Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти |
|
<< Назад | Напред >> |
Рехабилитация на гаров комплекс - жп гара Бургас пътническа |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
14 май 2015 Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
1 юни 2015 Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
vench |
|
||
Регистриран потребител #779
Регистриран: 24 ное 2012: 18:45съобщения: 1071 |
Жълто ми харесва много повече!
Няма да бъде пресилено, ако днес заявим, че Бургас е най-великият град на света за всички времена! |
||
Най-отгоре |
|
||
mobile |
|
||
Регистриран потребител #197
Регистриран: 27 май 2011: 15:23съобщения: 153 |
Да, и куполът си го бива! Добре е станало. | ||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Предвиждаме да бъде изградена жп връзка между летището и железопътната гара в Бургас. Това каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски, по време на посещение в региона, съобщиха от пресцентъра на Министерство на транспорта, информационни технологии и съобщенията. Той добави още, че до два месеца предстои да бъде стартирана процедурата за жп възел Бургас и е планирано в този проект да бъде включена 2 км градска железница - връзката между летището и града. Министър Московски коментира още, че рехабилитацията на жп гара Бургас се движи с добри темпове и, че очаква до края на годината обектът да бъде завършен. <връзка> Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
inverno |
|
||
Регистриран потребител #120
Регистриран: 27 ное 2010: 11:03Местоположение: Манхайм/Бургас съобщения: 137 |
Регионални влакчета на около 20тина минути. Много важна предпоставка за икономика (и мой личен мокър сън) :)) Изнася огромна част от работния пътникопоток сутрин и вечер. Това е и ключов фактор за запазване и възраждане на българското село. Но това е друга дълга и много важна тема. Последно не по темата - за съжаление, изграждането на такава инфраструктура е свързана с колосални инвестиции, които трябва да бъдат по някакъв начин възвръщаеми. Или по-точно - индустрия и съпровождащите я хора, ползващи такъв транспорт. Та яйцето или кокошката за нашата мила родна картинка. Представете си..на 20 минути влакчета например в посоки Созопол, Слънчев Бряг и една към вътрешността на страната. С всичките им междинни спирки. Дано доживеем такова нещо. Поне първото перо. Представям си Бургас (Централна Гара) - Бургас (кв. Зорница) - Бургас (кв. Изгрев) - Бургас (кв. Сарафово), а всеки втори минава пък през летището - Поморие (Квартал) - Ахелой - Равда - Несебър - Несебър - Слънчев Бряг (Централна Спирка - заедно с Автобусната на едно) - Св. Влас. Иска ми да се мечтая за такава връзка до Обзор и надолу до Царево поне, но това вече съвсем нямам как да стане в близките години (1000), мисля. Давам за пример сега Мюнхен, но спокойно важи за всеки по-голям град (разбирайте примерно Карнобат/Хасково за нашенски стандарти). <връзка> А където пише примерно S1 (Stadtbahn, градски влак) до S8 са от този тип всичките: <връзка> Нямаха право да го кажат на глас. По принцип си го мисля през ден това за Бургас, но сега определено ще очаквам(е) действия, надявам се адекватни. |
||
Най-отгоре |
|
||
lenza |
|
||
Регистриран потребител #1912
Регистриран: 13 юни 2014: 23:23съобщения: 12 |
Хубаво, но да има пътникопоток. Заради 3 месеца през лятото едва ли ще си струва. Трябват инвестиции - икономика - растеж да вървят ръка за ръка. Ако едното липсва стават излишни и останалите две. Иначе идеята е добра и за нашия град, който се задъхва ще е доста облекчаващо, но малко трябва да се развие икономиката паралелно с подобен проект. Това е моето мнение :) | ||
Най-отгоре |
|
||
tobli |
|
||
Регистриран потребител #82
Регистриран: 17 юни 2010: 10:15съобщения: 449 |
Той inverno си го каза : трябва работеща икономика с производства, а не като сега - с молове и хипермаркети само. като добавим и скорошното убиване на малките и начинаещите с увеличението на тока ... не strassenbahn, ами и обикновените до София ще спрат. Направо няма смисъл от реновиране на гарата, защото и без това БДЖ я карат умишлено към фалит. А толкова много хора биха предпочели железницата пред автомобила, ако разходите са съизмерими и условията във влаковете са нормални...
az |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
2 декември 2015 Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Гарата днес била официално открита според Дневник, мен обаче друго ме "втрещи": "Мисля, че всички в Бургас са доволни от това, което направихме за града до момента, а работата по осъществяването на нови проекти продължава. В момента изграждаме ЖП линията до аерогарата, която ще струва около 60 млн. лева, а докато я строим, сме възложили да се направи проект за подобно трасе до Слънчев бряг", написа премиерът в профила си във "Фейсбук". По думите му летището се ползва от около 3 милиона туристи в активните периоди и ако бъде попстроена железница до курортния комплекс, не само ще се облекчи трафикът, но и ще се подпомогне туристическият бранш. Кога е станало това, че съм го изтървал?!?! Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |