Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Всичко за Бургас
 
<< Назад | Напред >>

синя зона

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
Автор Отговор
wes959
18 сеп 2012: 19:34
Регистриран потребител #670
Регистриран: 18 сеп 2012: 18:27

съобщения: 8
Да, ама поне за негарантираното ми място за паркиране не плащах. Идеята е просто Общината да взема пари.

Broken, Beat & Scarred...\m/
Най-отгоре
bateto_toshko
21 сеп 2012: 22:05

Регистриран потребител #11
Регистриран: 05 окт 2008: 12:08

съобщения: 99
Въвеждането на синя зона в жилищна зона има смисъл само ако местата в зоната са повече от собствениците на автомобили живеещи в зоната.Иначе си е поредният данък , и то избирателен.Надявам се това да се приеме като градивна критика , не съм против синята зона , но нека да е във форма удобна за живущите.Аз живея в Зорница и за сега нямаме синя зона,но утре може да ми я лепнат и да се оцъкля и аз без гарантирано място и с 50 лв назад
Ето например еднопосочното движение около 1 блок беше чудесна идея , но за жалост аз съм единствения глупак който го спазва.Ако някой полицай чете това , ще му дам жокер , че ще напише поне 5-10 акта/час ако застане до нашия блок {mmm}

[ Редактирано 21 сеп 2012: 22:09 ]

Всичко далеч от морето е провинция
Най-отгоре
ji
21 сеп 2012: 22:18


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
всъщност работата е там че в Бургас няма зона която да не е жилищна
бизнеса така и не се научи че жилищните сгради и райони не са подходящи за офиси
така и не проумяхме че офис и бизнес сградите е добре да са извън комплексите и извън презастроения и пренаселен център
сега тази нова сграда срещу областната управа на Ботева ....
100% офис сграда в район където няма къде да се паркира
дори да има подземни паркоместа със сигурност те не са достатъчни
защо съседите не протестират
защо живущите наоколо не вдигат митинги против новите сгради които ще им вземат местата за паркиране .......

за мен колкото повече недоволство срещу синята зона се надига толкова по-оправдана е тя
ако има голямо недоволство това значи че в района има повече коли отколкото паркоместа
това пък значи че собствениците със съдействието на 20 години демократична власт на всякакво ниво са презастроили района без да предвидят паркинги и гаражи в сградите си (техните собствени)
това значи че района трябва да бъде изкуствено превърнат в непривлекателен за да се поразреди народа и да има места за паркиране за всички живущи
защото вариант при който улиците нямат тротоари и зелени площи само за да има къде да си паркира всеки за мен е абсурден
за всеки град в 21ви век е абсурден

[ Редактирано 21 сеп 2012: 22:20 ]
Най-отгоре
ji
22 сеп 2012: 11:58


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
синята зона в момента е напълно приемлива за мен дори в чисто жилищни райони
това е единствения начин общината да поеме нещата и да изпълнява до някъде функциите на МВР след като министерството тотално се е отказало да си върши работата
да не спазваш закона за движение по пътищата в България е нещо напълно нормално
никой не го санкционира и на никой не прави впечатление
дори хората гледат на престъпленията като на нещо напълно нормално даже нарушенията са вече общоприети като лично право на всеки
"ми много ясно че ще спирам в парка като няма къде другаде"

чрез зоните за платено паркиране общините които имат желание градовете да бъдат поне до някъде нормални и културни имат някаква полу-законна възможност да поемат нещата в свои ръце

пазара на имоти явно няма да бъде регулиран нормално докато не започнат да се търсят сгради с осигурени паркоместа така че и инвеститорите да започнат да мислят в тази насока
ако цял Бургас стане синя зона хората ще започнат да купуват само имоти с големи паркинги или с включени гаражи и нещата ще си дойдат на мястото

след като сме достатъчно малоумни граждани за да не ни стига мозъка за да се сетим че като заемаме тротоарите и парковете с колите си децата ни няма къде да се движат безопасно и да играят и че всичко това е само в наша полза а не нечия прищявка явно се налага всичко да става насила

[ Редактирано 22 сеп 2012: 11:59 ]
Най-отгоре
stojanster
22 сеп 2012: 13:46

Регистриран потребител #147
Регистриран: 17 фев 2011: 22:30

съобщения: 18
ji написа ...

...
това пък значи че собствениците със съдействието на 20 години демократична власт на всякакво ниво са презастроили района без да предвидят паркинги и гаражи в сградите си (техните собствени)
...


Това е много важен момент в целия този филм. Преди две години когато търсих да си купя жилище в Бъргас от стотиците ако не и хиляди обяви за новопостроени жилищни сгради на пръсти се брояха тези с мазета към апартаментите, какво да говорим за подземни гаражи. Алчните предприемачи само гледат да вдигнат някоя кооперацийка набързо, за да я пуснат на пазара с Акт 15.
Никой не мисли къде ще си паркират колите всички тези новодомци. В краина сметка аз лично си намерих апартамент с гараж в сграда с 25 апартамента и 3 гаража и 3 паркоместа ... и Акт 15 до ден днешен понеже сградата е все още без асансьор, щото нашия строителотърговец фалира. После ако ще и тъмно синя да е зоната къде ще отидат всички тези коли!?

[ Редактирано 22 сеп 2012: 13:49 ]
Най-отгоре
ji
22 сеп 2012: 13:54


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3888
положението тук определено е безнадеждно
единствения вариант е да чакаме народа да се осъзнае и да избере да живее някъде където лудницата просто липсва ......
различни методи по които държавните институции "тероризират" тези които смятат лудницата и липсата на правила за нормални само помагат за стартирането на някакъв такъв процес

Suburbanization

Suburbanization is the growth of areas on the fringes of major cities. It is one of the many causes of the increase in urban sprawl. Many residents of metropolitan regions work within the central urban area, choosing instead to live in satellite communities called suburbs and commute to work via automobile or mass transit. Others have taken advantage of technological advances to work from their homes. These processes often occur in more economically developed countries, especially in the United States, which is believed to be the first country in which the majority of the population lives in the suburbs, rather than in the cities or in rural areas.

.............

The economic impacts of suburbanization have become very evident since the trend began in the 1950s. Changes in infrastructure, industry, real estate development costs, fiscal policies, and diversity of cities have been easily apparent, as “making it to the suburbs”, mainly in order to own a home and escape the chaos of urban centers, have become the goals of many American citizens. These impacts have many benefits as well as side effects and are becoming increasingly important in the planning and revitalization of modern cities.


[ Редактирано 22 сеп 2012: 13:56 ]
Най-отгоре
stojanster
22 сеп 2012: 18:01

Регистриран потребител #147
Регистриран: 17 фев 2011: 22:30

съобщения: 18
Ами това "някъде" хората го намират за съжаление извън пределите на родината. Все повече хора имигрират защото им е писнало от лудницата и още куп други неща. Именно затова трябва да направим не само Бургас , Варна, София и Пловдив привлекателни за живеене а цялата ни държава. И за да не звуча като песимист в случая, искам да отбележа че съм много щастлив с промените в моя роден Бургас! И като един от тези които са избрали да живеят някъде където не е лудница, мога да кажа че идеята да се завърна в "лудницата" Бургас, България много започва да ми допада. Мисля че вървим в правилна посока и един ден родината ни ще е нормална за живеене. Много хора излязоха извън България и видяха че е възможно да се живее нормално, същевременно на много им хареса и останаха, но и много се завърнаха. Именно тези които се завръщат ще искат и в България да е добре и ще дадат пример. Да се надяваме че процеса ще е прогресивен, макар и бавен все още. :)
И за да се върна на темата моето мнение е, че синята зона е място а не процес. Тя се въвежда в райони където няма достатъчно места за паркиране каквито са центровете на големите градове. Неможе да говорим за синя зона в комплекс еди-кой си. На тези места има нужда от друго разрешение на проблема, има нужда от смислено строителсво с предвидени места за париране. Сами сме си виновни че никой не е регулирал процеса на застрояване и че се е мерело на парче а не сме гледали цялата картина. За да се реши проблема с паркирането в кварталите- или трябва да се бутнат жилищните сгради за да се пострят наново но този път с подземни гаражи (което звучи абсурдно) или да се построят отделни паркинг сгради, НО за новите сградни проекти ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да се изисква подземен гараж или паркинг до самата сграда. Също така и полицията ни трябва да започне да си върши работата – и не говоря порсто за катаджиите, а за целия апарат които следи за спазването на законите в тази държава. Иска се синхрон изцяло в работата на законодателната, изпълнителната и съдебната власт. Това ни е проблема на нас.
Най-отгоре
bateto_toshko
25 сеп 2012: 15:34

Регистриран потребител #11
Регистриран: 05 окт 2008: 12:08

съобщения: 99
ji написа ...

всъщност работата е там че в Бургас няма зона която да не е жилищна
бизнеса така и не се научи че жилищните сгради и райони не са подходящи за офиси
така и не проумяхме че офис и бизнес сградите е добре да са извън комплексите и извън презастроения и пренаселен център
сега тази нова сграда срещу областната управа на Ботева ....
100% офис сграда в район където няма къде да се паркира
дори да има подземни паркоместа със сигурност те не са достатъчни
защо съседите не протестират
защо живущите наоколо не вдигат митинги против новите сгради които ще им вземат местата за паркиране .......

за мен колкото повече недоволство срещу синята зона се надига толкова по-оправдана е тя
ако има голямо недоволство това значи че в района има повече коли отколкото паркоместа
това пък значи че собствениците със съдействието на 20 години демократична власт на всякакво ниво са презастроили района без да предвидят паркинги и гаражи в сградите си (техните собствени)
това значи че района трябва да бъде изкуствено превърнат в непривлекателен за да се поразреди народа и да има места за паркиране за всички живущи
защото вариант при който улиците нямат тротоари и зелени площи само за да има къде да си паркира всеки за мен е абсурден
за всеки град в 21ви век е абсурден

Лошото е , че не всички собственици са виновни. Хора които някога са си купили апартаменти със достатъчно прилежащи паркоместа , сега се оказват без такива , заради допълнителното застрояване около тях.И ако трябва да се изселват вече ще трябва да продадат една обезценена стока (апартамента си).Според мене вината е на строителните предприемачи , които масово лъгаха хората , че строят жилища с достатъчно гаражи.Но това "стародомците" нямаше как да го знаят , за да протестират , а и да знаеха в средата на 90-те протестите бяха утопия.За жалост всички решения на проблема ми се виждат лоши , но си мисля че при въвеждане на синя зона с приоритет трябва да са собствениците на стари жилища , които нямат вина за презастрояването.


[ Редактирано 25 сеп 2012: 15:46 ]

Всичко далеч от морето е провинция
Най-отгоре
wes959
05 окт 2012: 01:06
Регистриран потребител #670
Регистриран: 18 сеп 2012: 18:27

съобщения: 8
"Касапница на купона 4". Братя загубихме и последния бастион на безплатния паркинг, т.е. междублоковите пространства между ул. Оборище, бул. Сан Стефано и бул. Демокрация. Днес 4 Октомври лето 2012-то махнаха торбите от знаците, паяците бяха безмилостни. Интересно е, че вчера звънях да питам кога най-накрая ще вкарват и този участък в "Синя зона", а те ми казаха, че не знаят, не че преди знаеха, но ми хареса картинката днес как служителите си слизаха от паяка, сваляха си торбите от знаците и веднагически си вдигаха колите без златния стикер. Благодарим за изненадата, общинари, поне да бяхте дали точна дата, ето от тази дата този участък влиза в Синята зона, от тази дата нататък вдигаме нарушителите. Не е много нали?

А, и имам въпрос как се контролира подзонирането в Синята ни зона? Защото нещо виждам напълно безразборно паркиране, очевидно това се дължи на факта, че идеята да се паркира в улици по близост на тази от постоянния адрес е безумна и неприложима. Вместо да ни ограничават, да разрешат живущите в Синята зона да си паркират където и да е в Синята зона. Термина "максимална близост" е доста разтегливо понятие и може да е извинение да ти вдигнат колата по всяко време, просто ще ти кажат, че не е в подзоната ти или не е в "максимална близост". Дори от "Паркинги и гаражи" не могат да обяснят какво значи "максимална близост". Ситуацията е като онзи виц, в чийто край се казваше "Плувай, плувай, не е риба."

А иначе, благодаря на кмета за зарята днес (04.10.2012), очевидно с това ще запомним ГЕРБ със Сини зони и красиви фойерверки.

Broken, Beat & Scarred...\m/
Най-отгоре
sheikh77
05 окт 2012: 07:08
Регистриран потребител #188
Регистриран: 16 май 2011: 06:42

съобщения: 347
Много си язвителен.
1. Неправилното паркиране няма нищо общо с платеното паркиране. Паяците вдигат коли зад знаци, а тези знаци, приятел са сложени преди 3 седмици.
2. Днес се откриваха табелите за синя зона- т.е за платено паркиране, така че не знам някой от паяк да е слизал и откривал табели.
3. Ще те питам след 2 седмици дали си познаваш района - определено доста коли няма да ги видиш там.
4. Районът, в който можеш да паркираш е доста обширен - може да не е точно под прозорецА ти, но поне в близките50-100 метра едва ли ще ти е проблем.

Не бъди толкова тенденциозен.
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>