Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти |
|
<< Назад | Напред >> |
Източна районна артерия - РЦ Меден рудник |
Отиди на страница >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
пълна информация за проекта с прикачения файл с текста на обявената обществена поръчка през 2009та за проектиране на улицата 1. Основание за проектиране и цел на проекта
Одобрен Подробен устройствен план (ПУП) – План за улична регулация (ПУР) на Районен център ж.к. “Меден Рудник” със Заповед № 1113 / 1999 год. С проектиране и доизграждане на районната артерия до връзката и с бул. “Захарий Стоянов” (бивш “Тодор Грудов”) ще се осигури безконфликтно транспортно обслужване; ще се намалят транспортните задръжки и разходи; ще се намали шумовото натоварване. 2. Съществуващо положение Източната районна артерия в ж.к. “Меден Рудник” е изградена в участъка от о.т. 129 до връзката и с общински път Бургас – Твърдица. По нея преминава личен и обществен транспорт, обслужващ жилищния комплекс. Същата се използва и от моторните превозни средства търсещи посока с. Твърдица и с.о. Батака. Съществуващата настилка е асфалтобетонова с конструкция за тежко движение. Изградената част е с две пътни платна с разделителна ивица и двустранно тротоари. Съществуващи проектни решения: Съгласно одобрения ПУП – ПУР улицата трябва да продължи в североизточна посока от о.т. 129 до свързването и с бул. “Захарий Стоянов” при о.т. 798. 3. Диагноза и прогноза на движението Община Бургас не разполага с нови данни за транспортното натоварване на улицата. Последните обработени данни са от Генералния комуникационно – транспортен план на гр. Бургас, изготвен през 1983 година с перспективен период 2000 година. Общото натоварване е било 820 Е / върхов час. Като се има пред вид интензивното нарастване на броя на автомобилите и населението на комплекса през последните години, наложително е изграждане на уличната мрежа на ж.к. “Меден Рудник”, съгласно одобрения ПУР, за по-лесни и къси връзки до всички жилищни зони. 4. Основни изисквания към проекта 4.1. Участък за проектиране Проектът за улицата да се реши в границите на одобрената регулация на Районен център ж.к. “Меден Рудник” с привързване с изграденото кръстовище при о.т. 129. Да се решат и прилежащите кръстовища и се предвидят необходимите видове работи в тях. Чертежите, количествените и количествено-стойностните сметки по всички части на проекта, да се изготвят поотделно за два етапа на изпълнение с възможност за въвеждане в експлоатация на всеки от тях: І-ви етап: Улица от о.т. 129 – о.т. 875 – о.т. 111 – о.т. 107 – о.т. 106 – о.т. 105 – о.т. 803 до о.т. 801 по плана на Районен център ж.к. “Меден Рудник”, гр. Бургас; ІІ-ри етап: Улица о.т. 801 – о.т. 800 – о.т. 796 – о.т. 797 – о.т. 799 до о.т. 798 (бул. Захарий Стоянов” – бивш “Тодор Грудов” ) по плана на Районен център ж.к. “Меден Рудник”, гр. Бургас. Съгласно Генералния комуникационно – транспортен план на гр. Бургас, улицата е от първостепенната улична мрежа - районна артерия ІІІ-ти клас. Строежът е трета категория, буква “а” съгласно чл. 6, ал. 1 т. 2 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи. Техническият и работен инвестиционен проект да се съгласува от проектанта с фирмите, експлоатиращи подземната инфраструктура и контролните органи. 4.2. Част “Геодезия” Да се направи подробно геодезическо заснемане на съществуващия терен, шахти, вход-изходи на имоти, сгради, паркинги и гаражи, ел. стълбове и др. в обхват, необходим за изработване на проекта. Да се направи подробно заснемане на съществуваща едроразмерна дървесна и храстова растителност. Да се изготви подробен трасировъчен чертеж, обвързан с осовата мрежа и координатен регистър. 4.3. Част “Пътна” Съгласно Генералния комуникационно-транспортен план на гр. Бургас, улицата е от първостепенната улична мрежа - районна артерия ІІІ-ти клас. Улицата да се реши в съответствие с Плана за улична регулация (ПУР) на Районен център ж.к. “Меден Рудник”. Съгласно Плана за улична регулация източното пътно платно на улицата е с обща ширина на пътната настилка 11,25 м.; западното пътно платно е 7,50 м.; разделителната ивица е 4,00 м; тротоарите са двустранни с променлива ширина. .............. |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
........ |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
по заданието за проектиране уж улицата трябва да бъде 2х2 или поне аз така го разбирам това което се прави в момента определено не е като за улица 2х2 иначе цялото трасе и оформено остава само да нахвърлят малко чакъл и да асфалтират :) ............ [ Редактирано 15 апр 2013: 10:57 ] |
||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
прикачения файл obshtestvena_porachka_iztocha_arteria_meden_rusnik.pdf |
||
Най-отгоре |
|
||
rosenpetkov |
|
||
Регистриран потребител #455
Регистриран: 05 юни 2012: 13:57съобщения: 20 |
ji написа ... по заданието за проектиране уж улицата трябва да бъде 2х2 или поне аз така го разбирам това което се прави в момента определено не е като за улица 2х2 иначе цялото трасе и оформено остава само да нахвърлят малко чакъл и да асфалтират :) ............ Съгласно Плана за улична регулация източното пътно платно на улицата е с обща ширина
на пътната настилка 11,25 м.; западното пътно платно е 7,50 м.; разделителната ивица е 4,00 м; тротоарите са двустранни с променлива ширина. |
||
Най-отгоре |
|
||
sa_radev |
|
||
Регистриран потребител #784
Регистриран: 30 ное 2012: 17:09Местоположение: Burgas съобщения: 628 |
Добър Вечер! Аз поне, доколкото виждам от снимките и след като прочетох заданието, си мисля, че това, което се изгражда в момента е т.н. Западно Пътно Платно с широчина 7,50м. Толкова е и широчината на улицата, минаваща покрай Резвая. Източното Пътно Платно вероятно, ще се изгражда на по-късно (при вече пуснато Западно). Все пак до април 2014г. (крайният срок на ИГТ) има цяла година! Мен повече ме интересува как ще бъде решено включването в бул."Захари Стоянов", особено интересен момент ще е левият завой от бул."Захари Стоянов" към ИРА - дали ще е със светофар (най-бероятно!), с надлез, изобщо как? |
||
Най-отгоре |
|
||
Йоан |
|
||
Регистриран потребител #262
Регистриран: 07 сеп 2011: 18:11съобщения: 188 |
Според мен пък едното платно на тази улица ще е само за БРТ-то, а другото ще е за коли и ще е нормална двулентова уличка. | ||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
........ |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
Снимките са от статията на първа страница: Интересни обекти януари 2014 [ Редактирано 14 яну 2014: 16:52 ] Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
raima55 |
|
||
Регистриран потребител #2073
Регистриран: 22 окт 2014: 07:43съобщения: 1 |
"В началото, когато започнахме да строим комплекса, бизнесмени казваха, че искат да видят, че се прави нещо такова. Сега, когато всичко се вижда, повечето се оправдават с кризата. Очакваме общинския съвет в Бургас да гласува бюджетни средства за храмовия комплекс. Все още на са ми съобщили какво е определено за тази година", допълва отец Емилиян. Are you Pass4sure mcp training Get our self paced testking APPLE itil study packages University of Oxford without any difficulty in wikipedia |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница >> |