Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти |
|
<< Назад | Напред >> |
Пътен възел Меден рудник (преди и след ремонта - снимки) |
Отиди на страница >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Конкурсите за изпълнител и строителен надзор на пътния възел Бургас - Средец - Созопол (известен като "Детелина") стартират на 15 август 2010 г., предаде репортер на Burgas24.bg. Това съобщи днес по време на парламентарен контрол министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев. Той съобщи датата в отговор на питане от страна на шестимата народни представители от ПП ГЕРБ - Бургас. По думите на министъра до края на годината вече трябва да има избран изпълнител и още на следващия ден ще бъде възможно да се стартира работата по проекта. Росен Плевнелиев благодари на бургаските народни представители, които от началото на мандата си работят за да се случи този обещан проект. "Всичко, което трябваше да бъде изпълнено и от страна на Община Бургас вече е готово", съобщи от трибуната в парламента председателя на Комисията по транспорт, информационни технологии и съобщения Иван Вълков. burgas24.bg !amazed ето че вече има резултати [ Редактирано 30 юни 2012: 21:49 ] |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Я напиши още нещо, явно добре се отразява !amazed Най-после! Идея си нямам за колко време се строи един такъв пътен възел, но ще е добре да е готов за следващото лято. ПП. Намерих нещо по въпроса: Изпълнението на подобно съоръжение ще отнеме между две - три години %-6 , допълни заместник-кметът. Той поясни, че дейностите вероятно ще се изпълняват на етапи, за да не се затруднява много движението / Линк [ Редактирано 30 юли 2010: 15:47 ] Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
три години???????? баси майката смятай като почнат Супер Бургас ако е със същите темпове по моите сметки ще отидат между 17 и 21 години |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Като строиха пътния възел за Младост и Дружба (на Цариградско шосе) си спомням, че го правиха горе-долу за толкова време. Като няма откъде другаде да мине трафика, явно това е компромисният вариант. За Супер Бургас не съм особено голям оптимист, че в обозримо бъдеще може да се започне въпреки добрите новини от последните месец-два. [ Редактирано 30 юли 2010: 15:56 ] Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
WarKiller |
|
||
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38съобщения: 840 |
Хехе. Добре, че писа на кмета за да тръгнат нещата, ей! Сега чакай утре новина за транспортната схема... :) А в понеделник за Спирит-а. Тук сме градът на неограничените възможности - само си пожелаваш нещо и то се случва. :) Изработка на сайт Бургас |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Премиерът каза, че следващият голям инфраструктурен проект, на който ще се обърне внимание, е кръстовището в бургаския квартал „Меден рудник", което трябва да бъде готово до началото на туристическия сезон през следващата година. Източник : в.Сега [ Редактирано 15 авг 2010: 15:41 ] Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Бойко Борисов постави задача на вицето си и в следващите дни от почивката му. Още в неделя той трябваше да се срещне с ЕВН за бързи мерки да не се спира токът по Южното Черноморие. След това Дянков бе пратен в Бургас - да обсъди възможностите за кръгово движение в квартал "Меден рудник". burgass24.bg !dodge |
||
Най-отгоре |
|
||
WarKiller |
|
||
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38съобщения: 840 |
Тази година - кръгово. Догодина - квадратно. А 2030-та и завод за цели проводници... Изработка на сайт Бургас |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
ji написа ... Бойко Борисов постави задача на вицето си и в следващите дни от почивката му. Още в неделя той трябваше да се срещне с ЕВН за бързи мерки да не се спира токът по Южното Черноморие. След това Дянков бе пратен в Бургас - да обсъди възможностите за кръгово движение в квартал "Меден рудник". burgass24.bg !dodge Това трябва да е някаква грешка. А ако не е, по-добре да го оставят както си е сега - с кръговото задръстванията ще са по-големи. Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
Стартира търгът за пътния възел Бургас - Средец - Созопол
* Увеличаване на шрифта * Намаляване на шрифта * Принтиране * Препоръчване на приятел от 27.08.2010, Автор: Милена Василева [180 прочитания] Агенция "Пътна инфраструктура" обяви търга за пътен възел "Бургас - Средец - Созопол" при км 241+600 на път І-9. Проектът е включен в програма "Транзитни пътища V", която се финансира от Европейската инвестиционна банка. Тръжните документи могат да бъдат закупени до 20 септември. Оферти се приемат до 12.00 часа на 8 октомври 2010 г. и ще бъдат отворени в 12.30 часа на същия ден. От тръжните документи става ясно, че ще бъде изпълнена естакада по главното направление обща дължина 451.70 м, 18 отвора, всеки по 25 м. Ще бъдат използвани над 1400 м изливни пилоти с ф 1.20 м. Предвидено е изграждането на пътни връзки и подходи, сглобяеми стоманобетонови подпорни стени, монолитни стоманобетонови подпорни стени, дренажна система и на дъждовна канализация, пътно осветление по директното трасе и пътните връзки на възела, изграждане на светофарно регулирано пътно кръстовище на път І-9 и ІІ-79, както и ландшафтно оформяне на зоната. Строителят трябва да се справи с работата за 18 месеца, като срокът за отстраняване на дефекти е една година. Той трябва да осигури достъп на изпълнителите по ел.системите, ВиК съоръжения, телефонни кабели в продължения на 6 месеца. Строителството ще се извършва, без да бъде спирано движението по невралгичната връзка на Бургас със Созопол и квартал "Меден рудник". Според тръжните документи оферентът следва да притежава или да има осигурен достъп до специализирана техника и механизация: - Подходящ комплект механизация за земни изкопни работи, с дневна производителност не по-малко от 500 куб. м - Подходящ комплект механизация за транспорт на земни маси, с възможност за дневна производителност не по-малко от 500 куб. м - Комплект машини за уплътняване на земно легло, под-основни и основни пластове от несвързан материал, с възможност за дневна производителност от не по-малко от 500 куб. м - Асфатосмесителна инсталация с капацитет не по-малко от 100 т/час. - Лабораторията на асфалтовата база осъществяваща контрол на асфалтовото производство и полагане трябва да е оборудвана със технически състав от минимум двама професионални лаборанти и апаратура за осъществяване на изпитвания - Пълен комплект машини за полагане и уплътняване на асфалтова смес - Лицензиран бетонов възел с производителност не по-малка от 40 куб.м/час. - Подходяща за нуждите на проекта пилотна машина – собствена или наета въз основа на предварително сключен и нотариално заверен Договор за наем или за подизпълнител. - Технически и технологични възможности, доказани със съответната документация, за производство или доставка на греди тип ГТ 115 с дължина 25 м - Технически и технологични възможности, доказани със съответната документация, за производство или доставка на готови елементи съгласно проекта; Към екипа изискванията са по-лаконични. Ръководителят на проекта следва да има поне 10-годишен опит в управлението и координацията на работи от подобно естество и сложност, включително с не по-малко от 5 години стаж като ръководител на проекти от подобно естество. Към заместник-ръководителя на проекта има изискване за 5 години опит в управлението и координацията на работи по пътни съоръжения. Изискват се и поне двама души ръководен инженерно технически персонал с минимум пет годишен опит в ръководене изпълнението на строително монтажни работи от подобно естество, квалифициран специалист с инженерно техническо образование с минимум 5 годишен опит в управление на контрола на качеството на строително монтажни дейности от подобно естество, който да изпълнява длъжността на координатор по качеството, както и квалифициран специалист с минимум 5-годишен опит, който да изпълнява длъжността на координатор по безопасност и здраве. stroitelstvo.info |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница >> |