Форуми
burgas1.org :: Форуми :: Бургас :: Бургаски инвестиции и проекти |
|
<< Назад | Напред >> |
ул. Адам Мицкевич и ул. Гурко (преди и след ремонта - снимки) |
Отиди на страница << >> | |
Редактори: ji, WarKiller, Elkisa, simonkurt
|
Автор | Отговор | ||
DENIS |
|
||
![]() Регистриран потребител #43
Регистриран: 18 ное 2008: 16:24съобщения: 263 |
БРАВО, ЛИЧНОТО МИ МНЕНИЕ Е, ЧЕ ТОЗИ ПАРКИНГ ЩЕ ОБЛЕКЧИ ПАРКИРАНЕТО И ДВИЖЕНИЕТО ПО ЦЕНТЪРА ПОВЕЧЕ ОТ ЦЯЛАТА СИНЯ ЗОНА. ОСВЕН ТОВА ЩЕ БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН ТУК И НАКАЗАТЕЛНИЯ ПАРКИНГ, КОЕТО ЩЕ УВЕЛИЧИ РАБОТОСПОСОБНОСТТА НА ПАЯЦИТЕ ПОЧТИ ДВОЙНО. | ||
Най-отгоре |
|
||
ji |
|
||
![]() ![]() ![]() Регистриран потребител #1
Регистриран: 16 сеп 2008: 21:58съобщения: 3888 |
ама що да не паркирам на тротоара? каква е тая наглост с тея сини зони общината един паркинг не ми е направила пред къщи ми да си паркирам буса с който си зареждам магазинчето дето си направих в гаража, с дерби-кола и водка търговище и биемвето ми а и жената да си спира колата ..... баси паркинга чак на болницата как да отида чак там че да си вдигна колата с крика и да я подпра с трупчета че да мога да си ремонтирам като бял човек двигателя със съседите на мастичка с мента ама тоя паркинг как да го ползвам ами че той е на 2 пресечки от офиса за ко да си спирам там колата и после да вървя 3 минути пеша и за ко ги сложиха тея колчета на тротоара че не можем да си качваме вече баничарката на заден и да я товарим със стока няма такава нагла община в цял свят аз съм ходил по чужбина и виждам как са нещата там никога няма да ги стигнем там си имат паркинги навсякъде а тук? като си построихме кооперацийката в центъра там дето преди беше градинката и си направихме магазините на партера защо общината не ни осигуриха места за паркиране каква е тая селска държава и селска община целия квартал е само с такива кооперации и всички сме на едно дередже от общината обаче мълчат къде са ни паркингите? защо не са ни осигурени от кмета защо не дават да спираме в тревата че и сега ни искат по 48 лева на година за някаква измислена синя зона дето винаги е заета и трябва да спираме на 2 пресечки от тук на детската площадка да не говорим какви са престъпници че сега не искат да ми връщат 67 квадрата място между двете кооперации дето е било на дядо ми а сега е ненужна зелена ливада |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis![]() ![]() Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
14 юли 2011 Паркинга на Гурко почти е готов. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
mitkobsmr |
|
||
![]() ![]() Регистриран потребител #190
Регистриран: 17 май 2011: 10:15съобщения: 66 |
Ейй,. Живак. най-после да напишеш нещо..смислено.! какви паркинги--какви 5 лева. как е в Америка ве ей..всеки си паркира пред къщи.!! и за 2-3 коли има място. батчет ми в Чикаго--до колата си ходи с кола., а ние тука пфууу синя зоня..паязи--маяци. само хранилки.. оф писна ми? да не сме НЮ-Йорк. аз и преди си имаше места дето си паркирах винаги и имаше място. само "Хранилки" правят : синя Зона-яко крадене 8 бона на ден.-всеки ден>!!!! (КЪДЕ СА ПАРИТЕ) паяка-също.. Направиха ЦЕнтъра-Огънаха-1 милион. Ботева,калоян, малоян... МИцкевич..и какво ли нещещ. Колелета. ,Надлези.. алоооо МИТЬО-Вафла-кой ще връща парите бе--Идиот.!! спри се малко бе ей.. ОООООО АМИ морската.??? на кой тъпак му трябваше да се преасфалтира цялата.??? баси Грабежа.!!! аман.!!! иии АМИН.. |
||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis![]() ![]() Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
!amazed !dodge !lol Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
tonica |
|
||
![]() Регистриран потребител #222
Регистриран: 25 юни 2011: 07:45съобщения: 53 |
mitkobsmr написа ... да не сме НЮ-Йорк. :D малко снимки за паркиране и цената му на час в New York ;) ![]() ![]() ![]() |
||
Най-отгоре |
|
||
mitkobsmr |
|
||
![]() ![]() Регистриран потребител #190
Регистриран: 17 май 2011: 10:15съобщения: 66 |
АЙ СИКТИР..МНОО СКЪПО БЕ.!!! АМА СЪМ УБЕДЕН ,ЧЕ ТОВА Е ЦЕНА САМО ЗА СУПЕР-ДУПЕР-ХИПЕР-МЕГА ЦЕНТЪРА.!!! |
||
Най-отгоре |
|
||
vasi.mincheva |
|
||
![]() Регистриран потребител #202
Регистриран: 28 май 2011: 23:48съобщения: 493 |
На кой свят живееш бе, човеко?!?!? | ||
Най-отгоре |
|
||
noemis |
|
||
noemis![]() ![]() Регистриран потребител #2
Регистриран: 17 сеп 2008: 11:22съобщения: 3431 |
mitkobsmr написа ... АЙ СИКТИР..МНОО СКЪПО БЕ.!!! АМА СЪМ УБЕДЕН ,ЧЕ ТОВА Е ЦЕНА САМО ЗА СУПЕР-ДУПЕР-ХИПЕР-МЕГА ЦЕНТЪРА.!!! Така е във всеки град с подобни проблеми. В Бургас са решили да следват модела за управление на транспорта на градове като Утрехт и Амстердам (поне това са заявили като намерение) От темата за Проект за интегриран градски транспорт Основен компонент в холандския модел е въвеждането на така наречените "бързи автобусни линии" /BRT/. По тях е забранено придвижването на всякакви други транспортни средства, освен автобусите на градския транспорт. В повечето случаи те са съвсем отделни платна, до които леките автомобили въобще нямат достъп. За оптимизация на маршрутите им се строят подземни тунели и виадукти. Когато няма място за изграждане на отделни платна, BRT - трасетата се маркират върху улицата с общото движение. По въпроса за т.н. синя зона: Днес е истинско събитие да видиш автомобили в супер центровете на градове като Амстердам и Утрехт. Влизането им не е забранено, но движението е така организирано, че те се придвижват много по-бавно, в сравнение с автобусите и велосипедите. Синята им зона пък е толкова скъпа, че ако се застоиш, буквално започваш да "кървиш" във финансово отношение. така, че очаквай същото да се случи и тук. Специално за хората, които споделят твоя начин на мислене (пак от същата статия): В Холандия въвеждането на концепцията за интегриран градски транспорт е започнало преди 25 години. Дотогава централните части на големите им градове са били препълнени с автомобили, подобно на днешните Бургас, София, Варна, Пловдив. Никак не е било лесно да бъде убедена широката общественост в полезността и перспективата на този модел. В Амстердам например е имало граждански протести и оставки на ключови фигури от местната власт...
Велосипедът не само начин на придвижване - това е и начин на живот. |
||
Най-отгоре |
|
||
mitkobsmr |
|
||
![]() ![]() Регистриран потребител #190
Регистриран: 17 май 2011: 10:15съобщения: 66 |
Ами значи е време за ПРотести и Оставки. ии... искам да Има много ПАРКОМЕСТА, ама да са безплатни. ей Това ти казвам. пич.!!! разбираш ли.?? Виж си Синята Зона--полу-празна..седи!! ама нали тряя да сме Алчни. защо ОБЩИНАТА МИ ИСКА ПАРИ ЗА МЯСТО. ЗА ПАРКИРАНЕ, след като не ги е направила ТЯ тези места.?? дори и да е направила туй Онуй..не е създал КМЕТА, УЛИЦИТЕ, апък в Холандия-не ги мисли-те хората са 100 години напред. |
||
Най-отгоре |
|
||
Отиди на страница << >> |