Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Всичко за Бургас
 
<< Назад | Напред >>

синя зона

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, Elkisa
Автор Отговор
mipopov
09 мар 2014: 22:20

Регистриран потребител #1079
Регистриран: 02 мар 2013: 20:52

Местоположение: Бургас
съобщения: 336
nikolla написа ...

тротоарът да се освободи(и въобще всички тротоари в района)/ да се използват по предназначение- не да служи за паркинг, а за ходене или колоездене,


Абе стига сте карали тези велосипеди по тротоарите бе! То ако няма коли по тротоарите, велосипедисти ще има... То да те е страх да ходиш по тези тротоари вече...

"Да премахнеш пешеходна пътека от основен пешеходен маршрут в населено място и да искаш пешеходците да спрат да минават от там, е все едно да сложиш пешеходна пътека на магистралата и да искаш колите да намалят пред нея!"
Най-отгоре
Уебсайт
WarKiller
10 мар 2014: 09:41
Регистриран потребител #16
Регистриран: 05 окт 2008: 14:38

съобщения: 827
Всъщност, като стана дума за Възраждане... се сетих за още едно място, където е наложащо въвеждането на Синя зона, защото наглостта там достига също чудовищни размери. В района около БСУ - Вардар, Струма, Шар планина и т.н.
Паркирането по всевъзможни тротоари, зелени площи и от двете страни на тесни улици, които иначе са двупосочни.
Проблемът не идва само от студентите, а тъй като е район близко до центъра и на границата, където свършва покритието на синята зона - нещата там са тотално извън контрол.

Изработка на сайт Бургас
Най-отгоре
vench
10 мар 2014: 11:18

Регистриран потребител #779
Регистриран: 24 ное 2012: 18:45

съобщения: 1070
А, като стана дума за "Възраждане" - от НФСБ искат да отпаднат няколко участъка там, защото уж затруднявали паркирането и хората, които живеят там се оплаквали. То без синя зона не знам как ще им стане по-добре, ама както и да е.


<връзка>


Сега не мога да намеря докладната нещо... Вътре са написани точно за кои участъци става дума

Няма да бъде пресилено, ако днес заявим, че Бургас е най-великият град на света за всички времена!
Най-отгоре
valparaiso
10 мар 2014: 11:33
Регистриран потребител #49
Регистриран: 21 ное 2008: 17:57

съобщения: 62
аз също живея във кв. възраждане и мога да кажа, че този проблем нензнам дали ще се реши с въвеждане на синя зона. преди 90-та година къщите в този квартал, както и около БСУ, бяха по етаж и половина максимум. След идването на демокрацията, започнаха да се строят по 5-6 етажни кооперации на тяхно място, а други направо ги надграждаха. Лошото е че тези които ги надградиха си останаха с максимум един гараж и най-много още едно паркомясто в двора, а другите заделиха по 3 до 5 места в задният двор и си направиха магазини на партерният етаж.
Една 5-6 етажна постройка има нужда от 6 до 12 паркоместа. Отпред на улицата може да се спрат максимум два автомобила пред кооперация, останалите 4 до 6 автомобила са по тротоарите и градинките.
Ако се въведе синя зона за собствениците остава да теглят лотария кой ще си паркира автомобила на разрешените места и кой ще се мести в друг квартал поради липсата на такива, а на тяхно място нови собственици без автомобил.
Най-отгоре
valparaiso
10 мар 2014: 11:54
Регистриран потребител #49
Регистриран: 21 ное 2008: 17:57

съобщения: 62
Друго решение е от общината да изградят нови паркинги на места на които в момента няма нищо.
Най-отгоре
MoPcKu
10 мар 2014: 12:19

Регистриран потребител #1372
Регистриран: 15 юли 2013: 22:00

Местоположение: Бургас
съобщения: 75
Само да се спомене, че никога не се мисли в перспектива. Щом ще се строи жилищна сграда значи трябва да има съобразени и нужното количество паркоместа. Удобно е да има под жилищната сграда все пак там не пречат на никой, но както виждате построиха се няколостотин кооперации и колко от тях имат подземен гараж???
Най-отгоре
MG
11 мар 2014: 09:19
Регистриран потребител #244
Регистриран: 06 авг 2011: 16:20

съобщения: 329
Valparaiso, останалата част от центъра с нищо не се отличава от Възраждане. Пак има много кооперации, пак няма паркоместа, обаче проблема се реши като с магическа пръчка. Истината е, че просто трябва да има ред. В Амстердам например синята зона е в целия град и е 24 часа в денонощието. Обаче има ред. И хайде стига, щом сега паркират всичките тези коли, значи място има. Въпросът е, че 10% паркират както си искат. Което пречи на всички останали. Проблема в този район е наистина много сериозен. Щом са го докарали дотам да се колят и да си режат гуми и т.н., значи проблема не търпи отлагане.
Най-отгоре
valparaiso
11 мар 2014: 10:33
Регистриран потребител #49
Регистриран: 21 ное 2008: 17:57

съобщения: 62
ми ако това ще е решение, нека да я направят, но според мен ще се създаде друг проблем.
аз живея в блок и това също ми пречи, т.к. хората от кооперациите, които нямат места за паркиране спират на нашият паркинг. случвало ми се е в 3:00ч след полунощ да звъня в полицията за да издирят собственика на автомобил на който му се е повредила алармата и нонстоп свири, а човека си спи спокойно на 200 метра от пакринга. спалнята му може да е била и от другата страна на кооперацията в която живее и въобще никакъв шанс да я чуе.
Най-отгоре
seagull
11 мар 2014: 10:41

Регистриран потребител #1138
Регистриран: 19 мар 2013: 22:00

съобщения: 219


[ Редактирано 07 апр 2014: 20:51 ]
Най-отгоре
noemis
13 мар 2014: 12:03
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
Вносителят на докладната Ангел Божидаров я мотивира с това, че заради синята зона в жк „Възраждане” живущите там са поставени в неравностойно положение в сравнение с тези в другите бургаски комплекси. Пред тях имало два варианта – или да си плащат таксата за зоната, или да паркират на улици, където няма синя зона. Това създава дискомфорт на жителите на „Възраждане”. Улиците, които не попадат в зоната, през деня са претъпкани от автомобили на хора, които не живеят там. Просто тези, чиято дестинация е центърът на града, търсят да паркират във „Възраждане” там, където няма да плащат.

Според Божидаров решението на проблема е или всичко в комплекса да стане синя зона, или улиците там изцяло да се освободят от нея. От НФСБ предлагат втория вариант.

Според Костантин Луков това няма да реши проблема. Дори ако зависило от него, щял да направи така, че централната градска част въобще да е забранена за автомобили. Така било в германския град Фрайбург, където хората масово се предвижвали до неговия център с велосипеди.

.......................
Комисията отхвърли предложението на НФСБ.

<връзка>

Това централната част на града да стане забранена за автомобили не мисля че ще доживея да го видя.

[ Редактирано 13 мар 2014: 12:04 ]

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>