. Окончателно решение за приемане на вариант се взима след представяне на доклад за оценка по ОВОС. Основен е предлаганият син вариант, който е по-близо до Бургас. Обходът в този участък преминава през територии от "Натура 2000" . Това е изяснено в самото задание и фактът, че има предварително становище на МОСВ за разработката от 2007 – 2008 г., показва, че не би следвало да има забавяне с приемането на окончателен вариант", казва още Илия Бурда. Основното решение на трасето е с два възела на път I-9 тип "Тромпет" и на път I-6 тип "Пълна детелина", като продължението й ще бъде решено на следващ етап на проектиране при продължението на цялостния обход на Бургас. Двата възела са част от цялостното проектиране и задължение на проектанта е да осигури и пресичане на два селскостопански пътя. Според инж. Илия Бурда по-проблемен е възелът на път I-9 Сарафово – Бургас, тип "Тромпет". Проблемите идват от намиращите се в обсега на възела съществуващи застройки и частни имоти, които ограничават проектантите и налагат по-специфично техническо решение на отделните връзки на възела. Подобен е случаят с другия възел - тип "Пълна детелина", на път I-6 Ветрен – Бургас. Там, където се предвижда новият възел, има съществуващ стар селскостопански прелез и покрай него от страната на Бургас минава старо жп трасе, за което е изграден само насипът. Проектантите са имали намерение да използват този прелез за конструкцията на новия възел. Но поради недостатъчен светъл отвор на съоръжението този сценарий отпада, тъй като са предвидени два скоростни шлюза за включване. Това налага отместване на местоположението на възела малко по-близо към Бургас. Това отместване позволява максимално използване на вече изградения и консолидиран с времето насип на жп линията. До дни се очакват точни данни от анализа на геоложките условия на трасето, засега не се очакват проблеми с геологията. Предварителният анализ на инженерната инфраструктура показва, че в път I-6 преминава един водопровод и оптически кабел. В участъка на самата разработка (между път I-6 и I-9) минава един оптичен кабел и няколко подземни съоръжения. Предстои определяне на точното им местоположение. В процеса на съгласуване на проекта с община Бургас е поставен въпросът за локалите покрай обхода, които да бъдат част от вътрешнокварталната застройка на Бургас в този участък. Самите локали не са обект на текущата поръчка. Но някои пунктове от трасето са решени така, че при бъдещо развитие на околовръстното шосе на Бургас тези локали да могат да бъдат вкарани веднага в регулация. Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Обръщат движението в района на пл. "Тройката" Източник: News.Burgas24.bg С оглед облекчаване на автомобилния трафик по бул. "Христо Ботев", се въвежда промяна в посоката на движение на МПС в участъка затворен между ул. "Христо Ботев", ул. "Сливница", пл. "Тройката" и ул. "Княз Борис I". Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
maniask |
|
||
Регистриран потребител #152
Регистриран: 22 фев 2011: 20:27съобщения: 92 |
Нова маркиворка по Околовръстното: |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
|||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |