Форуми

burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти
 
<< Назад | Напред >>

Рехабилитация на гаров комплекс - жп гара Бургас пътническа

Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
Автор Отговор
noemis
18 май 2015: 21:55
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
14 май 2015




Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
03 юни 2015: 01:36
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
1 юни 2015







Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
vench
04 юни 2015: 14:11

Регистриран потребител #779
Регистриран: 24 ное 2012: 18:45

съобщения: 1071
Жълто ми харесва много повече!

Няма да бъде пресилено, ако днес заявим, че Бургас е най-великият град на света за всички времена!
Най-отгоре
mobile
04 юни 2015: 18:03
Регистриран потребител #197
Регистриран: 27 май 2011: 15:23

съобщения: 153
Да, и куполът си го бива! Добре е станало.
Най-отгоре
noemis
18 юни 2015: 16:12
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
Предвиждаме да бъде изградена жп връзка между летището и железопътната гара в Бургас. Това каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски, по време на посещение в региона, съобщиха от пресцентъра на Министерство на транспорта, информационни технологии и съобщенията.

Той добави още, че до два месеца предстои да бъде стартирана процедурата за жп възел Бургас и е планирано в този проект да бъде включена 2 км градска железница - връзката между летището и града.

Министър Московски коментира още, че рехабилитацията на жп гара Бургас се движи с добри темпове и, че очаква до края на годината обектът да бъде завършен.

<връзка>

Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
inverno
19 юни 2015: 01:23
Регистриран потребител #120
Регистриран: 27 ное 2010: 11:03

Местоположение: Манхайм/Бургас
съобщения: 137
Регионални влакчета на около 20тина минути. Много важна предпоставка за икономика (и мой личен мокър сън) :)) Изнася огромна част от работния пътникопоток сутрин и вечер. Това е и ключов фактор за запазване и възраждане на българското село. Но това е друга дълга и много важна тема. Последно не по темата - за съжаление, изграждането на такава инфраструктура е свързана с колосални инвестиции, които трябва да бъдат по някакъв начин възвръщаеми. Или по-точно - индустрия и съпровождащите я хора, ползващи такъв транспорт. Та яйцето или кокошката за нашата мила родна картинка.

Представете си..на 20 минути влакчета например в посоки Созопол, Слънчев Бряг и една към вътрешността на страната. С всичките им междинни спирки.

Дано доживеем такова нещо. Поне първото перо.
Представям си Бургас (Централна Гара) - Бургас (кв. Зорница) - Бургас (кв. Изгрев) - Бургас (кв. Сарафово), а всеки втори минава пък през летището - Поморие (Квартал) - Ахелой - Равда - Несебър - Несебър - Слънчев Бряг (Централна Спирка - заедно с Автобусната на едно) - Св. Влас.

Иска ми да се мечтая за такава връзка до Обзор и надолу до Царево поне, но това вече съвсем нямам как да стане в близките години (1000), мисля.


Давам за пример сега Мюнхен, но спокойно важи за всеки по-голям град (разбирайте примерно Карнобат/Хасково за нашенски стандарти).

<връзка>

А където пише примерно S1 (Stadtbahn, градски влак) до S8 са от този тип всичките:

<връзка>


Нямаха право да го кажат на глас. По принцип си го мисля през ден това за Бургас, но сега определено ще очаквам(е) действия, надявам се адекватни.
Най-отгоре
lenza
19 юни 2015: 08:59
Регистриран потребител #1912
Регистриран: 13 юни 2014: 23:23

съобщения: 12
Хубаво, но да има пътникопоток. Заради 3 месеца през лятото едва ли ще си струва. Трябват инвестиции - икономика - растеж да вървят ръка за ръка. Ако едното липсва стават излишни и останалите две. Иначе идеята е добра и за нашия град, който се задъхва ще е доста облекчаващо, но малко трябва да се развие икономиката паралелно с подобен проект. Това е моето мнение :)
Най-отгоре
tobli
22 юни 2015: 08:52

Регистриран потребител #82
Регистриран: 17 юни 2010: 10:15

съобщения: 449
Той inverno си го каза : трябва работеща икономика с производства, а не като сега - с молове и хипермаркети само. като добавим и скорошното убиване на малките и начинаещите с увеличението на тока ... не strassenbahn, ами и обикновените до София ще спрат. Направо няма смисъл от реновиране на гарата, защото и без това БДЖ я карат умишлено към фалит. А толкова много хора биха предпочели железницата пред автомобила, ако разходите са съизмерими и условията във влаковете са нормални...

az
Най-отгоре
noemis
02 дек 2015: 19:06
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
2 декември 2015











Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
noemis
30 яну 2016: 23:22
noemis

Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22

съобщения: 3431
Гарата днес била официално открита според Дневник, мен обаче друго ме "втрещи":

"Мисля, че всички в Бургас са доволни от това, което направихме за града до момента, а работата по осъществяването на нови проекти продължава. В момента изграждаме ЖП линията до аерогарата, която ще струва около 60 млн. лева, а докато я строим, сме възложили да се направи проект за подобно трасе до Слънчев бряг", написа премиерът в профила си във "Фейсбук".

По думите му летището се ползва от около 3 милиона туристи в активните периоди и ако бъде попстроена железница до курортния комплекс, не само ще се облекчи трафикът, но и ще се подпомогне туристическият бранш.


Кога е станало това, че съм го изтървал?!?!



Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот.
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>