Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Всичко за Бургас
 
<< Назад | Напред >>

синя зона

Отиди на страница   <<      
Редактори: ji, noemis
Автор Отговор
sa_radev
07 дек 2015: 22:33

Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09

Местоположение: Burgas
съобщения: 628
Очакваме да влезе и вторият етап на Подробния устройствен план на Зоната за обществен достъп до Пристанището. Там има няколко възможности, които може да използваме за паркиране. В момента обследваме паркинга на ул.“Генерал Гурко“ за изграждането на многоетажен паркинг. Вече имаме готови работни проекти за суперцентъра – ул.“Александровска“, „Икономическия техникум“ и пространството до хотел „България“. Искаме да реконструираме тези улици по модела на ул.“Генерал Скобелев“, която е много къса пресечка на площад „Кирил и Методий“. Плановете ни са да оставим достъп само на живущите – лимитирано със специален режим“, разви визията си Димитър Николов.

<връзка>
Това изказване, поне на мен, ми дава някаква надежда, че все още има мислещи хора в екипа на Николов.... Сигурно поне три пъти съм писал за необходимостта от буферни паркинги и затваряне на зоните "супер-център" и историческото ядро за свободно движение на автомобили.
Надявам се и някой да се сети за забрана за паркиране по улиците около буферните паркинги.
Тъпото е, че ако има многоетажен паркинг в зоната на "Супер Бургас", то реално проекта, който се изпълнява в момента на "Батенберг", е погрешен и парите отиват на вятъра....
Най-отгоре
Уебсайт
noemis
11 мар 2016: 13:55
noemis


Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3428
"Синята зона" в Бургас поглъща още улици

............................
Това са: паркингът между улиците "Средна Гора", "Св. св. Кирил и Методий", "Демокрация" и "Проф. д - р Асен Златаров"; паркингът в участъка между ул. "Христо Ботев" и ул. "Васил Левски"(от северната страна на сградата на "НХК"), паркингът на входа на Морска гара Бургас (срещу "Старата фрегата"); отсечките на ул. "Ивайло" и ул. "Цар Калоян" между улиците "Цариградска" и "Фердинандова"; отсечката на ул. "Хан Аспарух" между ул. "Александровска" и пл. "Баба Ганка"; участъците в района между улиците "Сливница", "Гладстон", "Фердинандова" и "Христо Ботев"; улиците и части от улици в района между бул. "Иван Вазов", "Гладстон", "Фердинандова"; улиците в района между бул. "Стефан Стамболов", "Сан Стефано", "Одрин", "Струма", "Родопи", "София", както и паркинга пред "МБАЛ- Бургас".

цялата статия

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
vench
04 дек 2017: 21:56

Регистриран потребител #779
Регистриран: 24 ное 2012: 18:45

съобщения: 1004
<връзка>

Много интересна статия. Признавам си, че като НеШофьор съм пристрастен, но общо взето същите неща си мисля от много време.

Няма да бъде пресилено, ако днес заявим, че Бургас е най-великият град на света за всички времена!
Най-отгоре
ji
05 дек 2017: 13:43


Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58

съобщения: 3507
проблемите в Русия са много подобни на нашите
въпреки това според мен цялата статия се базира на не много коректното разсъждение, че е несправедливо инфраструктурата за паркиране да се плаща и осигурява с публични средства и безплатно
уж защото не всеки има кола
нито една плочка или болт в градовете не се ползва от всички граждани
защо общината да строи с общи пари паркове, след като някой хора не ходят в парка или да строи басейни, когато 70% от населението не може и не иска да плува

генералният извод, че безплатното паркиране е неконтролируемо също не ми звучи ОК
в текста се обяснява, че култура е свързана със заплащане ....
пф ....
културата идва с нуждата, а нуждата регулира пазара
когато хората спрат да си купуват жилища без паркоместа към тях, такива жилища ще престанат да се строят

[ Редактирано 05 дек 2017: 13:44 ]
Най-отгоре
Отиди на страница   <<